• "All was well..."
    "Or not?"


    Na vijfenveertig jaar in vrede geleefd te hebben ontstaan er opnieuw spanningen tussen de tovenaars en heksen. De volgelingen van Voldemort zijn maar op één ding uit, wraak. Mensen zijn bang en weten niet wat ze te wachten staat, gezinnen worden wederom verscheurt en opgekropte gevoelens van de vorige tovenaarsoorlogen komen naar boven. Een nieuw jaar op Hogwarts begint maar daar begint de oorlog ook door te dringen. Er is veel verdeeldheid onder de leerlingen en er zijn al vele verliezen geleden.

    Wie kan je vertrouwen in tijden van oorlog?
    Maar nog belangrijker, wie niet?



    Personages:
    Vrouwen: Stop op vrouwen.
    X Fleur Nymphadora Lupin • Iniminicum 1.3
    X Gereserveerd • Camille Elizabeth Hamilton • Heffron 1.1
    X Fenicia Adelinde Malfoy • DarkAng3l 1.3
    X Gereserveerd • Nina Chanel Matthews • Eleutheromania 1.8
    X Gereserveerd • Alastor
    X Ailey Amira Malfoy • Iniminicum 1.4
    X Lordaine Raven Garroway • Sabaism 1.3
    X Ophelia Florence Henderson • McGonnagall 1.5
    X Victoria Scarlett Adams • CaptainKush 1.6
    X Delia Violet Malfoy • Ameliorate 1.9
    X Anastasiya Evgeniya Kruml • Shadowhunter 1.6
    X Juliette Gracelynn Thatcher • Teater 1.9

    Mannen:
    X Remus Bill Lupin • Cave 1.8
    X Alfred Lucas Woodford • Nimble 1.3
    X Gereserveerd • Alastor
    X Jasper Ollivander • McGonnagall 1.5
    X Dominic Alexander Gray • Shadowhunter 1.4
    X David James Adams • CaptainKush 1.4
    X Isaac Carrow • Nimble 1.8
    X Gereserveerd • Edward Theodore Lupin • Trohman 1.11
    X Lukah Mitchell Nathaniel Montgomery • Dumbledore 1.6


    Faceclaims:
    Elle Fanning • Iniminicum
    Andrew Garfield • Cave
    Daria Sidorchuk • Iniminicum
    Ian Somerhalder • Alastor
    Tyler Posey • Shadowhunter
    Laura Berlin • McGonnagall
    Leonardo DiCaprio • McGonnagall
    Dave Franco • CaptainKush
    Odeya Rush • Heffron



    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Bloedstatus:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Relaties:
    Extra:


    Zonen en dochters van bestaande personages:
          Teddy Lupin en Victoire Weasley
    Zoon ~ Trohman
    Zoon ~ Cave
    Dochter ~ Iniminicum

          Draco Malfoy en Astoria Greengrass
    Dochter ~ DarkAng3l

          Scorpius Malfoy en Rose Weasley
    Dochter ~ Iniminicum
    Dochter ~ Ameliorate

          Albus Potter
    Dochter ~ Alastor



    Prefects en Head Boy/Girl:
    Head Boy: Alfred Lucas Woodford • Nimble
    Head Girl: Fenicia Adelinde Malfoy • DarkAng3l
    Gryffindor Prefect:
    Gryffindor Prefect: Anastasiya Evgeniya Kruml • Shadowhunter
    Hufflepuf Prefect:
    Hufflepuf Prefect:
    Ravenclaw Prefect:
    Ravenclaw Prefect: Ailey Amira Malfoy • Iniminicum
    Slytherin Prefect:
    Slytherin Prefect: Ophelia Florence Henderson



    Quidditch teams:
    Gryffindor:
    Captain: Fleur Nymphadora Lupin • Iniminicum
    Chaser: Fleur Nymphadora Lupin • Iniminicum
    Chaser: Nina Chanel Matthews • Eleutheromania
    Chaser: Camille Elizabeth Hamilton • Heffron
    Beater: Anastasiya Evgeniya Kruml • Shadowhunter
    Beater:
    Keeper: Edward Theodore Lupin • Trohman
    Seeker: Remus Bill Lupin • Cave

    Hufflepuf:
    Captain: Dominic Alexander Gray • Shadowhunter
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Dominic Alexander Gray • Shadowhunter
    Seeker:

    Ravenclaw:
    Captain: Alfred Lucas Woodford • Nimble
    Chaser: Alfred Lucas Woodford • Nimble
    Chaser:
    Chaser: Lordaine Raven Garroway • Sabaism
    Beater: Delia Violet Malfoy • Ameliorate
    Beater: Ailey Amira Malfoy • Iniminicum
    Keeper: Juliette Gracelynn Thatcher • Teater
    Seeker: Jasper Ollivander • McGonnagall

    Slytherin:
    Captain: Fenicia Adelinde Malfoy • DarkAng3l
    Chaser: David James Adams • CaptainKush
    Chaser: Victoria Scarlett Adams • CaptainKush
    Chaser:
    Beater: Isaac Carrow • Nimble
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Fenicia Adelinde Malfoy • DarkAng3l



    Regels:
    - Er is geen woordenminimum per post maar houd het redelijk
    - Houd jongens, meisjes en afdelingen een beetje gelijk
    - Ik wil dat je rol uit minimaal achthonderd worden bestaat, dit moet haalbaar zijn
    - Je kan de kinderen van de Next Generation bespelen
    - Iedereen zit in het zevende jaar. Dit is om onbewust buitensluiten te voorkomen
    - Zonder toestemming niet de personages van anderen besturen
    - Geen perfecte personages, iedereen heeft zijn goede en slechte kanten
    - Houd het gezellig
    - 16+ mag, maar zet er een waarschuwing bij of zet het onder een spoiler voor degenen die het liever niet lezen.
    - Reservaties blijven vier dagen staan
    - Alleen ik maak de topics aan, tenzij anders aangegeven
    - Er is een maximum van drie personages per persoon

    [ bericht aangepast op 21 feb 2015 - 16:28 ]


    -

    Trouwens, moet je rol in het geheel achthonderd woorden bevatten of je innerlijk?


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Teater schreef:
    Trouwens, moet je rol in het geheel achthonderd woorden bevatten of je innerlijk?


    Je rol (:


    -

    Iniminicum schreef:
    (...)

    Je rol (:


    Ah, super. Ik ben niet zo van de veel te uitgebreide karakters, ik vind het altijd lastig me daaraan te houden in de RPG. ^^


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Juliette Gracelynn Thatcher





    • Naam
          Juliette Gracelynn Thatcher. Juliette betekent "de jonge man", "gewijd aan Jupiter" en heeft verder niet erg veel betekenis, haar ouders vonden het gewoon een mooie naam. Gracelynn betekent "sierlijk als een waterval", "stil" en "verlegen", wat de hoop van de ouders wat betreft het karakter en het uiterlijk van hun kind uitdrukt en Thatcher betekend "dakdekker", en dat komt omdat haar vader afstamt van Dreuzels, waarvan haar verre voorouders waarschijnlijk dakdekkers waren.

    • Leeftijd
          Zeventien jaar jong, ze verjaart op 19 augustus.

    • Bloedstatus
          Volbloed. Van langs haar vaders kant heeft ze dan wel Dreuzels in de familie, maar gezien haar vier grootouders tovenaars zijn, is ze volbloed.

    • Afdeling
          Ravenclaw. De sorteerhoed heeft in haar geval heel erg getwijfeld over Gryffindor, maar uiteindelijk heeft hij maar besloten haar in Ravenclaw te plaatsen, gezien haar intellect zo te zien opwoog tegen haar moed en lef. Intellect is dan ook iets waar Juliette heel bekend om staat, zelfs voor Ravenclaw-normen.

