• Welkom, geachte inwoners van Quizletarië. Dit is het Spammers Topic. *dramatisch achtergrond muziekje*
    "Dit is officieel mijn eerste Topic, so like my best day ever." - De wijze woorden van mevrouw Julie Quivers.
    "Voordat je ons hier joint, kan ik denk ik namens allen spreken als ik zeg dat we het ongelooflijk leuk vinden om meer mensen hier te hebben. Maar dat betekent ook dat er meer kans is dat je soms niet door één deur met iemand kan. Probeer dat gevoel opzij te zetten en het gewoon hier zo leuk mogelijk te maken. Iedereen is welkom, zolang je hier komt met de bedoeling om het gezellig te maken c:" - De wijze woorden van Mevrouw Romee Trohman.


    • De Spammers •
    Leonie De Leeuw.
    Ilonamazing.
    Laurawesome
    Yo Yo Ro Ro.
    Henkje.
    Mayonaise.
    Floor Met Haar Kontobsessie
    Xantheve.
    Marie Jolie.
    Opper Perv.
    Holy Julie.
    Sha're Onuitspreekbaar.
    Auto.
    Ananas.
    Sherlock.
    Leahhhh.

    Leden van onze hechte familie:
    Goya • Leonie • De gestoorde paardengek die nogal veel spant •
    Sobremesa • Ilona • De persoon die van de trap af pleurt en vervolgens gaat Just Dancen •
    WaldeinsamkeitIrmha Laura • De persoon die zichzelf kan snijden aan haar- haar, en vloek heeft met James' Potters van elke mogelijke generatie, en een erg onuitspreekbare username heeft •
    TrohmanHarry Romee • De rijstwafel, Skittles, koffie, pasta, chips en energy verslaafde vogel die vogels haat, een obsessie heeft met debatteren, Fall Out Boy en Dylan o'Brien én teveel series en films kijkt. •
    MangataJente Henk • De persoon die altijd klooit met lettertypes- en grotes en tegelijkertijd als een serieus iemand over wil komen door haar leertijd op Q te spenderen •
    Meraki_ • Marjolein • De tostieverslaafde fangirl •
    Ferrars • Floor • Het knapste meisje van alles wat er bestaat en niet bestaat, wordt vaak vergeleken met perfect en aanbeden wordt als een godin. •
    Perconte • Xantheve • De muziek- en celebrityverslaafde die aan teveel dingen verslaafd is en getrouwd is met Chris Evans en Michael Fassbender •
    Zephyr • Sha're • De kerstman waarvan niemand weet wie ze is en die ons steeds dreigt te verlaten.•
    Malarkey • Marie • De Thomas Sangster geobsedeerde serieverslaafde die cactussen knuffelt •
    StylinSexual • Tamara • De sexy perv die verslaafd is aan gaysmut en eten en gelovig is •
    Quivers • Julie • De persoon die helemaal door het dollen gaat als ze vingerverf ziet staan en er dan het hele huis mee bekladt •
    Komorebi_ • Carianne • De pizzaverslaafde die de sims speelt •
    SabaismAnaïs Ananas • De Switze loner die haar username heeft gebaseerd op Starbucks medewerkers en Ananas genoemd moet worden •
    StradlinXanthe Sherlock • De fandomaddicted waarvan niemand haar kan onderscheiden van Xantha/Xantheve en die is de alpha maar in werkelijk niet is •
    DeDDDG3maaleenS • Leah • De persoon die bij een of ander wonder in ons spammersclubje zit en een crewlid is, deze persoon denkt ook vaak na over de gedachtegang van eikels •

    Ships die je moet shippen:
    • Roomijs
    • Nixan
    • Maxilena
    • Jummy
    • Lewily
    • Christarel
    • Katharchie
    • Chestianna
    • Elisawyer
    • Jamilla
    • Marchie
    • Evelirius
    • Jilly
    • Tedoire
    • Calose
    • Calily
    • Lucassy
    • Julana

    Once upon a time,
    Waren er vijf Spammers, Leonie, Ilona, Laura, Romee en Henk. Ze hadden elkaar leren kennen door de RPG's en waren vriendjes geworden.
    Op een dag spamden de vijf Spammers een praattopic vol in één uur. Maar de beheerder was offline, en kon dus geen nieuw topic maken!
    Ilona zei: 'Laten we een gezelligheidstopic maken.'
    Leonie zei toen: 'Dat doe ik wel! Het wordt ons spamtopic!'
    Zo is dit spamtopic onstaan. In de loop der dagen kwamen er meerdere spammers bij, sommige RPG'ers, andere spammers. Tot op de dag van vandaag spammen ze nog topic na topic vol.
    And they lived happily ever after...


