Zweinstein schreef:
(...)
Haha oke, goede whatsapp. ;P
Maar dat klinkt niet bepaald leuk inderdaad. Zijn het echt belangrijke dingen die je te melden hebt en waarvan de rest op de hoogte gesteld moet worden? If so, dan zou ik gewoon een bericht sturen compleet in capslock met waarin je uitlegt dat je het gevoel krijgt genegeerd te worden en dat je dat niet zo prettig vind.
Natuurlijk kun je dan in een PS zetten dat ze eens op hun spelling moeten letten. Je groepsgenoten doen niet voor niets ook de taalopleiding. Tenminste, met die mensen doe je je opdracht gok ik? :p ghehe
Het is nu al iets beter, dus ik denk dat ik die caps lock optie bewaar voor noodgevallen, maar bedankt voor de tip.
Het was niet zozeer dat ik super belangrijke dingen te zeggen had, maar ik probeerde afspraken te maken, want er werden al een week lang berichtjes rondgestuurd met "goh we moeten wel wat doen" in plaats van "laten we dit doen".
En nee, deze mensen doen een andere studie, haha. Sowieso kan de spelling me niet zo heel veel schelen, het punt is meer dat "ok" zo belachelijk kortaf en onduidelijk is in antwoord op een veel langer bericht. Dan weet ik nog steeds niet waar je het mee eens bent. :p Maar goed, ik blijf ze gewoon net zolang lastig vallen met lange berichtjes tot ze een zinnig antwoord terugsturen. Geen probleem.
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan