Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Er staan beneden acht jongens van rond de 20 uit volle borst mee te zingen met Taylor Swift. Ik bedoel, ze hebben best wat alcohol op, maar ze kennen het hele lied woord voor woord uit hun hoofd :')
"Oma is niet goed geworden in het ziekenhuis, mama en ik gaan nu naar haar toe"
Leuke manier om wakker te worden. Man, ik schrik me een ongeluk. Straks haalt ze het niet )':
FiftyShades schreef:
Alsjeblieft, maak een minimale leeftijd voor de Q users. Dat er niet zulke kleuters domme topics maken en er niks van snappen.
Of niet en je respecteert gewoon dat er mensen zijn die niet bijzonder veel verstand hebben van hoe een bepaalde site werkt. Het is irritant als iemand het verkeerd doet en dat blijft doen, maar er wordt hier altijd meteen zo gemeen gereageerd. Je hoeft er op zich niets mee, hè. Negeren is ook best wel een goede manier om er mee om te gaan.
Of niet en je respecteert gewoon dat er mensen zijn die niet bijzonder veel verstand hebben van hoe een bepaalde site werkt. Het is irritant als iemand het verkeerd doet en dat blijft doen, maar er wordt hier altijd meteen zo gemeen gereageerd. Je hoeft er op zich niets mee, hè. Negeren is ook best wel een goede manier om er mee om te gaan.
Het gaat er om dat je het ze kan blijven uitleggen en ze níét willen luisteren naar wat er gezegd wordt.