• Een vriendengroep gaat voor het eerst op vakantie naar Amityville, Suffolk County in de staat New York. Omdat het hun eerste reis, gaan ze naar Amityville vanwege de kosten. In dit dorp doen verhalen de ronde over een van de huizen, het zou een spookhuis zijn en de oude bewoners zouden er als geesten nog steeds wonen. Iedereen in het dorp en de andere dorpen rondom Amityville kent deze verhalen en gaat niet naar het huis. Er word namelijk gezegd dat van wie er binnen gaat, zijn of haar laatste uren zijn in gegaan. De vriendengroep besluit te gaan kijken bij het huis. Want geesten bestaan niet.
    Of misschien toch wel?


    Achtergrondinformatie


    Op 13 november 1974 worden de lichamen van het gezin DeFeo gevonden. Alle gezinsleden zijn dood, behalve Ronald DeFeo Jr die een groep mensen waarschuwden dat zijn moeder en vader zouden zijn neer geschoten. Bij aankomst in het huis bleken de ouders van Ronald DeFeo Jr inderdaad dood te zijn. De politie vond later ook de lichamen van zijn broers en zussen gevonden. Zij waren net zoals hun ouders dood geschoten en lagen op hun buik op hun bed. Alleen waren de ouders gedood met twee schoten en de kinderen met een schot. Ronald DeFeo Jr bekende later dat hij het gezin om het leven had gebracht.

    In 1975 kwam het Lutz gezin in het huis wonen. Dit gezin bestaat uit George Lutz, Kathy Lutz en de drie kinderen van Kathy uit een vorig huwelijk, Daniel(9), Christopher (7) en Melissa (5) die als bijnaam Missy had. Na 28 dagen vertrok dit gezin alweer uit het huis, vanwege paranormale activiteiten. Pogingen om het huis te zegenen en de geesten weg te jagen, mislukten iedere keer. Het gezin heeft alle spullen in het huis achter gelaten en is nooit meer terug gekeerd naar het huis. Een verhuizer heeft alle spullen uit het huis gehaald zodat de spullen naar het nieuwe huis van het gezin kon worden gebracht.


    Vanwege de achtergrond van het huis zou in feite dus alleen de geesten van het gezin DeFeo in het huis zijn. Omdat ik niemand wil verplichten (die een geest als rol wil) om een van de gezinsleden te spelen/zijn, heb ik ervoor gekozen om mensen zelf een geest te laten bedenken. Er is wel een beperking, zie het invullijstje voor de rol van geesten. Bij het invullijstje van de geesten staat ook wat de geesten kunnen.


    Mocht je iemand van de DeFeo familie als personage willen, hier onder staat een lijstje met alle gezinsleden. Een naam die door gestreept is, betekent dat iemand dat gezinslid als personage heeft. Achter de door gestreepte naam staat de username van degene die hem/haar als personage heeft.


    DeFeo Familie


    - Ronald DeFeo Sr (43)
    - Louise DeFeo (42)
    - Dawn DeFeo (18)
    - Allison DeFeo (13) _SuRvIvOr_
    - Marc DeFeo (12) Robind19
    - John Matthew DeFeo (9)


    Meisjes

    - Natalia Garner | Maseo | 1,1
    - Davianna Calisto Scodelario | Beckmann | 1,6


    Jongens

    - Quincy Eaton | Michonne | 1,1
    - Dean Connolly Scodelario | Beckmann | 1,6

    Geesten

    - Marc DeFeo | DeFeo familie | Robind19
    - Rosalie Lola Brown | Zelf bedacht | StoryWriterx
    - Allison DeFeo | DeFeo familie | _SuRvIvOr_

    Invullijstje mensen

    Volledige naam:
    Bijnaam: (Eventueel, hoeft niet)
    Leeftijd: 16 jaar of ouder
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Geschiedenis:
    Extra:


