• Boston, een van de grootste steden van Amerika zit vol heksen, weerwolven en vampieren. De drie groepen zitten in een strijd en dit speelt zich 's nachts vooral af. Wanneer er een dode weerwolf in het gebied van de heksen komt, leeg gezogen door vampieren is is het niets nieuws.. Wat de drie groepen niet weten is dat er een paar hybrids zijn aangekomen in de stad.
    Iedereen doet overdag zijn normale dingen. School, werk of wat je ook doet, terwijl ze wat plannen smeden. Voor de normale mensen is het een afvraag wat het lawaai is in het bos en de politie snapt het doden aantal niet meer. Op een dag wordt er een heks door de vampieren ontvoert en dit leid tot een ruzie en vragen de heksen, de weerwolven om hulp.


    Rollen:

    Heksen:
    x Daggers
    x Cathedrals
    x Sabaism

    Vampieren:
    x Joann Veronica McBryar x Lily_Evans
    x Dumbledore
    x Chronos

    Weerwolven:
    x Thominewt
    x HemmingsMyHero
    x Daggers
    Invullijstje:

    x Naam x
    x Leeftijd x
    x Soort x
    x Uiterlijk x
    x Innerlijk x
    x Extra x

    Regels:

    x Maximaal twee personages per persoon, één meisje en één jongen.
    x Houdt de meisjes en jongens gelijk, net zoals de soorten.
    x Minimaal 15O woorden per post, het kan soms minder zijn omdat je het druk hebt, maar dit gelieve niet te vaak.
    x OOC doe je tussen haakjes.
    x Geen Mary-Sue of Gary-Stu personages! Iedereen heeft zijn slechte eigenschappen!
    x Alleen ik open nieuwe topics!
    x Bestuur enkel jouw eigen personage, of je hebt toestemming van de andere persoon.
    x De aller belangrijkste: Have fun!

    [ bericht aangepast op 18 feb 2015 - 17:45 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Vampieren zijn sneller, sterker en hebben betere zintuigen. Ze kunnen nist tegen houten staken en kunnen jaren in slaap worden gebracht door een speciale paar dolken. Verder hebben ze een daglichtring waardoor ze wel in de zon kunnen komen.
    Vampieren zijn lichtelijk gevoelig voor knoflook.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    laat het meisje maar zitten, want waarschijnlijk komt er geen vrouwelijke heks vrij.


    all because i liked a girl

    Nevermind

    [ bericht aangepast op 14 feb 2015 - 9:53 ]


    be gay do crimes

    Daggers schreef:
    Vampieren zijn sneller, sterker en hebben betere zintuigen. Ze kunnen nist tegen houten staken en kunnen jaren in slaap worden gebracht door een speciale paar dolken. Verder hebben ze een daglichtring waardoor ze wel in de zon kunnen komen.
    Vampieren zijn lichtelijk gevoelig voor knoflook.


    Oh gewoon bijna zoals tvd dus. Thanks ^^ dan kan ik mijn rol afmaken.


    Happy Birthday my Potter!

    Mensen jullie willen allen wel een meid omdat je het goed kan en slecht bent in jongens, maar eens moet je eerste keer zijn. Anders leer je het nooit. Het is jullie eigen keuze, maar ik wordt een beetje geërgerd dat er nog maar 1 andere reservering voor een jongen is geweest en je het idee leuk vindt, maar in eens niet meer omdat je geen meid kan zijn.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Oh gewoon bijna zoals tvd dus. Thanks ^^ dan kan ik mijn rol afmaken.


    Ja. haha. Ik heb het eerder van The Originals, maar dat is een spin-off van TVD.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    (...)

    Ja. haha. Ik heb het eerder van The Originals, maar dat is een spin-off van TVD.


    The Originals is ook echt tien keer leuker dan TVD nu. Ik begon mij daar echt onwijs aan te irriteren, vooral aan Elena en toen zei een vriendin dat ik The Originals moest gaan kijken ipv mij te irriteren aan TVD, omdat Elijah duidelijk mijn favo is en ik eigenlijk altijd dol ben geweest op Klaus en Rebekah ^^

    OT: Ik twijfel of ik er nog een mannelijk personage bij zal nemen... en wat voor soort dan... Weerwolf of Heks.... Hmmmm. Nou ja, ik zal straks eerst Joann wel afmaken. Dan zie ik daarna wel :')


    Happy Birthday my Potter!

    Oh ja mensen;
    Heksen hebben niet zoals in Harry Potter een wand of zoals Gandalf een loopstok ding. Ze besturen de magie gewoon met hun handen. Ook houden ze zich bezig met kruiden en lezen ze oude teksten van hun voorouders. En ze moeten een spreuk gewoon oplezen, of ze zijn erg gedreven in magie.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    The Originals is ook echt tien keer leuker dan TVD nu. Ik begon mij daar echt onwijs aan te irriteren, vooral aan Elena en toen zei een vriendin dat ik The Originals moest gaan kijken ipv mij te irriteren aan TVD, omdat Elijah duidelijk mijn favo is en ik eigenlijk altijd dol ben geweest op Klaus en Rebekah ^^

    OT: Ik twijfel of ik er nog een mannelijk personage bij zal nemen... en wat voor soort dan... Weerwolf of Heks.... Hmmmm. Nou ja, ik zal straks eerst Joann wel afmaken. Dan zie ik daarna wel :')


    That's why I Daniel Gillies as FC. Elijah is ook mijn fave, en Klaus & Rebekah zijn ook cool haha.

    OT: Is goed, ik hoor het wel c;


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mag ik een mannelijke geboren weerwolf? Over de FC denk ik nog na :3


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Joann/crazy bitch Veronica is af :')

    En ik wil er graag een mannelijke heks (die zijn er toch nog niet?) reserveren met als FC Ryan Guzman als dat mag ^^


    Happy Birthday my Potter!

    I like Joann/Veronica.

    Alle reserveringen zet ik er vanavond bij, ben bezig met een nieuw bed -andere is ingestort vandaag..-


    The monsters running wild inside of me. I'm faded


    Audrick Fayne Greendale

    ”Since when does personal gain refer to making other people laugh? That’s bigger bullshit than Harry Potter”
    -Audrick

    Audrick = Nobele vriend
    Fayne = Met vreugde


    Leeftijd: 26, verjaard op 21 Maart, het begin van de lente.

    Soort: Heks, voor zover Audrick weet bestaat de hele bloedlijn van Greendales uit heksen en er wordt ook van hem verwacht dat hij deze traditie voortzet.

    Uiterlijk: Audrick heeft kort lichtbruin haar en meestal een stoppelbaardje. Zijn ogen hebben een hazelnootkleur en hij is atletisch gebouwd. Met zijn 1,83m is hij niet de kleinste, maar ook niet absurd lang. Hij is breed en heeft door het sporten een flinke hoeveelheid spieren ontwikkeld. Zijn huid is licht getint, doordat zijn vader oorspronkelijk uit een heksen coven uit Mexico komt en dus Mexicaans is. Wat hij draagt verschilt per dag, per weertype en per gelegenheid. Wat hij wel graag af en toe op heeft is een petje.



    Innerlijk: -komt-

    Extra: -komt-

    [ bericht aangepast op 14 feb 2015 - 22:58 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Malarkey –> Chronos


    I don't want you to die, I want you to suffer.



    Naam
    Roséahmy Elladain Tucholke

    Leeftijd
    Soort
    Uiterlijk
    Innerlijk
    Extra

    [ bericht aangepast op 14 feb 2015 - 19:57 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."