• Zonneschijn! Ja, dat blijkt maar weer. 2014 was voor mij zogezegd het afschuwelijkste jaar dat ik ooit heb meegemaakt om veel verschillende redenen en ik heb een aantal keren echt gedacht dat ik in een onomkeerbare depressie zou komen, omdat ik niks meer kon hebben zo rond de zomervakantie en telkens helemaal instortte, maar ik heb doorgezet en was blij toen oud en nieuw aanbrak. Dat betekende namelijk een nieuw jaar, nieuwe kansen. Nou hebben we nog steeds wat rotzooi in de familie, maar dat wordt zo langzamerhand allemaal opgelost, problemen verdwijnen en nu afgelopen week ben ik na een auditie/stemtest aangenomen bij een musicalvereniging waar ik echt super blij mee was, heb dit weekend al opgetreden (met zender en al wat heel goed ging) ^^ en kreeg zojuist te horen dat ik alweer het derde vak heb gehaald dit jaar en dus al de helft van wat ik minimaal moet halen om door te gaan met mijn studie gehaald heb. Ik heb eigenlijk gewoon nog niks niet gehaald en de leukste vakken moeten nog komen!
    Daardoor heb ik de laatste tijd mijzelf bijna nooit meer in slaap gehuild, mijzelf nooit meer verwond -ik zette mijn nagels in mijzelf, tot bloedens toe, om fysieke pijn te voelen ipv mentale pijn, wat natuurlijk heel slecht is, I know- en geen echte hyperventilatie aanvallen meer gehad. Stiekem ben ik best trots op mijzelf, want van "vrienden" heb ik weinig steun gehad en mijn halve familie was er net zo aantoe, dus die konden alleen meepraten en even down zijn als ik. Al met al heb ik mijzelf toch echt zelf weer omhoog moeten helpen en ik ben ervan overtuigd dat ik nu alleen maar sterker ben dan voor dit alles. Ik ben er nu echt zeker van dat zolang je je best doet, creatief nadenkt en door blijft zetten, het altijd wel goed komt. Hoelang de nacht ook duurt, uiteindelijk zal de zon weer opkomen en zodra dat gebeurt, schijnt hij feller dan voorheen.
    Dus nu ben ik in zo'n fase waarin ik alleen maar wil dansen, zingen, lachen -helaas heb ik heel veel leeswerk gezien morgen mijn colleges van het derde blok beginnen- en mijn vreugde wil delen, dus vandaar dit topic. Voor de mensen die nu in een hele nare situatie zitten en het einde van de donkere tunnel maar niet in zicht krijgen, blijven doorzetten. Het is het echt waard c;

    Hebben jullie ook goed nieuws gekregen of leuke dingen meegemaakt die jullie vrolijk maken of jullie sterk laten voelen?


    Happy Birthday my Potter!

    Wat fijn!!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Rikiah schreef:
    Wat fijn!!

    Super dat de zonneschijn er weer is (:

    En om op je vraag te antwoorden, nope.


    16 - 09 - '17

    Erg fijn om te horen dat je blij bent c:!

    Ik wel goed nieuws gekregen. Ik heb al mijn cijfers terug voor mijn een na laatste toetsweek. Ik heb hartstikke goede cijfers gehaald! Ik hoef niets te herkansen, want mijn laagste cijfer is een 6,8. Ik begin moed te krijgen voor het halen van mijn examen :'D


    Seasons will change, but I shall remain

    Wat fijn dat jij dat gevoel ook hebt! Ik kreeg dat gevoel ook toen ik opkrabbelde na een gebroken hart en mijn haar afknipte (:


    26 - 02 - '16

    Wat super! Na al die narigheid verdien je het ook wel om een flinke zonnestraal te krijgen! I'm so proud of you! Zo komt het allemaal goed. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wauw, ik word echt helemaal blij van dit topic! Super dat het weer beter met je gaat!
    In mijn leven loopt op dit moment alles eigenlijk heel erg goed en dat wil ik ook graag zo houden c:


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    @Ideomotor
    Netjes! Succes met je examens!

    @Erieka
    Ik moet bekennen dat mijn haar ook weer kort -voor mijn doen dan, want het komt niet over mijn schouders- is geknipt een aantal weken geleden ik en ik het heerlijk vind, haha. Haar knippen is stiekem heel goed voor je :')

    @Yolanda
    Idd, nu jij nog, want ik weet inmiddels niet eens meer hoe ik op je topics moet reageren, omdat ik alle tips al heb gegeven en je slechts nog plat kan knuffelen en zeggen dat ik er altijd voor je zal zijn... dus het wordt tijd dat het met jou ook weer goed gaat!


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    @Ideomotor
    Netjes! Succes met je examens!

    @Erieka
    Ik moet bekennen dat mijn haar ook weer kort -voor mijn doen dan, want het komt niet over mijn schouders- is geknipt een aantal weken geleden ik en ik het heerlijk vind, haha. Haar knippen is stiekem heel goed voor je :')

    @Yolanda
    Idd, nu jij nog, want ik weet inmiddels niet eens meer hoe ik op je topics moet reageren, omdat ik alle tips al heb gegeven en je slechts nog plat kan knuffelen en zeggen dat ik er altijd voor je zal zijn... dus het wordt tijd dat het met jou ook weer goed gaat!


    Thanks. Ik weet het ook totaal niet meer, haha. Maar het komt met mij ook wel goed uiteindelijk joh. (: In ieder geval super dat het met jou al een heel stuk beter gaat, en ook dat de problemen binnen de familie opgelost worden. Kost natuurlijk wat tijd maar dat is logisch. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Lily_Evans schreef:
    @Ideomotor
    Netjes! Succes met je examens!

    @Erieka
    Ik moet bekennen dat mijn haar ook weer kort -voor mijn doen dan, want het komt niet over mijn schouders- is geknipt een aantal weken geleden ik en ik het heerlijk vind, haha. Haar knippen is stiekem heel goed voor je :')

    @Yolanda
    Idd, nu jij nog, want ik weet inmiddels niet eens meer hoe ik op je topics moet reageren, omdat ik alle tips al heb gegeven en je slechts nog plat kan knuffelen en zeggen dat ik er altijd voor je zal zijn... dus het wordt tijd dat het met jou ook weer goed gaat!


    Bedankt c:!


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik word er helemaal blij van te lezen dat het zo goed gaat! Wat super voor je. (:
    Laatst is meer dan de helft van mijn haar eraf gegaan, dat was wel zo'n moment. O, en toen iemand die ik bijles geef een tien op zijn toets haalde. Ik ben zo trots op hem. c:


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Wat fijn dat het weer beter met je gaat! Ik heb zelf ook ervaren dat het goed is voor mijn zelfvertrouwen om mijn haar af te knippen. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Wat ontzettend fijn voor je! En nu vasthouden dat gevoel!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ben echt super blij dit te lezen! Hopelijk blijft het zo nog een hele tijd.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt