• Aloha mensen die dit topic waardig genoeg vonden om een kijkje te nemen,

    Vanavond geeft een vriendin van mij een verjaardagsfeestje, en ik wou weer eens lekker origineel zijn met een cadeautje haha.
    Ze vroeg t-shirts, om die met transferpapier te kunnen bedrukken, omdat ze er onder andere nog eentje met een tijger wou maken.
    Dus misschien raad je het nu al, ik heb voor haar een t-shirt met een tijger gemaakt (A)
    Dit is het resultaat, hij is jammer genoeg een beetje schuin op het t-shirt geschilderd, maar voor de allereerste keer dat ik dit doe, ben ik er toch wel tevreden over ^^ Ik hoop dat ze 'm leuk vindt ^^


    En dit was mijn voorbeeld foto:



    Hebben jullie ooit shirt's beschilderd? Of met transferpapier je eigen shirt gemaakt? Als het antwoordt nee is, dan raad ik je zeker aan om het een keer te gaan doen!


    take me back to the basics and the simple life

    Ik hoop voor je dat het tegen water kan :\

    Woodie schreef:
    Ik hoop voor je dat het tegen water kan :\


    Als het goed is kan dat ja ^^
    Onze bevo lerares roept altijd dat acrylverf niet uit je kleding gaat en een paar kledingstukken van mij zijn er daardoor dan ook aangegaan, dus ja, het kan wel tegen de wasmachine.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2015 - 12:02 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Zelfs als het niet tegen water kan is het een heel lief gebaar. (flower) Ik hoop dat ze er blij mee is want ik vind het heel mooi gelukt.

    Ik heb trouwens één keer een shirt gemaakt met van die stiften voor een concert. :') Was niet zo goed gelukt hahaha.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2015 - 12:12 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Sadventure schreef:
    Zelfs als het niet tegen water kan is het een heel lief gebaar. (flower) Ik hoop dat ze er blij mee is want ik vind het heel mooi gelukt.

    Ik heb trouwens één keer een shirt gemaakt met van die stiften voor een concert. :') Was niet zo goed gelukt hahaha.


    Haha, dankje (K)
    En het is goed gelukt met dank aan, mijn laptop, de printer, en mijn latijnboek :') Alleen het overtekenen van zoeiets is echt een rotwerk, omdat je niet alles precies kan zien en shirts en potloden niet echt een goede combi zijn, schilderen gaat veel fijner.

    N'ah, is vast wel goed gelukt, ik wou eerst ook stiften gebruiken, maar die waren leeg :')


    take me back to the basics and the simple life

    Oeh nice! Ik heb zelf dit gemaakt, maandag.


    26 - 02 - '16

    Heimerdinger schreef:
    Oeh nice! Ik heb zelf dit gemaakt, maandag.



    Oeh leuk! Danjje


    take me back to the basics and the simple life

    Dat heb ik eens gedaan voor het goede doel op school, haha. Dan werden er allemaal van die mini t-shirts beschilderd met Winnie The Pooh en Hello Kitty, Musty en Bumba. (Die dan weer werden verkocht en de opbrengst was dan weer voor het goede doel). Was wel erg leuk om te doen inderdaad. ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Deimos schreef:
    Dat heb ik eens gedaan voor het goede doel op school, haha. Dan werden er allemaal van die mini t-shirts beschilderd met Winnie The Pooh en Hello Kitty, Musty en Bumba. (Die dan weer werden verkocht en de opbrengst was dan weer voor het goede doel). Was wel erg leuk om te doen inderdaad. ^^
    k

    Oe dat klinkt echt leuk!


    take me back to the basics and the simple life

    Oeh like it! Origineel cadeau trouwens (:


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    lovelyreads schreef:
    Oeh like it! Origineel cadeau trouwens (:


    Dankjee


    take me back to the basics and the simple life

    Mweh, ik had een verschrikkelijke fout gemaakt met mijn tekst in een groot theaterstuk. In de plaats van 'Je moet elkaar gewoon nemen zoals je bent', maakte ik mijn zin niet af (vraag me niet waarom) en werd het 'Je moet elkaar gewoon nemen'. Dit zei ik vol overtuiging tegenover bijna 400 mensen, verschrikkelijk. Omdat mijn vriendinnen het geweldig vonden hadden ze een shirt met die quote voor mij gemaakt :S
    Echt een leuk idd btw!

    Turing schreef:
    Mweh, ik had een verschrikkelijke fout gemaakt met mijn tekst in een groot theaterstuk. In de plaats van 'Je moet elkaar gewoon nemen zoals je bent', maakte ik mijn zin niet af (vraag me niet waarom) en werd het 'Je moet elkaar gewoon nemen'. Dit zei ik vol overtuiging tegenover bijna 400 mensen, verschrikkelijk. Omdat mijn vriendinnen het geweldig vonden hadden ze een shirt met die quote voor mij gemaakt :S
    Echt een leuk idd btw!


    Oh wauw. Hier moest ik toch wel ff om lacen haha

    Dankjee


    take me back to the basics and the simple life

    Oh wauw, ziet er mooi uit hoor!
    Ben benieuwd hoe ze reageert!


    Inspiration can hit you any time

    Constantine schreef:
    Oh wauw, ziet er mooi uit hoor!
    Ben benieuwd hoe ze reageert!


    Haha, dr reactie was super leuk!


    take me back to the basics and the simple life

    Leuk!!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."