• Ik ben eigenlijk wel verbaasd dat ik dit nog niet eerder gezien heb. Maar op de mobiele versie kan je dus niet inzoomen zoals op de meeste sites, of ik ben gewoon te mongolisch om het toe te kunnen passen.
    Waarom ik dat erg vind? Ik druk altijd verkeerd. Als ik naar de laatste reactie van een topic wil of naar een bepaalde pagina, druk ik eigenlijk drie kwart van de keren op het topic zelf. Dat is vervelend om meerdere redenen. Het scrollen langs enorm lange reacties op pagina's, extra MB verbruik (telt behoorlijk op als het zo vaak gebeurd) en met langzaam internet duurt het een eeuwigheid tot je eindelijk goed zit.
    Kan hier nog iets aan gedaan worden, of zijn mijn vingers gewoon te onhandig of te dik voor de mobiele versie?

    Met dank aan Friendzone een oplossing!

    Android: Internet openen > Op die linkerknop onder het scherm drukken > Instellingen > Toegankelijkheid > 'Zoomen afdwingen: Websiteverzoek voor regelen zoomen negeren' aanvinken.
    IOS: Instellingen’ > ‘Algemeen’ > ‘Toegankelijkheid’ en schakel ‘Zoomen’ in. Tik vervolgens dubbel met drie vingers om in of uit te zoomen.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2015 - 16:34 ]


    Your make-up is terrible

    Friendzone schreef:
    Op mijn gsm (Android 4.0.4) kan ik wel gewoon in- en uitzoomen, maar erg vervelend dat het niet lukt bij anderen. D: Hoewel hij het hier soms ook plotseling niet meer doet of geen linkjes opent als je er ingezoomd op klikt.

    Edit: Oh wacht, ik heb net bij mijn instellingen uitgevogeld hoe ik die mogelijkheid om in te zoomen kan veranderen. Geen idee of het bij mensen met andere (Android-)versies lukt, maar het gaat hier zo: Internet openen > Op die linkerknop onder het scherm drukken > Instellingen > Toegankelijkheid > 'Zoomen afdwingen: Websiteverzoek voor regelen zoomen negeren' aanvinken.


    Volgens mij is dat bij iPhone geen optie.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Catan schreef:
    (...)

    Volgens mij is dat bij iPhone geen optie.

    Even van de website van Apple geplukt;

    Met de zoomfunctie kun je elementen op het scherm tot 500 procent vergroten. Dit werkt overal in iOS, van Mail en Safari tot het beginscherm en het vergrendelscherm. Ga naar ‘Instellingen’ > ‘Algemeen’ > ‘Toegankelijkheid’ en schakel ‘Zoomen’ in. Tik vervolgens dubbel met drie vingers om in of uit te zoomen.


    Ik heb geen idee of het werkt, hoor, want ik heb zelf niks van Apple, maar anders zal het vast wel ergens tussen je instellingen staan, hoop ik toch. :3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Friendzone schreef:
    (...)

    Ik heb geen idee of het werkt, hoor, want ik heb zelf niks van Apple, maar anders zal het vast wel ergens tussen je instellingen staan, hoop ik toch. :3[/i]


    Het werkt inderdaad, al is het verre van ideaal :')


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain