• Honderden, zo niet duizenden, goden en godinnen leven in vele pantheons over de hele wereld en allemaal hebben ze een ding gemeen: ze hebben een heleboel deels sterfelijke kinderen en kleinkinderen en achterkleinkinderen.
    Afstammen van een god klinkt misschien als iets leuks, het is ook levensgevaarlijk want spanning tussen verschillende pantheons, binnen een pantheon en de constante dreiging van monsters maken deze kinderen kwetsbaar.
    Deze kinderen met goddelijke afstamming kunnen echter altijd een veilig thuis vinden in Heildaven, een eiland dat alleen iemand met zowel sterfelijk als goddelijk bloed kunnen betreden. Hier word men voorbereid op de gevaren die er in de buitenwereld op de loer liggen en leer je de volle betekenis van een goddelijk erfgoed.
    Goddelijke voorouders, magische eilanden, wapentraining, speciale gaven en spanningen tussen de verschillende pantheons kunnen echter aan een ding niets veranderen: het zijn nog altijd tieners.

    Rollen:

    Jongens:
    Meeko Tramp Stenrød - 1,1 - Exorcizamus
    Carbrey Edan Alaois - 1,2 - Gonplei

    Meisjes:
    Mia Alison Thompson - 1,1 - Squib
    Freya Melanie Gruskoff - 1,1 - Philia
    Cassiopeia Florentina Salpigides - 1,2 - Beckmann

    Regels
    Minimaal 200 worden per post – ik controleer
    Geen eendagsvliegen
    Geen perfecte personages
    Naamswijzingen doorgeven
    16+ is toegestaan
    Reserveringen blijven 48 uur staan
    Houdt jongens en meisjes ongeveer gelijk
    Je krijgt twee waarschuwingen in je GB, daarna lig je eruit

    Rollentopic


    Remember to be ridiculous.

    Exorcizamus schreef:
    (...)

    Niet mee willen doen lijkt me niet logisch, we zijn nog nauwelijks begonnen en als je niet mee wilt doen aan RPG vul je geen rol in lijkt me. Ik heb geen idee van hoe druk ze het hebben, dus daar kan ik niet over oordelen.

    Ik zal even kijken en reageren, btw (:


    Dat is waar. Ik probeerde te bedenken waarom ze niet reageren.

    Ik heb hem in haar gedachten gehouden, wilde niet jouw personage besturen.


    Physics is awesome

    @Philia

    Misschien een domme vraag, maar wat is een halfopen?


    Physics is awesome

    Beckmann schreef:
    @Philia

    Misschien een domme vraag, maar wat is een halfopen?


    Dat heet autocorrect._. Ik zal het aanpassen...


    We've lived in the shadows for far too long.

    Philia schreef:
    (...)

    Dat heet autocorrect._. Ik zal het aanpassen...


    O, ik dacht al dat het autocorrect of typefoutje was. Maar ik dacht zal toch even vragen voor de zekerheid.:$


    Physics is awesome

    Haha, ja, mijn mobiel herkent heel veel woorden niet en de helft van een zin moet blijkbaar met een hoofdletter :') Maar ik probeer fouten zo goed mogelijk te voorkomen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Philia schreef:
    Haha, ja, mijn mobiel herkent heel veel woorden niet en de helft van een zin moet blijkbaar met een hoofdletter :') Maar ik probeer fouten zo goed mogelijk te voorkomen.


    Ik ken het probleem. Daarom schrijf ik geen posts op mijn mobiel. En omdat mijn mobiel vaak weigert (na een correctie midden in een zin) terug te gaan naar het einde van de zin.


    Physics is awesome

    Ik heb gepost met Tramp


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    Tramp is so nice, so so nice.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Philia schreef:
    Tramp is so nice, so so nice.


    Ja he? Sorry, ik vind het gewoon echt heel leuk om een keer zo'n gemeen iemand te spelen en het is allemaal tegen de personages, niet tegen jullie.


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    Exorcizamus schreef:
    Ik heb gepost met Tramp


    Ik zag het. Zijn gedachten over Cas zijn wat ik had kunnen verwachten.


    Physics is awesome

    Exorcizamus schreef:
    (...)

    Ja he? Sorry, ik vind het gewoon echt heel leuk om een keer zo'n gemeen iemand te spelen en het is allemaal tegen de personages, niet tegen jullie.


    Dat moest ik mij voorhouden en dat Cas geen gedachten kan lezen, zodat ik haar niet zijn kant op stuurde om hem in elkaar te meppen met een boek. Waarschijnlijk had hij haar binnen de kortste keren op de grond gekregen.


    Physics is awesome

    Exorcizamus schreef:
    (...)

    Ja he? Sorry, ik vind het gewoon echt heel leuk om een keer zo'n gemeen iemand te spelen en het is allemaal tegen de personages, niet tegen jullie.



    Oh, het was niet boos bedoelt, ik vond het wel grappig^^. Sorry als ik beledigt overkwam.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2015 - 23:07 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik heb weer gepost en ik ga zo slapen dus hierna kan ik niet meer posten.


    Physics is awesome

    Haha ik nam het ook niet beledigd op hoor, ik krijg gewoon de neiging om me heel veel te verontschuldigen als ik zulke gemene dingen schrijf:P

    Ik heb nu ook weer gepost, misschien moeten we even een soort lijstje maken van klasgenoten zodat we meer mensen hebben om mee te praten? En wat hebben ze nu, vechttraining of zo?

    Btw, mijn post is echt slecht vanochtend, ik heb niet echt inspiratie...

    [ bericht aangepast op 22 feb 2015 - 11:17 ]


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    Hmm, we kunnen ook proberen om - met toestemming van squib- dit idee opnieuw te openen, maar dan iets anders. Met ook een echt doel, zoals een oorlog die op komst Is? Maar sowieso met de personages die wij al hebben?


    We've lived in the shadows for far too long.