    • Innerlijk
          Juliette is niet de typische Ravenclaw. Ze is dan wel slim en ze haalt bijna altijd B's of U's, maar ze is niet het streverstype dat het stereotiep beeld is van een Ravenclaw. Sterker nog: Ze heeft een bloedhekel aan strevers en daarmee aan een deel van haar afdeling. Hoe dan ook, ze is er wel heel blij mee in Ravenclaw te zitten in plaats van Gryffindor, gezien ze het niet zo heeft op het soort mensen dat telkens maar weer moet bewijzen hoe dapper en moedig ze zijn. Ze is van mening dat als zij niet hoeft te tonen wat voor "fantastische" combinatie haar middelportie moed en haar ietwat grotere portie verstand, tot stand kan brengen, een ander dat ook niet moet doen met een middelportie verstand en een ietwat grotere portie moed, of sluwheid, of zelfs trouw. Een karaktereigenschap die dan wel weer bij haar afdeling past is haar eigenwijsheid. Hoewel ze vaak gelijk heeft, is ze er praktisch altijd van overtuigd dat ze gelijk heeft, wat al tot menige meningsverschillen geleid heeft.
    Juliette is erg fanatiek wat betreft meningsuiting. Ze zal er niet voor terugdeinzen haar ongezouten mening te geven, maar ze vind het lastig als iemand anders hetzelfde doet, en al helemaal als ze het er niet mee eens is.
          Verder is Juliette een vrij zelfstandig type. Ze heeft geen hulp nodig om iets te doen, en als ze die wel nodig heeft, wil ze het niet. Ze is erop gebrand dingen zelf te doen, wat haar al meermaals fataal is geworden. Ze aanvaard hoogstens hulp van één of twee mensen, als ze al beseft dat ze iets niet zelf kan doen. In tegenstelling tot dat helpt ze wel graag mensen als die iets willen doen, wat door sommigen op prijs gesteld wordt, maar door sommigen ook helemaal niet. Daarbij aansluitend is Juliette meer van het zorgzame type: Ze zal er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je niets overkomt, eenmaal ze je graag heeft, en ze heeft veel mensen graag, ze is er zelfs net iets te naïef in. Eenmaal je haar vertrouwen schaadt, echter, zal je heel wat moeite mogen doen dat terug te winnen. Punt is dat ze op dat vlak niet altijd onmiddellijk inziet dat iemand haar vertrouwen misbruikt, dus als men het goed en manipulatief speelt, kun je haar goed misbruiken.

    • Uiterlijk
          [FC Frida Gustavsson]
          Juliette heeft lange, golvende, blonde haren en lichtblauwe ogen. Ze heeft dat ook het postuur van een gespierde breinaald, maar daar is ze niet erg trots op. Ze zou zichzelf liever wat ronder zien, omdat haar postuur nu bijna onnatuurlijk is. Verder is ze vrij lang, ze is één meter 78, wat toch wel groot is voor iemand van zeventien. Ze kleurt haar haar wel vaak. Op dit moment ziet het eruit als onder de spoiler.
    Qua make-up doet ze enkel mascara en soms wat lipstick op, maar meer ook niet.



    • Geschiedenis
          Juliette heeft niet zo’n speciale geschiedenis. Toen ze vijf jaar was is ze met haar ouders van centrum London naar Cardiff in Wales verhuisd om een reden die haar tot nog toen altijd onbekend gebleven is. Het was voor haar helemaal aanpassen, vooral het accent (waar ze zichzelf overigens nooit heeft aan aangepast, dat vond ze niet nodig) en de verschillende cultuur met in Londen, maar na daar twaalf jaar te wonen is ze er wel al aan gewend. Verder heeft ze van haar eerste tot haar vierde jaar op Zweinstein geprobeerd de Slytherins in alles te beaten, maar dat heeft ze opgegeven. Ze is niet meer het competitieve type dat ze ooit was, waar de meeste mensen heel gelukkig om zijn. Verder zijn haar ouders gescheiden toen ze dertien jaar oud was, en hoewel ze denkt dat
    ze alles proper verwerkt heeft, is dat niet altijd het geval.

