Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Ik heb echt totaal geen zin meer. Het is zo lastig allemaal en ugh... Ik dacht dat ik eindelijk wist wat ik wilde, maar nu ga ik weer twijfelen. En dan te bedenken dat ik in de 6e klas niet kon wachten om te gaan studeren.
Want alleen bloed is natuurlijk niet genoeg. Nee, die borsten moeten natuurlijk ook nog eens pijn doen. Op dit soort momenten zou ik echt een A cup willen. :c
Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.
Wiarda schreef:
Want alleen bloed is natuurlijk niet genoeg. Nee, die borsten moeten natuurlijk ook nog eens pijn doen. Op dit soort momenten zou ik echt een A cup willen. :c
Zelfde probleem O:
Neem dat maar van mij aan. Ook al heb ik niet echt cup a meer.
Pff, ik wil niet slapen, maar de hoofdpijn dwingt me...
Het is heel irritant als je over het leven wil klagen en Quizlet eruit ligt.
Fantastisch, dit. Meteen wanneer ik besluit dat ik weer even dapper moet zijn en een dagje school moet proberen, krijg ik nachtmerries en een dubbele portie buikpijn. Begint al goed.
Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.