• Beginpost?

Zal ik de Gok wagen om, nu ik zo'n 150 woorden weet en 80 niet, de rest alleen door te kijken voor de toets? Er worden er 50 gevraagd.

33.3% (4 stemmen)

Ja

66.7% (8 stemmen)

Nee

take me back to the basics and the simple life

Sobremesa schreef:
    (...)
    Kughe kughe Superhuman, kughe kughe ehmmm 16th Quarter Quell ^^

Yesh. Ik heb besloten dat ik even een lijstje ga maken van alle RPG's waar ik aan mee doe.

-

Oke, deze RPG's moeten we even gaan volspammen:
    - Super Human
    - 16th Quarter Quel
    - Divergent
    - Oxford
    - Back to the History
    - Marauders
    - Next Generation
    - Leo's RPG waarvan ik de naam vergeten ben
    - Leo's en Ilona's RPG waarvan ik de naam vergeten ben

-

Dat vind ik een erg goed idee ;') en vergeet New Students At Hogwarts niet dan, dat was die ene met nieuwe leerlingen met kerst ^^

“A queen will always turn pain into power.”

Uuh dit was mijn eerste RPG rol. Hoe bizar slecht :')

"Never give up"

Naam: Lily-Kate Rosewood.
    Roepnaam: Kate.
    Leeftijd: 16 jaar.
    District: 3.
    Innerlijk: Kate is slim en sluw. Ze weet zonder dat het opvalt alles over haar omgeving. Ze is erg opofferingsgezind en zal haar geliefden altijd beschermen. Dit is ook haar zwakke punt in de spelen. Kate heeft een aura om haar heen hangen die zorgt dat iedereen zich op haar gemak voelt. Kate kan soms wat impulsief zijn en soms gaat ze te ver over de grens. Ze is spontaan, sociaal en zal altijd gelijk willen hebben.
    Uiterlijk: Kate is slank en behendig gebouwd. Ze is niet heel lang. Ze heeft grote blauwe ogen omlijst door lange zwarte wimpers. Haar gelaatstrekken zijn scherp maar toch lijkt haar gezicht vriendelijk. Ze heeft lang blond haar wat ze meestal in een staart heeft zitten.
    Achtergrond: Kate houdt van haar familie. Ze heeft er alles voor over om hen te beschermen. Ze heeft twee kleine zusjes die de leeftijd om aan de spelen mee te doen nog niet bereikt. Kate had ooit een oudere broer die in de spelen is gestorven, daardoor is haar gezin gebroken. Sinds die tijd koestert Kate wraak tegen het Capitool.
    Specialiteiten: Kate is heel goed met messen en weet goed waar de vitale plekken zitten. Ook is ze goed in vuur maken en kan ze snel verbanden leggen.
    Zwaktepunten: Kate's zwaktepunt is haar opofferingsgezindheid.
    District Token: Kate draagt een zilveren armband met een hartje eraan.
    Trainingcijfer:

-

Sobremesa schreef:
    Dat vind ik een erg goed idee ;') en vergeet New Students At Hogwarts niet dan, dat was die ene met nieuwe leerlingen met kerst ^^

Oke. Ik ga morgen beginnen in alles met al mijn personages posten. Bereid je voor :')

-

Oh lol, Oxford Lily was mijn tweede rol die ik heb gemaakt :')

-

Mangata schreef:
    Uuh dit was mijn eerste RPG rol. Hoe bizar slecht :')

"Never give up"

Naam: Lily-Kate Rosewood.
    Roepnaam: Kate.
    Leeftijd: 16 jaar.
    District: 3.
    Innerlijk: Kate is slim en sluw. Ze weet zonder dat het opvalt alles over haar omgeving. Ze is erg opofferingsgezind en zal haar geliefden altijd beschermen. Dit is ook haar zwakke punt in de spelen. Kate heeft een aura om haar heen hangen die zorgt dat iedereen zich op haar gemak voelt. Kate kan soms wat impulsief zijn en soms gaat ze te ver over de grens. Ze is spontaan, sociaal en zal altijd gelijk willen hebben.
    Uiterlijk: Kate is slank en behendig gebouwd. Ze is niet heel lang. Ze heeft grote blauwe ogen omlijst door lange zwarte wimpers. Haar gelaatstrekken zijn scherp maar toch lijkt haar gezicht vriendelijk. Ze heeft lang blond haar wat ze meestal in een staart heeft zitten.
    Achtergrond: Kate houdt van haar familie. Ze heeft er alles voor over om hen te beschermen. Ze heeft twee kleine zusjes die de leeftijd om aan de spelen mee te doen nog niet bereikt. Kate had ooit een oudere broer die in de spelen is gestorven, daardoor is haar gezin gebroken. Sinds die tijd koestert Kate wraak tegen het Capitool.
    Specialiteiten: Kate is heel goed met messen en weet goed waar de vitale plekken zitten. Ook is ze goed in vuur maken en kan ze snel verbanden leggen.
    Zwaktepunten: Kate's zwaktepunt is haar opofferingsgezindheid.
    District Token: Kate draagt een zilveren armband met een hartje eraan.
    Trainingcijfer:

I remember. Voor mijn RPG ;') mijn eerste rol faalt ook zeer. Moet je eventjes bij mijn rollenstory kijken en dan de tweede volgens mij xd Callidy Dolor

[ bericht aangepast op 11 feb 2015 - 23:05 ]

Sobremesa schreef:
    (...)

I remember. Voor mijn RPG ;') mijn eerste rol faalt ook zeer. Moet je eventjes bij mijn rollenstory kijken en dan de tweede volgens mij xd Callidy Dolor

Dat jij die rol ooit goed gekeurd hebt :')
    Ik had toen echt het gevoel dat je me niet mocht omdat ik er zo lang over deed en ik vond jou echt heel cool :')

-

Ilonaaa?

-

Mangata schreef:
    (...)

Dat jij die rol ooit goed gekeurd hebt :')
    Ik had toen echt het gevoel dat je me niet mocht omdat ik er zo lang over deed en ik vond jou echt heel cool :')

Haha, nja ik had aan 1 RPG meegedaan en toen dacht ik al van jaa laten we er eentje openen. Dusja. Iknow, you told me. Ik voelde me slecht omdat ik zo aan t zeiken was, haha.

Mangata schreef:
    Ilonaaa?

Jaaa?

Sobremesa schreef:
    (...)
    Jaaa?

Ik voelde me alleen :p

Maar ik ga slapen, bye

-

Wat gebeurd er als je dubbel italics doet?

-

Mangata schreef:
    (...)

Ik voelde me alleen :p

Maar ik ga slapen, bye

Oh wauw, haha :')
    NO DONT LEAVE ME ALL ALONE :c

Mangata schreef:
    Wat gebeurd er als je dubbel italics doet?

Niks ^^