net gezien hoe een bijna springer van het spoor gehaald werd. een meisje van mijn leeftijd, vriendinnen snel ter plaatsen. jezus wat was dat heftig, wat een pijn zag ik in hun ogen. alleen al de uitdrukkingen op het gezicht van het toegesnelde ns personeel en de politie zou al genoeg zijn om te weten hoe verschrikkelijk het was. mn trein heeft nu 5 minuten vertraging. in het verleden heb ik veel geklaagt over de hoeveelheid vertraging van ns. maar op de matrixborden is nooit te lezen dat door de oplettende blik van een machinist het leven van een jonge vrouw is gered. de volgende keer dat ik lees dat er vertraging is zal ik mij dit herinneren. ik schaam me rot voor alle mensen op het perron die zich klaar maakte om foto's te maken van het meisje dat geen licht meer zag. ik schaam me voor de onbenullen die nu naast mij spottende grappen maken over het meisje. smakeloos en ongepast nu...
moest het even kwijt en wie weet een interessante gespreksstarter.
Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.