Square schreef:
(...)
Het is voor een college dat je vrij kunt kiezen, Film analysis. Sommige mensen volgen dat als minor (beetje ingewikkeld verhaal, maar je moet dus bij een studie nog wat dingen vrij kiezen om alle studiepunten te halen die je nodig hebt) en ik volg het gewoon als extra vak omdat het me interessant leek. Dat is het ook, maar hier word ik toch wel wat moe van. :')
Oeh, films kijken voor je studie dus? Klinkt geweldig.
Wel logisch dat je er moe van wordt. Als iedereen zegt dat er wat moet gebeuren maar geen plannen maakt, is dat gewoon echt totaal nutteloos en heeft erover praten gewoon helemaal geen zin.
Waarom maak jij anders niet gewoon een planning met wie wat moet doen etc? Dan heb jij inderdaad al een groot deel gedaan door die planning te maken, maar misschien dat er dan tenminste daadwerkelijk iets gedaan zal worden, aangezien dan iedereen weet wat hij/zij doen moet. ^^
OTOFT: Nog één uurtjeeee, dan NCIS.
En ik voel me echt vreselijk dom dat ik die verjaardag heb vergeten. Dit moet ik gewoon heel erg goed gaan maken. Hoewel ik blut ben en nog geen idee heb hoe ik dat dan goed ga maken... Oeps.
It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart.