• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Heimerdinger schreef:
    (...)

    I don't know. Het staat zo 'te perfect' als die namen ook nog eens allemaal een hele mooie betekenis hebben enz. Dat vind ik Mary Sue achtig, maar ja, dat ben ik.

    Oke. Soms doe ik het ook en ik heb zelf ook drie namen. Net zoals de rest van mijn familie, dus zo raar vind ik 't niet :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    (...)
    Oke. Soms doe ik het ook en ik heb zelf ook drie namen. Net zoals de rest van mijn familie, dus zo raar vind ik 't niet :'D


    Ja oke, maar het komt gewoon weinig voor, geloof ik. Zelf heb ik twee namen. Ik vind het persoonlijk het makkelijkst om gewoon één naam te doen. Dan is het ook niet zo'n mond vol met het opmaken van de posts ;3


    26 - 02 - '16

    Ik ken zelf maar 1 persoon die meer dan 2 namen heeft. ;x Soms is het familietraditie, maar het komt echt niet zoveel voor.


    Your make-up is terrible

    Ik haat het feit dat iedereen denkt te weten wat goed voor mij is.


    -

    Zometeen Sabatooooon :Y)


    Stenenlikker

    Strakjes Nu shoarma eten. *_*


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Heimerdinger schreef:
    (...)

    Ja oke, maar het komt gewoon weinig voor, geloof ik. Zelf heb ik twee namen. Ik vind het persoonlijk het makkelijkst om gewoon één naam te doen. Dan is het ook niet zo'n mond vol met het opmaken van de posts ;3

    Het komt volgens mij genoeg voor :'D Ik ken genoeg mensen met 2 a 3 namen (zonder mijn familie meetellend).
    Voor de rest maakt het niet uit wat iedereen doet wat betreft de namen. Al moet ik wel zeggen dat ik 4 of 5 echt tè veel vind worden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Heimerdinger schreef:
    (...)

    Wie zijn dat? ;x


    Cinnamontoastken, een youtuber/gamer en supermaryface, een cosplayer/youtuber. Mary loopt behoorlijk te koop met haar vrouwelijke rondingen, om het maar zo te zeggen, en promoot op deze manier ook haar kanaal, wat ik nogal meh vind.


    i put the fun in funeral

    Jezus. Moet jij echt overal bij zijn?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Briljante gala foto's :')

    Het was fijn geweest als ik me meer gewaardeerd voelde bij mn vriend. Maar in de ogen van zijn ouders is iedereen zonder school of baan een waardeloze nietsnut.

    Andijviestamppot is fucking amazing. :9~


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    Andijviestamppot is fucking amazing. :9~


    Dat eten wij vanavond ook. Je mag best mijn portie wel...


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    (...)

    Dat eten wij vanavond ook. Je mag best mijn portie wel...
    Wij gaan het ook zo eten and I can't wait. Ik zou je portie eten als ik daarna nog ruimte zou hebben, maar dat is iets wat niet zal gebeuren. :Y)

    [ bericht aangepast op 15 feb 2015 - 18:47 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    1,75 IS NIET GEMIDDELD VOOR VROUWEN. D: Niet eens in Nederland, laat staan in enig ander land! Je zit er meer dan 10cm naast! Dat is veel!


    Your make-up is terrible