    Invullijstje geesten


    - Geesten kunnen mensen niet aanraken(dus ook niet verwonden/vermoorden), andere geesten wel
    - Geesten kunnen door mensen heen gaan, dit bezorgt het mens waardoor de geest heen gaat koude rillingen
    - Geesten kunnen mensen, dieren en andere geesten zien
    - Geesten hebben beheersing over elektriciteit, water, deuren en ramen
    - Geesten kunnen een plek kouder maken, maar alleen als de geest op die plek is
    - Geesten kunnen mensen manipuleren, hen iets laten zien wat er niet is of iets niet laten wat er wel is. Dit duurt nooit langer dan 5 minuten(geesten kunnen andere geesten niet op deze manier manipuleren)
    - Geesten kunnen hun stem laten horen in het hoofd van één mens
    - Geesten kunnen met mensen praten, dit is hoorbaar voor ieder mens die binnen gehoorafstand staat
    - Geesten kunnen met andere geesten praten
    - Dieren kunnen geesten zien


    Volledige naam:
    Bijnaam: (Eventueel, hoeft niet)
    Leeftijd als mens: (Hoe oud was hij/zij toen hij/zij dood ging)
    Leeftijd als geest: (Hoe lang is hij/zij al een geest en er zijn geen geesten van voor 1800)
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Witte verschijning met uiterlijke trekken van het oude lichaam en kleren aan of een witte lichtbol)
    Geschiedenis: (Hoe is hij/zij dood gegaan, bijvoorbeeld vermoord)
    Extra:


    Regels

    - Minimaal 200 woorden per post
    - Geen eendagsvliegen (dus als je een rol aan maakt, bedenk goed of je tijd hebt)
    - Geen perfecte personages
    - Geen personages die je ook in een andere RPG gebruikt (doe je dit wel, dan vraag ik je om je personage aan te passen)
    - Geen geesten van voor 1800
    - Bestuur alleen je eigen personage(s)
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan (op de derde dag krijg je een berichtje)
    - Naamswijzigingen doorgeven a.u.b (om verwarring te voorkomen)
    - 16+ mag (niet ineens vanuit het niets een hele post met 16+ gaan schrijven a.u.b)
    - Romances binnen de vriendengroep en tussen de geesten mag(overleg met de user van het personage met wie je een romance wil voor je personage)
    - Maximaal 2 personages (voor nu)

    Speeltopic
    Praattopic

    [ bericht aangepast op 26 feb 2015 - 19:48 ]


    Physics is awesome

    Michonne schreef:
    (...)

    Dat was ik dus helemaal vergeten. ;o Bedankt dat je me eraan herinnert, haha.


    Ik dacht dat je het juist bewust had gedaan.


    Physics is awesome

    Even een vraagje moet een geest perse van de familie DeFeo zijn?


    We all just wanna be somebody

    StoryWriterx schreef:
    Even een vraagje moet een geest perse van de familie DeFeo zijn?


    Nee, dat hoeft niet. Ik heb expres besloten dat andere geesten ook mogen, om het voor mensen die niet iemand van de DeFeo familie als personage willen, ook leuk te houden.

    Vanwege de achtergrond van het huis zou in feite dus alleen de geesten van het gezin DeFeo in het huis zijn. Omdat ik niemand wil verplichten (die een geest als rol wil) om een van de gezinsleden te spelen/zijn, heb ik ervoor gekozen om mensen zelf een geest te laten bedenken. Er is wel een beperking, zie het invullijstje voor de rol van geesten. Bij het invullijstje van de geesten staat ook wat de geesten kunnen.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2015 - 20:31 ]


    Physics is awesome

    Beckmann schreef:
    (...)

    Nee, dat hoeft niet. Ik heb expres besloten dat andere geesten ook mogen, om het voor mensen die niet iemand van de DeFeo familie als personage willen, ook leuk te houden.

