• Ollalalala. Beginpost?

    Wie?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Meraki_Romano schreef:
    Guys help me


    Karen Gillan?


    Of Sophie Turner?


    SOPHIE.


    She was always looking for more..

    Iniminicum schreef:
    (...)


    Awh Ro. Je bent helemaal geen bitch. Ga gewoon op je gevoel af.


    This. ^^


    She was always looking for more..

    Iniminicum schreef:
    (...)


    Awh Ro. Je bent helemaal geen bitch. Ga gewoon op je gevoel af.


    Ik ga het morgen gewoon zo snel mogelijk aan hem vertellen en me dan ongelooflijk slecht voelen..


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Trohman schreef:
    (...)

    Ik ga het morgen gewoon zo snel mogelijk aan hem vertellen en me dan ongelooflijk slecht voelen..


    Ik denk wel dat dat de juiste beslissing is. Anders zit je er alleen maar langer mee.


    She was always looking for more..

    Kennen jullie the impossible quiz?


    be gay do crimes

    Ameliorate schreef:
    (...)

    Ik denk wel dat dat de juiste beslissing is. Anders zit je er alleen maar langer mee.


    Ja, want ik heb nog nooit iemand zo erg ontlopen als de vorige week. Maar ik kan niet tegen mensen teleurstellen. Gewoon echt niet. Ik kan heel goed nee zeggen tegen ideeën ofzo, maar zodra het persoonlijk is, wil ik het niet..


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    Nou sorry levered, maar mag ik dan zien wat je geschreven hebt? Cuz zonder reden zou Silena nooit jaloers zijn haha :')


    Je neemt me weer eens serieus. Ik ben zo ongeveer nooit boos, teleurgesteld of verdrietig. Ik zou het in ieder geval niet zo duidelijk uiten.

    Het idee was meer dat Silena het gevoel had dat iedereen haar zusje lief en schattig vond en dat ze erg goede cijfers haalde en dat iedereen trots op haar was enzo. Dat maakte Silena dan zeg maar jaloers, maar um ja.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Heffron schreef:
    (...)

    Je neemt me weer eens serieus. Ik ben zo ongeveer nooit boos, teleurgesteld of verdrietig. Ik zou het in ieder geval niet zo duidelijk uiten.

    Het idee was meer dat Silena het gevoel had dat iedereen haar zusje lief en schattig vond en dat ze erg goede cijfers haalde en dat iedereen trots op haar was enzo. Dat maakte Silena dan zeg maar jaloers, maar um ja.


    Jaja.

    Hmm, dik, Silena haalt over het algemeen ook wel goede cijfers. Ze is alleen gehaat bij de leraren en is de prankqueen van de school :Y)


    take me back to the basics and the simple life

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    Jaja.

    Hmm, dik, Silena haalt over het algemeen ook wel goede cijfers. Ze is alleen gehaat bij de leraren en is de prankqueen van de school :Y)


    Of iedereen geeft ineens heel veel aandacht aan haar en dat maakt Silena jaloers :c


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Heffron schreef:
    (...)

    Of iedereen geeft ineens heel veel aandacht aan haar en dat maakt Silena jaloers :c


    Haha, i don't think so.
    We kunnen wel doen dat ze een goede band hebben fzo?


    take me back to the basics and the simple life

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    Haha, i don't think so.
    We kunnen wel doen dat ze een goede band hebben fzo?


    Pff, ik vind het goed hoor, maar goede banden zijn zo saaii.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Heffron schreef:
    (...)

    Pff, ik vind het goed hoor, maar goede banden zijn zo saaii.



    Nou. Ok. Dan hebben ze een hekel aan elkaar. Maar dat is zo meh.


    take me back to the basics and the simple life

    Eleutheromania schreef:
    (...)


    Nou. Ok. Dan hebben ze een hekel aan elkaar. Maar dat is zo meh.


    Nee, dat ook niet. Hmm, misschien dat ze doen alsof ze elkaar mogen, maar tussendoor elkaar echt kunnen wurgen, maar toch wel van elkaar houden? (krul)


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    NEVER. CHOOSE. THIS. PAINTING. TO REPAINT. NEVER. IT'S HORRIBLE! Al die streepjes gvd :') En morgen laatste blokuur! Yay! Dat wordt weer vrijdag op schoolblijven om m af te maken samen met een aantal anderen ^^



    Lawl, dr zit nu iets van twaalf uur werk in, en het oog werkt niet mee.
    voorbeeld


    take me back to the basics and the simple life

    Heffron schreef:
    (...)

    Nee, dat ook niet. Hmm, misschien dat ze doen alsof ze elkaar mogen, maar tussendoor elkaar echt kunnen wurgen, maar toch wel van elkaar houden? (krul)


    Maar dat is standaard. Ik houd het er bij dat ze elkaar mogen, en dat Silen beschermend is tegenover haar zusje :Y)


    take me back to the basics and the simple life