• Zoals de titel zegt, zoek ik verhalen om te lezen. (:

    Echter heb ik wel een paar eisen, hoewel die niet al te moeilijk zijn denk ik;

    - Science-fiction ben ik erg fan van. Hoewel, ik hou niet van verhalen die zich in de ruimte af spelen. Meer met dystopies, experimenten etc.
    - Of een afgerond verhaal, of een verhaal waar nog aan geschreven wordt maar al hard op weg is.
    - Fanfiction mag, maar dan het liefst van één van deze films/boeken:
    * Boy 7
    * Maze Runner trilogy
    Als je een fanfiction van een ander boek/film hebt, mag je hem ook zeggen, maar laat het alsjeblieft geen één-en-al-cliché verhaal zijn.

    Ik heb vooral fanficties van de Hobbit, maar ik weet niet of je daarvan houdt? :')
    Ik heb ook een avonturen OP, over piraten, maar dat valt niet echt onder SF. :'D

    Het enige verhaal dat ik me voor de geest kan halen met experimenten is Titanium van AsamiSato.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2015 - 13:52 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik weet niet of je Merlin kent? Daar ben ik een fanfic over aant schrijven


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Angmar schreef:
    Ik heb vooral fanficties van de Hobbit, maar ik weet niet of je daarvan houdt? :')
    Ik heb ook een avonturen OP, over piraten, maar dat valt niet echt onder SF. :'D

    Het enige verhaal dat ik me voor de geest kan halen met experimenten is Titanium van AsamiSato.


    Je bent me weer eens voor! Ik weet niet zeker of je mijn verhaal science-fiction kan noemen, maar experimenten zijn er zeker. En niemand gaat de ruimte in.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    AsamiSato schreef:
    (...)

    Je bent me weer eens voor! Ik weet niet zeker of je mijn verhaal science-fiction kan noemen, maar experimenten zijn er zeker. En niemand gaat de ruimte in.

    Haha, ik zal volgende keer wel een dagje wachten. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    AsamiSato schreef:
    (...)

    Je bent me weer eens voor! Ik weet niet zeker of je mijn verhaal science-fiction kan noemen, maar experimenten zijn er zeker. En niemand gaat de ruimte in.


    Ik ga kijken!

    Daryl_Dixon schreef:
    Ik weet niet of je Merlin kent? Daar ben ik een fanfic over aant schrijven

    Euhm, ken ik niet. Ik zal wel even kijken of ik het leuk vind!

    Angmar schreef:
    Ik heb vooral fanficties van de Hobbit, maar ik weet niet of je daarvan houdt? :')
    Ik heb ook een avonturen OP, over piraten, maar dat valt niet echt onder SF. :'D

    Het enige verhaal dat ik me voor de geest kan halen met experimenten is Titanium van AsamiSato.

    De Hobbit vind ik onwijs gaaf, maar omdat ik de meeste fanficties niet echt leuk vind, had ik het niet op het lijstje gezet.
    Toch zal ik even een kijkje nemen, misschien vind ik jouwe wel leuk!

    Titanium ken ik al, en volg ik al. Onwijs goed verhaal is dat. (:

    Haha. Ik heb er vrij veel, maar Courage en So Far Away zijn wel mijn persoonlijke favorieten.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ben trouwens ongelooflijk dom zie ik net.
    AsamiSato is de auteur van Titanium natuurlijk, dus daar hoef ik helemaal niet meer naar te kijken. :P

    Courage lijkt me inderdaad erg tof, Angmar!

    Ik schrijf geen sciencefiction, helaas. Ik heb alleen een fanfictie van Harry Potter (Oblivious) en een fantasieverhaal over een zeemeermin (The lost mermaid) waar ik actief aan schrijf. Ik weet niet of je daar van houdt ;p.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ja, fantasy vind ik ook tof!
    Ik was het er vergeten bij te zetten, maar zal het nog even doen.


    Oblivious klinkt erg leuk. Helemaal mijn style.

    Ik heb wel een paar Hobbit en Lord of the Rings fanficties, maar deze is een van mijn persoonlijke favorieten. (:


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Corporalki schreef:
    Ik heb wel een paar Hobbit en Lord of the Rings fanficties, maar deze is een van mijn persoonlijke favorieten. (:


    En mijne.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Laat me raden xD je hebt vakantie en bent hopeloos opzoek naar wat leuks om de vakantje mee door te komen?, Ik ken de struggles xD

    Ik gooi alles er maar in, kijk maar of iets je interesserd :) Mijn huidig lopende verhalen

    - Daughter of The Mountain ~ The Hobbit (Een verhaal over een elf die zichzelf en haar griffioen bij een groep dwergen voegd in hun avontuur de gouden stad te bereiken. Er is een engels-nederlandse versie en een volledig nederlandse versie)

    - She Wolf - Marvel (Een Shield agent wordt getraint voor een belangrijke missie om samen met Steve Rogers, Clint Barton en Natasha Romanoff te werken. Deze agent heeft echter een misterieuze geschiedenis, iets waar haar partners maar al te graag achter willen komen. )
    - Forces Of Nature - Marvel (Een groep van mutanten wordt op een missje gestuurd met de avengers om in Italie gemuteerde honden tegen te houden en er achter te komen hoe zij zo zijn geworden)
    - Rewind The Clock - The Avengers (Tony Stark heeft een tijd machine uitgevonden en blaast de hele groel avengers en het nichtje van Maria Hill per ongeluk mee terug in de tijd. Enkel Maria's nichtje is degene die haar geheugen niet kwijt js geraakt en zal snel haar collega's terug moeten vinden in deze onbekende omgeving, en tijd)
    - Earth Mightiest Chatroom - Marvel (Gewoon een paar grappige chatsessies tussen de avengers. Gewoon voor de lol)

    Mijn afgelopen verhalen

    - The Arrow Of The Silver Dragon ~ Marvel (Dit
    is deel 1. Een meisje is toevallig in New York wanneer Loki de stad aanvalt met zijn leger. Lijkt cliché, maar het is het niet. Er is een rede waarom Loki haar niet geijk de nek omdraaide toen hij de kans kreeg, iets waar zij graag achter wil komen. )
    - The Eyes Of The Dragon - Marvel[/q] (Deel 2 van the arrow of the silver dragon. Het verhaal gaat verder!! meer actie en meer avontuur!)

    [ bericht aangepast op 13 feb 2015 - 19:08 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Nopes, geen vakantie. XD
    Wel hopeloos op zoek naar wat leuks.

    Samen met een vriendin schrijf ik deze The Maze Runner fanfic.


    16 - 09 - '17

    Hippogrief schreef:
    Nopes, geen vakantie. XD
    Wel hopeloos op zoek naar wat leuks.


    Nou je vind vast wel iets! Zat te lezen hier haahah


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.