Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
I don't know. Het staat zo 'te perfect' als die namen ook nog eens allemaal een hele mooie betekenis hebben enz. Dat vind ik Mary Sue achtig, maar ja, dat ben ik.
Oke. Soms doe ik het ook en ik heb zelf ook drie namen. Net zoals de rest van mijn familie, dus zo raar vind ik 't niet :'D
Caffeine schreef: (...)
Oke. Soms doe ik het ook en ik heb zelf ook drie namen. Net zoals de rest van mijn familie, dus zo raar vind ik 't niet :'D
Ja oke, maar het komt gewoon weinig voor, geloof ik. Zelf heb ik twee namen. Ik vind het persoonlijk het makkelijkst om gewoon één naam te doen. Dan is het ook niet zo'n mond vol met het opmaken van de posts
Ja oke, maar het komt gewoon weinig voor, geloof ik. Zelf heb ik twee namen. Ik vind het persoonlijk het makkelijkst om gewoon één naam te doen. Dan is het ook niet zo'n mond vol met het opmaken van de posts
Het komt volgens mij genoeg voor :'D Ik ken genoeg mensen met 2 a 3 namen (zonder mijn familie meetellend).
Voor de rest maakt het niet uit wat iedereen doet wat betreft de namen. Al moet ik wel zeggen dat ik 4 of 5 echt tè veel vind worden.
Cinnamontoastken, een youtuber/gamer en supermaryface, een cosplayer/youtuber. Mary loopt behoorlijk te koop met haar vrouwelijke rondingen, om het maar zo te zeggen, en promoot op deze manier ook haar kanaal, wat ik nogal meh vind.
Het was fijn geweest als ik me meer gewaardeerd voelde bij mn vriend. Maar in de ogen van zijn ouders is iedereen zonder school of baan een waardeloze nietsnut.