• Hoi hoi!

    Ik heb jullie hulp nodig.
    Ik zoek namelijk een cover en kan zelf daar geen inspiratie voor vinden.
    Ik weet zelfs niet wat ik er op zou willen. Jullie hebben dus de volledige vrijheid!

    Hier is wat extra informatie:

    * Titel: Chubby & Mr. Badboy
    Deze moet er op, maar je mag me die zonder titel ook doorsturen.

    * Er moet geen naam op

    * Als het op een mooie manier lukt, mag je één van deze tekstjes er ook op zetten (zonder aanhalingstekens):

    'Every girl wants a bad boy who will be good just for her'
    'I'm not fat, my stomach is in 3D'
    'Anybody can drive in a straight line, but it takes an expert to handle the curves.'
    'Chubby girls cuddle better'
    'Bad boy. Good lips'
    'Bad boys ain't no good. Good boys ain't no fun.'
    etc.

    Ook hier kan je zelf een tekstje/zin plaatsen als je dat vindt passen.


    * Korte Samenvatting: Ik heb nog niet echt een samenvatting, maar het gaat over een onpopulair meisje dat wat aan de mollige kant is en een heel populaire badboy die elkaar eerst niet mogen, maar uiteindelijk voor elkaar vallen. Yes, it's cliché. Echt extreem cliché zelfs, maar ik ben van plan om er een eigen draai etc. aan te geven en het ook realistischer te maken dan de meeste verhalen.

    * Eventuele plaatjes: Deze moeten er niet perse in, maar het kan je misschien inspiratie geven (:



    Ik heb het liefst mensen zonder een duidelijk gezicht.
    Je kan je volledig laten gaan, maak een cover zoals jij dat vind passen bij dit verhaal! (ik heb namelijk zelf geen idee hoe ik het wil hebben...)

    * Sfeer die het weer moet geven: Ik wil er graag een komisch, maar ook 'romantisch' verhaal van maken. Niets grimmig of dramatisch dus. al mag het ook niet te onnozel worden.

    * Verticaal, alsjeblief

    * Ik hou niet van een knip-plak uiterlijk, als je begrijpt wat ik bedoel.

    * Een vrolijk en simpel lettertype lijkt me het best te passen, maar je moet maar zien wat het mooist uitkomt op jouw cover.

    Als je nog informatie nodig hebt, laat je het me maar weten!

    Ik ben nog aan het nadenken over een eventuele beloning, maar tot nu toe heb je sowieso mijn eeuwige dank te verdienen en natuurlijk de vermelding van je naam (:

    UPDATE: Ik geef een BELONING van 9 CREDITS + maak een apart hoofdstukje met alle covers + makers die het niet gehaald hebben.

    Veel succes!

    [ bericht aangepast op 10 feb 2015 - 21:40 ]


    Mhm?

    Tada :s




    Shit citaat vergeten

    [ bericht aangepast op 13 feb 2015 - 22:18 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Ik vind het ook zo al heel mooi! Maar moest je het er nog in verwerkt krijgen, dan mag dat altijd (=


    Mhm?

    Ik hoop dat het niet teveel geknipt en geplakt lijkt, die tattoo's bijvoorbeeld moest ik er zelf in verwerken. Omdat dit de enige foto was die geschikt was maar hij had geen tattoo's, *zucht*. Het zelfde geld voor die rook dat zogenaamd uit z'n sigaret komt hehe. :')

    [ bericht aangepast op 13 feb 2015 - 22:40 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Nee hoor, dat was me zelfs totaal niet opgevallen! Je gebruikt gimp, toch?


    Mhm?

    Somnephilia schreef:
    Nee hoor, dat was me zelfs totaal niet opgevallen! Je gebruikt gimp, toch?


    Ja dat klopt, en gelukkig ^^ feeling a little bit proud ;3

    Maar ik gebruik gimp nog vrij kort

    [ bericht aangepast op 13 feb 2015 - 22:58 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Dan doe je het naar mijn mening heel goed! ^^
    Is gimp een zwaar programma? Neemt het veel plaats in op je computer?
    Sorry dat ik even off-topic ga in mijn eigen topic xd


    Mhm?

    Uhm qua moeilijkheidsgraad kan t lastig zijn omdat t in het begin miss wat omoverzichtelijk is (kijk veel tutorials hehe.) en qua ruimte dat t in beslag neemt. Zelf is t geloof ik niet zo zwaar maar zeg maar de xcf. bestanden (de psd. bestanden van GIMP) kunnen wel groot zijn, dus stel je bewaart 200 van die bestanden op je computer dat kan t wel zwaar zijn jij xp

    off-topic gehehe

    ~> en dankjewel ^^


    I just caught the wave in your eyes

    En ff on-topic: naast die citaat, zou je miss nog wat anders willen in de cover?


    I just caught the wave in your eyes

    Oké, dankje! (:
    zelf gebruik ik altijd de site picmonkey en dat is wel goed, maar daar kan je toch niet alles mee wat ik zou willen doen...

    Nee, hij is prima verder!

    [ bericht aangepast op 13 feb 2015 - 23:11 ]


    Mhm?

    Nou als je geen zin hebt om belachelijk veel geld te gaan besteden aan photoshop raad ik gimp zeker aan! Maar zoals ika l zei, t kan onoverzichtelijk overkomen in t begin, maar daar wen je ws gauw genoeg aan. Zeker met behulp van tutorials, succes alvast (:

    En ok ^^ toppie, ben benieuwd wie je kiest hehe. Altijd spannend ^^


    I just caught the wave in your eyes

    Lol ik heb dit ff snel gedaan, morgen ga ik t ws nog veranderen, maar ik moet nu slapen want ik ga morgen ochtend vroeg tennissen (:


    I just caught the wave in your eyes

    Ik ga nog even wachten met kiezen, aangezien er nog mensen zijn die zeiden dat ze nog iets gingen proberen.
    Slaapwel en veel plezier met tennis!

    ps. Komt die zin (ongeveer) uit het liedje bass van Meghan Traitor?


    Mhm?

    Jup idd ^^ ik vond m wel toepasselijk, en jij hahah :')?

    Dankjewel en snap ik. Ben benieuwd wat er nog wordt gemaakt tho (:


    I just caught the wave in your eyes

    Ik vind het geweldig! Dat is één van de liedjes die me hiervoor inspiratie heeft gegeven, haha ^^
    Ik ook (:


    Mhm?


    Tadaa


    obsessive rage