    Vanwege de achtergrond van het huis zou in feite dus alleen de geesten van het gezin DeFeo in het huis zijn. Omdat ik niemand wil verplichten (die een geest als rol wil) om een van de gezinsleden te spelen/zijn, heb ik ervoor gekozen om mensen zelf een geest te laten bedenken. Er is wel een beperking, zie het invullijstje voor de rol van geesten. Bij het invullijstje van de geesten staat ook wat de geesten kunnen.


    Oki ^^


    We all just wanna be somebody

    Volledige naam: Rosalie Lola Brown
    Bijnaam: Roos of Rosie
    Leeftijd als mens: 16
    Leeftijd als geest: 159 (Ze kan eigenlijk niet wachten tot ze 160 wordt)
    Innerlijk: Rosalie is erg zachtaardig maar als het echt moet kan ze heel kwaad zijn. Ze is erg snel verliefd en soms baalt ze erg van dat ze niet gewoon gezien kan worden.
    Uiterlijk:



    Geschiedenis: Rosalie heeft nooit echt aandacht gehad van haar ouders en voelt zich vaak alleen. Ze is vermoord door een mes tussen haar ribben
    Extra: x


    We all just wanna be somebody

    Beckmann schreef:
    (...)

    Bij innerlijk wil ik graag meer informatie en in het DeFeo gezin was er geen Holly dus mijn vraag is of je dat nog even wil aanpassen.


    Heb het veranderd ;)


    I solemly swear I'm up to no good.

    Morgen komt er een personage van mij bij en wordt waarschijnlijk het speeltopic geopend. Aangezien het anders (volgens mij) echt lang gaat duren voordat ik het speeltopic open.


    Physics is awesome

    Deze zal ook wel niet meer gestart worden. Weer een personage voor niks gemaakt :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maseo schreef:
    Deze zal ook wel niet meer gestart worden. Weer een personage voor niks gemaakt :')


    Hij wordt wel gestart. Alleen was ik helaas ziek. Met barstende hoofdpijn zit ik liever niet achter de laptop, omdat de hoofdpijn alleen maar erger wordt.


    Physics is awesome

    Excuses. Vaak is het zo wanneer een TS zegt het speeltopic te openen, maar enkele dagen later het nog niet heeft gedaan, dat het niet meer gaat beginnen ;x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb vanaf morgen tot zondag geen internet. :Y)

    [ bericht aangepast op 25 feb 2015 - 19:40 ]


    Your make-up is terrible

    Maseo schreef:
    Excuses. Vaak is het zo wanneer een TS zegt het speeltopic te openen, maar enkele dagen later het nog niet heeft gedaan, dat het niet meer gaat beginnen ;x


    Vandaar dat ik eigenlijk zondag al het speeltopic al wilde openen. Alleen werd ik dus toen ziek en ik wilde beginnen, omdat het anders zo lang gaat duren. Er komen nog twee personages van mij bij, maar het speeltopic is al geopend.

    Ik zal zo een link neer zetten naar het speeltopic.


    Physics is awesome

    Michonne schreef:
    Ik heb vanaf morgen tot zondag geen internet. :Y)


    Ehm, ik schat in dat het niet heel snel zal gaan met deze RPG (ik wil niemand beledigen, maar met dit kleine clubje krijg ik dat idee) dus ik denk dat je wel bij kunt houden. Mocht het wel heel snel gaan, dan kan je op zondag een samenvatting rekenen zodat je niet achter raakt.

    Misschien kunnen we dan doen dat jouw personage later komt door het een of ander? Dan kunnen de vrienden (als ik mijn personages af heb want ik neem aan dat Heffron haar personage niet af gaat maken en Robind19 de naam van haar personage gaat aanpassen) alvast de buurt verkennen of iets anders.


    Physics is awesome

    Dat is ook goed! Dan komt hij gewoon later. ;3


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Dat is ook goed! Dan komt hij gewoon later. ;3


    O, ja want jij wilde al een post schrijven? Anders kan hij ook slapen, het was maar een idee dat hij later komt.


    Physics is awesome