beginpost iemand?
be gay do crimes
0
beginpost iemand?
be gay do crimes
0
Mangata schreef:
(...)
LEONIE
take me back to the basics and the simple life
0
Ik haat het hier...
Iemand een extra zus ofzo?
be gay do crimes
0
Meraki_ schreef:
Ik haat het hier...
Iemand een extra zus ofzo?
0
0
0
IK VERVEEL ME HEEEEEELP *Dies slowly*
"At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."
0
Goya schreef:
(...)
Als in jij als extra zus of Carianne?
be gay do crimes
0
0
Malarkey schreef:
Ik moet zoveel leren dat ik dood ga.
A queen will always turn pain into power.
0
0
Goya schreef:
Aloha
be gay do crimes
0

|
|
Leeftijd Lynn is nu achttien jaar oud, een leeftijd die ze geweldig vind. Het officieel volwassen zijn geeft haar privileges waar Lynn erg blij mee is. Naast drinken en autorijden vind ze het ook geweldig om gewoon geen kind meer te zijn. Het volwassen zijn geeft haar ook een hele andere uitstraling en houding waardoor je kan zien dat het geen klein meisje meer is. Ze is geboren op een een winterdag midden in een heftige sneeuwstorm. Daarom is haar moeder ook thuis bevallen, met alleen de kraamverzorgster om haar te helpen, aangezien de hulp niet snel genoeg door de sneeuwstorm kon komen. Lynn is een paar minuten voor twaalf op 28 februari 1996 geboren, waar ze tot op de dag van vandaag nog erg blij mee is. Aangeien 1996 een schrikkeljaar is zou ze bijna op 29 februari jarig zijn geweest. Wat haar verschrikkelijk zou lijken, geen vaste verjaardag hebben. Nationaliteit Lynn is een echte Britse. Ze is geboren in Groot-Brittanië en heeft er gewoond tot haar twaalfde. Toen verhuisde ze voor haar moeders werk naar Miami. Lynn's moeder is een advocate en daarnaast onderdirectrice van het advocatenbureau waar ze werkt. Dit is ook de reden waarom Lynn zo rijk is, ze woont dan ook in een grote villa en vind dat natuurlijk absoluut geen probleem. Het leven in Miami is geweldig, beter dan dat in Cambridge, waar ze dus eerst woonde. Ondanks dat ze zich meer Amerikaans voelt dan Engels heeft ze toch een bijzondere tatoeage gezet. Onder haar voet is de zin 'made in England' gegraveerd, wat ze zelf geweldig vind. Het is grappig en waar. I don't care if people call me a bitch. It's just another word for a feminist, so if you see it like that, I'm a bitch. A real boss-ass bitch.
|
0
Meraki_ schreef:
(...)
Hai Leo
Ik ga zo verder met mn rol^^
0
Sobremesa schreef:
Lynn Avery Troian Hastings
I'm tough, I'm ambitious, and I know exactly what I want. If that makes me a bitch, okay.
(...)
Geschiedenis
Brenda Avery Montgomery-Prescott - moeder van moeder.
Byron Presscott - vader van moeder.
Alisha Harding-Hastings - moeder van vader.
John Jacobus Hastings - vader van vader.
Emily Avery Presscott - zus van moeder.
Ezra Ian Hastings - tweelingbroer van vader.
Ella Hannah Hastings-Mashton - zus van vader.
Maya Avery Presscott-Hastings - moeder.
Ian Ezra Hastings - vader.
Op haar twaalfde is Lynn vanaf London, Great Britain verhuisd naar het Amerikaanse Miami. In London leidde ze nog een redelijk bescheiden leventje, in een normaal huis zonder overdreven luxe. Toen haar moeder in Miami in een hooggerankt advocatenkantoor ging werken, veranderde het. Ze verhuisden rechtstreeks in een reusachtige villa met een zwembad, meerdere kamers en zelfs een apart aangebouwde ruimte waar Lynn kan trainen. Sinds haar vierde heeft ze in London op ritmische gymnastiek gezeten, en in Amerika heeft ze de kans gekregen om op een nog hoger niveau te trainen. Nu doet ze A-lijn en doet mee met invidueel en groeps aan nationale wedstrijden, en ze heeft het bijna voor elkaar gekregen om met groeps mee te mogen doen in internationale wedstrijden. Lynn is heel trots op dit en zet zich dan ook volledig in. Op school zijn haar cijfers niet regelrecht geweldig, het enige waar ze echt goed in is - is gek genoeg wiskunde. Talen en dergelijke zijn niet echt haar ding.
Extra
RG - Lynn zit dus op ritmische gym, oftewel RG. Dit is een soort turnen gecombineerd met dansen, waarvoor je ongelofelijk lenig moet zijn. De materialen die gebruikt worden in verschillende oefeningen zijn lint, hoepel, bal, touw en knots, en ook zijn er zonder materiaal oefeningen. Lynn's favoriete materialen zijn hoepel en bal, zonder twijfel. Ze traint nu 21 uur in de week - wat heel erg veel is. 3 op maandag, 2,5 op dinsdag, 3,5 op woensdag, niet op donderdag, 3,5 op vrijdag, 5,5 op zaterdag (tenzij ze een wedstrijd heeft) en 4 op zondag. Deze trainingen zijn ook nog eens heel erg zwaar. Ze krijgt dan ook soms huiswerk vrij, wat natuurlijk weer erg handig is. Ondanks dat moet ze keihard werken om bij te blijven.
Relaties - Lynn is beste vriendinnen met het personage van Mangata. Ze kennen elkaar al erg lang en zijn erg close. Wie wilt nog meer?[/center]
Pfff, finally done met deze rol. Can't say anything but that I'm pretty proud ^^
0
Goya schreef:
(...)
*pinkt een traantje weg* ik ben trots op je drielingzusje!