Angmar schreef:
(...)
Ik denk dat je je echt geen nazi hoeft te voelen.
Weet je, ik begrijp echt wel dat maximums instellen niet leuk is, maar 95% van de aangemaakte RPGs loopt gewoon vast. Wat er ook besloten wordt, het kan zo onderhand niet slechter worden. Wat hebben we eraan als er iedere maand dertig verhalen verschijnen, waarop slechts een paar zich inschrijven en nog minder daadwerkelijk meedoen? Dan kun je toch gewoon beter de vijf beste ideeën eruit filteren, zodat die gewoon goed gaan lopen omdat ten eerste het concept interessant genoeg is en omdat ten tweede er voldoende mensen meedoen, ook als er toch nog mensen afvallen?
Voor je het weet is de maand om, kun je een eventueel afgewezen idee beter uitwerken en is er weer een nieuwe kans.
Ik heb net echt een gek idee. Misschien moet er gewoon een topic gemaakt worden waarin iedereen 'oplossingen' kan opperen voor frustraties rond RPG. Want zoals je net al zei: wat voor mij misschien vrijheidbeperkend als modzijnde overkomt, is het inderdaad misschien niet voor een RPG'ende user. En dat we dan eens al die 'oplossingen' kunnen bespreken. Misschien zelfs aan de hand van een poll zodat we dan ook echt weten of jullie het te vrijheidbeperkend vinden of niet.
En daarbij, de ratings of de limiet kunnen misschien maar enkele van de miljoenen creatieve oplossingen zijn.
Of om volledig grondig te zijn, zou je eerst alle frustraties moeten verzamelen (nog niet debatteren) en wanneer je denkt dat het volledig is, dat je dan overgaat tot mogelijke oplossingen (zonder vooroordelen, dus nog niet debatteren) en wanneer gedacht wordt daarin volledig te zijn, dan kan het debat geopend worden en alles besproken worden.
Of nog een gekker idee. Jullie doen helemaal zelf de analyse en wat jullie het beste vinden, komt er uiteindelijk uit als een ongeschreven regel zoals die [300 woorden]. Of jullie maken er een topic van met richtlijnen van zoals volgens mij dat ene wetboek van MSV (of vergis ik me?). En dan hoeven de mods zich niet te bemoeien (alleen misschien helpen alles op orde te krijgen en het proces te begeleiden) en dan voel ik me geen regelmakende modnazi.
Volgens mij is het laat aan het worden en krijg ik het te hoog in mijn bol ofzo. :')
I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury