• Ollalalala. Beginpost?

    Wie?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Heeft iemand een - eh - telefoonnummer te leen?


    -

    Iniminicum schreef:
    Heeft iemand een - eh - telefoonnummer te leen?


    Hoe bedoel je?


    She was always looking for more..

    Ameliorate schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je?


    Nou eh, ik doe mee aan deze RPG: Klik. En daarvoor heb ik dus een facebook account aangemaakt. Maar nu doet facebook vervelend en moet ik mijn nummer invoeren om zo'n code te krijgen. Maar mijn nummer doet het niet, vraag me niet waarom. Ik denk dat facebook me haat.


    -

    Iniminicum schreef:
    (...)

    Nou eh, ik doe mee aan deze RPG: Klik. En daarvoor heb ik dus een facebook account aangemaakt. Maar nu doet facebook vervelend en moet ik mijn nummer invoeren om zo'n code te krijgen. Maar mijn nummer doet het niet, vraag me niet waarom. Ik denk dat facebook me haat.


    O, das idd vervelend. Sorry, ik heb geen nummer voor je liggen behalve het mijne zelf.
    Ik doe volgens mij als één van de weinigen hier niet mee daaraan, but ik vindt al die social media echt verschrikkelijk. Vooral twitter, daar snap ik het nut gewoon niet van.


    She was always looking for more..

    Ameliorate schreef:
    (...)

    O, das idd vervelend. Sorry, ik heb geen nummer voor je liggen behalve het mijne zelf.
    Ik doe volgens mij als één van de weinigen hier niet mee daaraan, but ik vindt al die social media echt verschrikkelijk. Vooral twitter, daar snap ik het nut gewoon niet van.


    Mm.. balen :c

    Ik snap ook niet echt veel van social media hoor :')


    -

    I am just going to crash down.


    -

    Als t goed is doet FB dat niet, want ik heb FB en ben dat niet tegengekomen... :o


    I just caught the wave in your eyes

    Surrealistic schreef:
    Als t goed is doet FB dat niet, want ik heb FB en ben dat niet tegengekomen... :o


    Het is heel raar :s


    -

    Gekke wereld dit...


    I just caught the wave in your eyes

    Ik ga slapen! Slaap lekker iedereen.


    -

    <3


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    The Flash is weer heerlijk awkward. Me LOVESSS IT


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Weet iemand wie Surrealistic is?


    all because i liked a girl

    DistanceKatniss schreef:
    Weet iemand wie Surrealistic is?


    THAT'S YU!


    take me back to the basics and the simple life

    Good morning!


    -