• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    [ bericht aangepast op 2 feb 2015 - 14:15 ]

    Dammnnn...opeens down. Is dit een teken van "daan, ga op bed"?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Dat moment dat ik midden in de nacht wakker word en niet meer kan slapen. School, waarom maak je zo'n angstig, depri wrak van me. x_x


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik wil niet nu al opstaan, ik wil slapen. Ik wik niet, negen uur op school school zitten, geen tijd.hebben voor avondeten en dan ook nog werken tot half 10. Deze dag ga ik echt niet volhouden +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb nu al geen zin meer in deze week :C Ik wil vakantie!

    En ik zit zwaar te twijfelen om misschien toch niet op kamp te gaan, gezien ik zo moe ben en ik aan het einde van het weekend waarschijnlijk alleen maar moeier ben en dan moet ik weer een hele week school...


    Stenenlikker

    Haarlak in m'n oog gehad en bijna van m'n fiets gepleurd. Gaat goed hoor..


    26 - 02 - '16

    Serieus? Die ene keer per maand dat ik wil inloggen en de site is "tijdelijk niet bereikbaar"? Awesome. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Soms vraag ik me af of je je wel kan vermaken met je kinderen. Aangezien je altijd bij ons komt om de boel te verstoren. Vooral om 9 uur in de ochtend, als ik nog lig te slapen. Wees op zijn minst wat zachter en doe niet alsof je kinderen God zijn en alles mogen.

    Dit wordt dag 5 met erge hoofdpijn..

    Ik snap dat het druk is, maar had dan de deadline om PWS in te leveren later gezet als u 't na twee maanden nog steeds niet heeft nagekeken. Daarbij is de deadline om het cijfer door te geven ook al lang verstreken! Iedereen heeft 'm terug of weet al het waarschijnlijk cijfer en wij weten nog niet eens wat we voor de plagiaatscanner hebben! Ugh, ik heb best begrip voor docenten, ik weet van mijn ouders hoe druk het is, maar alsjeblieft, de deadline gewoon negeren? Beetje sneu, mevrouw. Vooral omdat u coördinator bent van het PWS!

    [ bericht aangepast op 3 feb 2015 - 9:30 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Just give me a second, darling, to clear my head

    No, please, no. D: Wees te laat. D:


    Your make-up is terrible

    I'm glad to hear from you. I missed you. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wieeeh ik snapte gewoon alles bij Data Analyse.


    Waarom moet dat altijd zo geheimzinnig? Iedereen in de familie weet nu al wel dat je geen kinderen kan krijgen op de natuurlijke manier en dat je nu voor IVF gaat. Maar om daar zo een drama over te maken telkens.. Ik ga bewust voor IVF kiezen (niet omdat ik niet natuurlijk zwanger kan raken) en mij hoor je toch ook niet zeiken van "ik wil die pijn niet meemaken". Nou als je zo graag kinderen wilt moet je die pijn er maar voor over hebben. Ga er maar vanuit dat de bevalling nog meer pijn doet.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2015 - 13:37 ]

    Oh yes, negeerstand staat zeker aan.


    'Darling, just hold on'

    Ik heb eindelijk met een brede glimlach en zonder stress kunnen werken. Heerlijk. Nu merk ik waar ik het allemaal voor doe (;


    26 - 02 - '16