• Hi,

    Ik zoek dus een cover voor de quiz waar ik op het moment mee bezig ben. Het gaat over de serie 'Once Upon a Time', een serie over sprookjesfiguren. Ik heb het liefst dat de cover in de voorjaarsvakantie (noord) af is, zodat ik dan de quiz kan afronden, maar het is niet heel erg als je er wat langer voor nodig hebt, ik ben immers nog lang niet klaar met vragen bedenken.
    Hieronder even een overzichtelijk lijstje:

    Titel die op de cover moet: Welk 'Once Upon a Time' karakter ben je? (Het liefst heb ik 'Once Upon a Time' op een speciale manier afgebeeld, bijvoorbeeld door een GIF van het intro van de serie of een sierlijk, groot lettertype.
    Plaatjes die op de cover moeten:
    {}GIF's van personages van Once Upon a Time, het liefst Snow White en The Evil Queen:



    {}Eventueel een kasteel.
    {}Eventueel andere GIF's, bijvoorbeeld:


    {}Voel je vrij plaatjes toe te voegen, zolang ze het geheel mooier maken.
    Sfeer/kleur: Sprookjesachtig, sierlijk (vooral de letters) en ietwat vintage/schattig. Het liefst zie ik de volgende kleuren terug in de cover: zeegroen, paars en gebroken wit (deze het liefst als hoofdkleur). Ik heb liever niet dat de cover te donker of te mysterieus wordt.
    Verticaal of horizontaal? Dit maakt me niet zoveel uit, al heb ik een kleine voorkeur voor verticaal.
    Beloning: Als ik jouw cover de mooiste vind, zal ik je username als linkje bij mijn quiz vermelden.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2015 - 16:54 ]


    I solemly swear that I am up to no good

    [x

    [ bericht aangepast op 4 feb 2015 - 16:41 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    x

    [ bericht aangepast op 4 feb 2015 - 16:41 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    het is dat ik bagger ben in alles wat betreft covers maken, maar anders had ik wel wat geprobeerd,
    Geef het door als de quiz online is, ik wil hem graag doen


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Artemis_ schreef:
    het is dat ik bagger ben in alles wat betreft covers maken, maar anders had ik wel wat geprobeerd,
    Geef het door als de quiz online is, ik wil hem graag doen


    Is goed!


    I solemly swear that I am up to no good

    --

    [ bericht aangepast op 5 feb 2015 - 16:30 ]


    I solemly swear that I am up to no good

    Ik wil wel wat proberen, maar gifs bewerken enzo is nooit mijn sterkste punt geweest ):


    I just caught the wave in your eyes

    Zou je het erg vinden als ik maar 1 gif gebruik?


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Zou je het erg vinden als ik maar 1 gif gebruik?


    Nee hoor. Maar dan liefst wel een karakter.


    I solemly swear that I am up to no good

    Is er nog iemand die wat wil proberen? De quiz is namelijk klaar! (Jayy c:)


    I solemly swear that I am up to no good

    Ik heb het even totaal anders aangepakt en er meerdere personages ingegooid dan enkel Snow en Regina.
    Daarbij kwam ik op het volgende uit;



    Sorry voor de hapering die erin zit xD Maar ik vind het ergens wel weer iets magisch hebben.


    Credendo Vides