    • Relaties
          Zie praattopic

    • Extra
          Huisdier: Bosuil. Deze heeft ze van haar ouders voor haar elfde verjaardag gekregen, omdat ze zo trots waren dat ze naar Hogwarts mocht, heeft ze dit handige dier als huisdier gekregen.
          Toverstaf: Juliettes toverstaf is 12,5 inches lang, gemaakt van cyperhout en de kern is drakenbloed. Deze toverstaf is goed voor DADA en transfiguration.
          Patronus: Zwaan, dat kenmerkt de elegantie die haar tweede naam haar biedt.
          Faunaat: Uil, hier maakt ze al wel eens misbruik van om vakken te kunnen skippen of om de school ongezien te kunnen verlaten. Tot nog toe is ze er nog niet op gepakt geweest.
          Functies: Keeper Ravenclaw Quidditch Team

    [ bericht aangepast op 20 feb 2015 - 11:33 ]


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Teater schreef:
    Juliette Gracelynn Thatcher



    Naam:
          Juliette Grace Thatcher. Juliette betekent "de jonge man", "gewijd aan Jupiter" en heeft verder niet erg veel betekenis, haar ouders vonden het gewoon een mooie naam. Gracelynn betekent "sierlijk als een waterval", "stil" en "verlegen", wat de hoop van de ouders wat betreft het karakter en het uiterlijk van hun kind uitdrukt en Thatcher betekend "dakdekker", en dat komt omdat haar vader afstamt van Dreuzels, waarvan haar verre voorouders waarschijnlijk dakdekkers waren.

    Leeftijd:
          Zeventien jaar jong, ze verjaart op 19 augustus.

    Bloedstatus:
          Volbloed. Van langs haar vaders kant heeft ze dan wel Dreuzels in de familie, maar gezien haar vier grootouders tovenaars zijn, is ze volbloed.

    Afdeling:
          Ravenclaw. De sorteerhoed heeft in haar geval heel erg getwijfeld over Gryffindor, maar uiteindelijk heeft hij maar besloten haar in Ravenclaw te plaatsen, gezien haar intellect zo te zien opwoog tegen haar moed en lef. Intellect is dan ook iets waar Juliette heel bekend om staat, zelfs voor Ravenclaw-normen.

    Innerlijk:
          Juliette is niet de typische Ravenclaw. Ze is dan wel slim en ze haalt bijna altijd B's of U's, maar ze is niet het streverstype dat het stereotiep beeld is van een Ravenclaw. Sterker nog: Ze heeft een bloedhekel aan strevers en daarmee aan een deel van haar afdeling. Hoe dan ook, ze is er wel heel blij mee in Ravenclaw te zitten in plaats van Gryffindor, gezien ze het niet zo heeft op het soort mensen dat telkens maar weer moet bewijzen hoe dapper en moedig ze zijn. Ze is van mening dat als zij niet hoeft te tonen wat voor "fantastische" combinatie haar middelportie moed en haar ietwat grotere portie verstand, tot stand kan brengen, een ander dat ook niet moet doen met een middelportie verstand en een ietwat grotere portie moed, of sluwheid, of zelfs trouw. Een karaktereigenschap die dan wel weer bij haar afdeling past is haar eigenwijsheid. Hoewel ze vaak gelijk heeft, is ze er praktisch altijd van overtuigd dat ze gelijk heeft, wat al tot menige meningsverschillen geleid heeft.
    Juliette is erg fanatiek wat betreft meningsuiting. Ze zal er niet voor terugdeinzen haar ongezouten mening te geven, maar ze vind het lastig als iemand anders hetzelfde doet, en al helemaal als ze het er niet mee eens is.
          Verder is Juliette een vrij zelfstandig type. Ze heeft geen hulp nodig om iets te doen, en als ze die wel nodig heeft, wil ze het niet. Ze is erop gebrand dingen zelf te doen, wat haar al meermaals fataal is geworden. Ze aanvaard hoogstens hulp van één of twee mensen, als ze al beseft dat ze iets niet zelf kan doen. In tegenstelling tot dat helpt ze wel graag mensen als die iets willen doen, wat door sommigen op prijs gesteld wordt, maar door sommigen ook helemaal niet. Daarbij aansluitend is Juliette meer van het zorgzame type: Ze zal er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je niets overkomt, eenmaal ze je graag heeft, en ze heeft veel mensen graag, ze is er zelfs net iets te naïef in. Eenmaal je haar vertrouwen schaadt, echter, zal je heel wat moeite mogen doen dat terug te winnen. Punt is dat ze op dat vlak niet altijd onmiddellijk inziet dat iemand haar vertrouwen misbruikt, dus als men het goed en manipulatief speelt, kun je haar goed misbruiken.

    Uiterlijk:
          [FC Frida Gustavsson]
          Juliette heeft lange, golvende, blonde haren en lichtblauwe ogen. Ze heeft dat ook het postuur van een gespierde breinaald, maar daar is ze niet erg trots op. Ze zou zichzelf liever wat ronder zien, omdat haar postuur nu bijna onnatuurlijk is. Verder is ze vrij lang, ze is één meter 78, wat toch wel groot is voor iemand van zeventien. Ze kleurt haar haar wel vaak. Op dit moment ziet het eruit als onder de spoiler.
    Qua make-up doet ze enkel mascara en soms wat lipstick op, maar meer ook niet.



    Geschiedenis:
          Juliette heeft niet zo’n speciale geschiedenis. Toen ze vijf jaar was is ze met haar ouders van centrum London naar Cardiff in Wales verhuisd om een reden die haar tot nog toen altijd onbekend gebleven is. Het was voor haar helemaal aanpassen, vooral het accent (waar ze zichzelf overigens nooit heeft aan aangepast, dat vond ze niet nodig) en de verschillende cultuur met in Londen, maar na daar twaalf jaar te wonen is ze er wel al aan gewend. Verder heeft ze van haar eerste tot haar vierde jaar op Zweinstein geprobeerd de Slytherins in alles te beaten, maar dat heeft ze opgegeven. Ze is niet meer het competitieve type dat ze ooit was, waar de meeste mensen heel gelukkig om zijn. Verder zijn haar ouders gescheiden toen ze dertien jaar oud was, en hoewel ze denkt dat ze alles proper verwerkt heeft, is dat niet altijd het geval.

    Relaties:
          Nog niet besproken

    Extra:
          /


    Zo is ze +- af, ik moet juist nog even kijken voor de relaties. ^^


    Nog iemand met gekleurd haar :') En dan zijn er ook nog drie metamorphagnus :') T wordt een kleurrijke boel


    take me back to the basics and the simple life

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    Nog iemand met gekleurd haar :') En dan zijn er ook nog drie metamorphagnus :') T wordt een kleurrijke boel


    Ik had de andere karakters nog niet gelezen, dat doe ik meestal na het invullen van mijn rol. Als ik het moet aanpassen, doe ik het wel, hoor. (:


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Teater schreef:
    (...)

    Ik had de andere karakters nog niet gelezen, dat doe ik meestal na het invullen van mijn rol. Als ik het moet aanpassen, doe ik het wel, hoor. (:


    Ik denk dat je het even aan Henk Jente, de topicstartster moet vragen c:
    Het viel me alleen op omdat mijn meisje blauw haar heeft :')


    take me back to the basics and the simple life

    Ik zou graag zaterdag 20/02 om een uur of vier 's middags het speeltopic willen openen. Lukt het iedereen om zijn of haar rol voor dan af te hebben?


    -

    Iniminicum schreef:
    Ik zou graag zaterdag 20/02 om een uur of vier 's middags het speeltopic willen openen. Lukt het iedereen om zijn of haar rol voor dan af te hebben?


    Yepp


    take me back to the basics and the simple life

    Iniminicum schreef:
    Ik zou graag zaterdag 20/02 om een uur of vier 's middags het speeltopic willen openen. Lukt het iedereen om zijn of haar rol voor dan af te hebben?


    Tenzij ik nog wat moet aanpassen: Jep. En ik veronderstel dat jij Henk bent? ^^ Moet ik die haarkleur dan aanpassen of niet?


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Teater schreef:
    (...)

    Tenzij ik nog wat moet aanpassen: Jep. En ik veronderstel dat jij Henk bent? ^^ Moet ik die haarkleur dan aanpassen of niet?


    Jup that's me.

    Nee hoor, dat hoef je niet aan te passen. Gezellige kleurrijke boel ^^


    -

    Even een vraag: Ik moet de extra van Juliette nog invullen, dus ik doe het nu maar even. Mag Juliette een faunaat zijn, of heb je met drie metamorphmagus's genoeg vreemde mensen? ^^ En ik doe het nu ook maar even: Zou ze chaser mogen zijn van het Zwerkbalteam van Ravenklauw?

    [ bericht aangepast op 18 feb 2015 - 20:07 ]


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Delia Violet Malfoy


    × Naam:


          Delia Violet Malfoy.
    Delia betekent donker terwijl de naam van haar tweelingzus juist licht betekent. Ze is erg op haar naam gesteld. Het donker heeft haar altijd al gefacineerd en volgens haar hoeft het niets negatiefs te betekenen, wat mensen wel snel denken.

    × Leeftijd:
          Delia is zeventien jaar en geboren op 31 Augustus. Dit is de laatste dag van de zomervakantie en voor Delia een dag met tegenstrijdige gevoelens. Aan de ene kant vindt ze het ongelofelijk jammer als de vakantie is afgelopen, wat betekent dat ze niet meer elke dag lui op de bank kan hangen. Delia is dan ook liever lui dan moe. Wel vindt ze het altijd weer fijn om haar vrienden te zien.

    × Bloedstatus:
          Delia is Half-Blood. Als er iets is waar Delia echt totaal niet om geeft is het Bloedstatus al haalt dat niet weg dat ze wel erg blij is met de hare. Ze is eigenlijk wel van alles wat. Haar vader komt uit een geslacht van veel zuivere tovenaars en haar moeder is zelf al een Half-Blood. De vader van haar moeder stamt af van een net zo Pure-Blood tovenaarsgeslacht als haar eigen vader, al staan die twee families wel anders in het leven. De oorspronkelijke familie Malfoy staat bekent om zijn Muggle haat, waar de Weasley's juist bekent staan om de tolerantie ervan. Daarnaast heeft de moeder van haar moeder Muggle ouders, oftewel haar overgrootouders. Welke Bloedstatus dan ook, hij zit wel bij Delia in de familie. Zelf vindt ze dit erg speciaal en ze houdt zich ook totaal niet bezig met de vetes tussen de verschillende Bloedstatussen.

    × Afdeling:
          Delia zit in Ravenclaw. Wel was dit een moeilijke keuze voor de Sorteerhoed. De twijfel ging namelijk tussen Ravenclaw en Huffelpuf. Van beiden afdelingen heeft Delia kwaliteiten in zich en eigenlijk is het een beetje een tweestrijd. Het feit dat ze een Malfoy is, die altijd wel in Slytherin hebben gezeten, is niets overgebleven in het bloed van Delia. Als er een afdeling is waarin ze sowieso niet thuishoort is het Slytherin wel, hoewel ze het niet kan helpen om ergens diep van binnen een heel klein beetje respect te hebben voor de afdeling, al is dat enkel respect voor haar voorouders en totaal niet voor de normen en waarden van de afdeling waar Delia het helemaal niet mee kan vinden. Ook Gryffindor past absoluut niet bij haar. Ze kan er haar vinger niet echt opleggen waarom, maar het trekt haar gewoon niet. Dan rest dus inderdaad alleen Ravenclaw en Huffelpuf, twee afdelingen die in tegenstelling tot de anderen wel perfect bij haar passen. Uiteindelijk is het toch maar Ravenclaw geworden, wat kwam door haar passie voor lezen en daarnaast had ze het ook aan de Sorteerhoed gevraagd, omdat haar zus net voor haar was ingedeeld in die afdeling. Aangezien dat de naam van haar zus met de letter A begint was zij eerder aan de beurt en vanaf het moment dat zij weer ingedeeld in Ravenclaw, was Delia zeker dat ze dat ook wilde. Wat restte waren de langdurige minuten waarop de Sorteerhoed over zijn keuze nadacht. Het leek wel eeuwig te duren, totdat Delia er echt om begon te vragen en dat de beslissing van de Sorteerhoed beïnvloede. Soms bedenkt Delia zich of het misschien anders was gelopen als zij het eerste aan de beurt was geweest, maar dat is iets waar ze nooit zeker over zal kunnen zijn.

    × Innerlijk:


    -Druk-
          Delia is over het algemeen erg actief. Het enige moment waarop ze dat niet is, is in de ochtend. De ochtenden zijn een absolute ramp voor haar. Ze heeft grootse moeite met het wakker worden en is ook erg tegenstrijdig op dat soort momenten. Het komt voor dat ze echt uit bed gesleurd moet worden omdat ze gewoon echt niet wilt opstaan. En als ze dat niet wilt, gaat ze het ook echt niet doen. Dat is dan ook haar grootste minpunt aan school, de tijden. Ze kan er gewoon niet tegen. Wil is het zo dat als ze nou eenmaal wakker is, ze ook echt wakker is. Het duurt wel erg lang. Tot ongeveer de helft van het ontbijt licht ze gewoonlijk nog half over de tafel heen te slapen, maar er komt elke keer weer een moment waarop de knop in haar zowaar wordt omgedraaid. Vanaf dat moment is ze echt een tikkeltje hyper actief. Op sommigen momenten heeft ze hele praatbuien waarop ze heel veel dingen heel snel achter elkaar zegt. Op anderen momenten is ze gewoon irritant of een beetje kinderachtig. Dat doet ze niet met opzet, maar het is voor haar gewoon onmogelijk om stil te zijn. Stil zitten lukt haar ook niet. Ze kan het meestal niet laten om een liedje te neuriën, tegen de tafelpoot aan te tikken of tikken met haar nagels op het tafelblad. Dit is ze dan ook vooral als ze zich verveelt.
    -Boekenwurm-
          Het enige magische wondermiddel waar Delia rustig van wordt is een boek. Geef er haar eentje en ze is de hele dag zoet. Gek genoeg kan ze dan wel ineens stilzitten al zegt zij dat dat komt doordat ze op dat moment helemaal wordt meegezogen in het verhaal. Wat voor boek maakt haar niet veel uit, alleen de geur ervan maakt haar al blij. Er is volgens haar niets wat beter ruikt dan een goed boek. Ze is dan ook een goede bekende in de bibliotheek en ze is er al verschillende keren in slaap gevallen. Alles wat er te lezen is vindt ze gewoon enorm interessant. Ze heeft er dan ook geen problemen mee om haar huiswerk te doen, omdat ze zelfs daardoor is gefascineerd. Haar favoriet is geschiedenis, die boeken kan ze pas echt verslinden. Informatieve boeken vindt ze ook prima. Ze probeert vaak massa's spreuken uit die ze ergens heeft opgepikt en dat is ook verschillende keren fout gegaan. Meestal heeft ze daar wel om kunnen lachen en gelukkig is het ook nooit ernstig geweest. Met al de jaren heeft ze een brede kennis opgebouwd wat haar dan ook erg slim maakt. Ze kan goed leren, al zegt ze zelf dat dat alleen maar komt doordat ze het leuk vindt om te doen en dat het daarom makkelijker gaat voor haar.
    -Positief en lievdevol-
    Delia ziet de dingen graag van de mooie kant. Ze zegt altijd dat niemand weet wat de toekomst gaat brengen, maar dat als je de keuze hebt om te denken dat of het positieve of het negatieve gaat gebeuren, je beter voor het positieve kan kiezen. Het heeft volgens haar geen zin om voor het negatieve te gaan. Ze leeft het liefst in het moment, al denkt ze toch wel vaak aan het verleden en de toekomst. Maar volgens haar is dat niet erg. Die drie dingen horen elkaar te compenseren. Ze wilt volledig gaan voor de dingen die ze leuk vindt om te doen. Ze heeft ook alles over voor haar vrienden en voor haar familie, ze zal voor hen door het vuur gaan.

    × Uiterlijk:
         
    {FC: Daria Sidorchuk} De lange lokken van Delia zijn rood, waar Delia zelf erg blij mee is. Het maakt haar en haar identieke tweelingzus enigsins speciaal en het betekent dat het Weasley gen toch ook op deze generatie is doorgekomen.. Er zitten vaak klitten in haar haar en zijn ook vaak erg pluizig, zeker als ze ze net heeft geborsteld. Ze houdt ze uit haar gezicht, maar als ze er niets aan zou doen zouden er veel lokken in haar gezicht hangen. Ze heeft een aantal sproetjes die haar gezicht gedeeltelijk bedekken. Ze is redelijk mager en van gemiddelde lengte.

    × Geschiedenis:
          Delia heeft eigenlijk wel een gelukkige jeugd gehad met liefhebbende ouders. Ze weet dat haar grootouders eigenlijk niet zo blij waren toen bekend werd dat Rose en Scorpius een relatie hadden, maar onderhand hebben ze het wel een plekje kunnen geven. Bovendien houden ze van hun kleinkinderen en zouden ze de tweeling voor geen goud willen missen.

    × Relaties:
    Isaac Carrow -
          Eigenlijk staat ongeveer alles aan Isaac Delia tegen en er heerst enige rivaliteit tussen de twee. Op het Quidditch veld hebben ze beiden de positie van Beater weten te behalen, wat ervoor heeft gezorgd dat ze soms wel eens Beukers naar elkaar toe slaan in plaats van naar de Chasers, wat niet ontzettend handig is voor het spel, maar wat Delia wel een glimlach op haar gezicht weet te bezorgen.
    Lukah Mitchell Nathaniel Montgomery -
          Op zich kunnen Lukah en Delia het wel aardig met elkaar vinden als dat nodig is, al zijn ze niet echt vrienden te noemen. Lukah vindt haar een beetje saai omdat ze van lezen houdt en Delia vindt hem juist weer overdreven en veel te druk.
    - Nina Chanel Matthews -
          Op sommigen momenten helpt Delia Nina met studeren. Het is nou niet dat zij nou zo ontzettend slim is, maar over het algemeen kan ze goed uitleggen en doet ze het vooral om de gezelligheid.
    Juliette Gracelynn Thatcher -
          Juliette en Delia zitten beiden in Ravenclaw en in het Quidditch team van die afdeling, waardoor ze elkaar automatisch wel vaak zien en daardoor groeiden ze automatisch een beetje naar elkaar toe. Ze zijn dan ook wel vriendinnen te noemen en kunnen het samen heel gezellig hebben, maar toch blijft ze vriendschap een beetje oppervlakkig.
    Alfred Lucas Woodford -
          Alfie en Delia zitten beiden in Ravenclaw, wat er sowieso al voor heeft gezorgd dat de twee elkaar wel redelijk vaak zien, wat er weer voor heeft gezorgd dat ze vrienden werden.
    Dominic Alexander Gray -
          Dominic en Delia zijn ondanks hun verschillende afdelingen goede vrienden geworden. Ze halen het goede in elkaar naar boven.
    Ailey Amira Malfoy -
          Ailey is de tweelingzus van Delia. De meisjes kennen elkaar door en door. Ze lijken ook nog eens sprekend op elkaar, wat Delia wel grappig vindt, voornamelijk als mensen hun niet door elkaar kunnen houden. Ze geeft ook ontzettend veel om haar tweelingzus, al zijn er heel soms toch wel momenten dat ze een beetje lichtelijk jaloers op haar is. Ailey is dit jaar prefect geworden, en Delia niet. Ergens weet Delia ook wel dat ze een vreselijke prefect zou zijn, maar toch kan ze het soms maar moeilijk begrijpen.

    × Extra:
          Delia is Beater in het Quidditch team van Ravenclaw, een positie die ze net als haar zus heeft weten te bemachtigen. Delia vindt Quidditch geweldig.
    Delia heeft ook een uiltje genaamd Kora die ze dit jaar heeft gekregen. Ailey had een kat gekregen voor haar positie als prefect en hun moeder zag ergens wel dat Delia het daar soms lastig mee had, wat ook de reden is dat ze Delia het uiltje heeft gegeven. Nu al is Delia verzot op het kleine wezentje.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2015 - 19:09 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 feb 2015 - 16:03 ]


    She was always looking for more..

    Okay dit wordt m'n eerste RPG, dus ik ben echt een newbie enzo. Geen idee of ik t goed doe, maar mag ik een vrouw (uit Slyhterin :'))

    als ik iets fout doe, please zeg t hahaha


    I just caught the wave in your eyes

    Surrealistic schreef:
    Okay dit wordt m'n eerste RPG, dus ik ben echt een newbie enzo. Geen idee of ik t goed doe, maar mag ik een vrouw (uit Slyhterin :'))

    als ik iets fout doe, please zeg t hahaha


    Eens moet de eerste keer zijn, toch? Vragen kan je altijd stellen als je iets niet begrijpt.

    Er staat alleen een stop op de meisjes, dus je kan ook een jongen nemen of even wachten (:


    -