    Dylan O'Brien • Thomas Brodie-Sangster • Cara Delevingne • Kaya Scodelario • Jennifer Lawrence • Leonardo DiCaprio • Scarlett Johansson • Shailene Woodley • Theo James • Ansel Elgort • Chris Evans • Stephen Amell • Michael Fassbender • Robert Downey Jr. • Chris Pratt • James McAvoy • Willa Holland • Francisco Lachowski • Daniel Radcliffe • Rupert Grint • Emma Watson • Josh Hutcherson • Liam Payne • Liam Hemsworth • JK Rowling • John Green • Suzanne Collins • Rick Riordan • James Dashner • Kierra Cass • Rainbow Rowell • Stephen Chborsky • Cameron Diaz • Leonie • Donald Sutherland • Lenny Kravitz • Philip Seymour Hoffman • Stanley Tucci • Toby Jones • Wes Bentley • Woody Harrelson • Willow Shields • Paula Malcomson • Jack Quaid • Leven Rambin • Alexander Ludwig • Isabelle Fuhrman • Jacqueline Emerson • Dayo Okeniyi • Amandla Stenberg • Sam Claflin • Jeffrey Wright • Jena Malone • Lynn Cohen • Julianne Moore • Natalie Dormer • Stef Dawson • Lily Collins • Ashley Benson • Shay Mitchell • Lucy Hale • Troian Bellisario • Keegan Allen • Ian Harding • Torrey DeVitto • Tyler Blackburn • Sasha Pieterse • Janel Parrish • Tammin Sursok • Lindsey Shaw • Drew Van Acker •

    • Wees aardig voor elkaar •
    • Laatste reactie krijgt het nieuwe topic •
    • Ship de ships en aanbid de aanbeden personen •
    • You May Join If You Want •
    • Username veranderingen graag doorgeven •
    • De huisregels van Quizlet gelden hier ook.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 20:33 ]

    Julie is..


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Ik ga mensen slaan, because I can :')


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."


    Jente "Henk"

    Naam:
    Jente "Henk".
    Ondanks dat haar echte naam Jente is, wordt ze door ontzettend veel mensen Henk genoemd. Dit is omdat ze eerst zo verlegen was dat ze haar echte naam niet wilde zeggen. Iemand verzon daarom 'Henk' wat Jente zo erg vond dat ze gelijk vertelde hoe ze echt heet. Dit was alleen tevergeefs, want Henk leek al geboren te zijn.

    Leeftijd:
    Jente is 14 jaar oud en verjaart op 4 juni, in de vroege zomer. Vaak is het al mooi weer op deze dag.

    Innerlijk:
    Jente is niet de drukste persoon op de wereld, al zit ze er soms niet ver vandaan. Ze is nooit degene die zichzelf schreeuwend introduceert, maar ze kan wel ineens zingend een gesprek binnenvallen, of heel random jooooooo zeggen. Dit is ergens wel apart, omdat de meeste mensen gewoon: hoi, hoe gaat het, zeggen. Wel is het typisch kenmerkend voor haar. Ze is erg praatgraag, maar ondanks dat is ze niet overdreven aanwezig. Als je haar met een instrument zou vergelijken zou dat een piano zijn, met erg mooie klassieke tonen. Terwijl ze toch wel erg veel praat, lijkt ze op een andere manier toch wel rustig, wat een mooie situatie is. Soms kan ze zich ietwat afvragen wat anderen van haar vinden, maar ze kan ook wel erg impulsieve ideeën hebben waarbij ze niets aantrekt van wat anderen daarvan vinden. Als je haar net kent zal ze enkel wat zakelijk overkomen omdat ze vooral bang is dat mensen haar overdreven vinden, maar dat kan veranderen in de loop van de tijd dat je haar kent. Het heeft tijd nodig om haar echt te leren kennen, omdat ze niet zomaar bij je eerste ontmoeting al haar diepste geheimen blootgeeft. Ze is wat voorzichtig als je haar net kent, ze past goed op haar woorden. Ze is erg goed in het opbouwen van een gesprek en hoe langer je met haar praat, hoe losser ze wordt in haar woorden. Je kan dan ook wel wat meer over haar te weten komen als je langer dan een paar minuten met haar praat. Eigenlijk heeft ze ook een diepgaandere kant dan ze op het eerste gezicht laat merken. Die laat ze eigenlijk maar vrij weinig zien, al is het soms meer als grappig bedoeld. Ze kan wel eens woorden gebruiken waarvan de meesten mensen niet weten dat het bestaat, maar dat is niet het enige. Ze kan soms zinnen zeggen waar je echt over na kan denken en ze is dan ook soms erg filosofisch. Dit vinden de meesten mensen erg leuk van haar, al is ze er soms ook erg verlegen over. Het is niet iets waar ze mee loopt te pronken. Ook is het niet echt een prioriteit van haar karakter. Ze is ook gewoon een jong meisje die lol wilt maken in het leven. Ze houdt erg veel van haar vrienden en ze weet ze ook altijd goede raad te geven. Ze is altijd vrolijk te noemen of in een lachbui.

    Uiterlijk:
    Jente heeft mooie lichte en bruine haren die tot iets boven het midden van haar rug komen. Ze zijn soms een beetje golvend, al zijn ze soms ook gewoon stijl. Wel zijn haar lokken vaak erg dun. Ook zijn ze zo licht dat ze vaak bijna blond lijken. Ze heeft groene ogen, al zijn ze ook een tikkeltje blauw en grijs. Ze is verder erg slank en over het algemeen is ze een gewoon erg mooi meisje. Ze heeft een redelijk bleke huid, maar niet overdreven bleek.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 23:33 ]


    She was always looking for more..

    Mangata schreef:
    Naam: Laura June Spammer.
    Gewoon omdat ik je met je personage June heb leren kennen. En Spammer spreekt voor zich denk ik.
    Leeftijd: Vijftien jaar oud, verjaart op drie maart.
    Innerlijk: Laura is een lief meisje wat altijd in staat is om anderen te helpen maar ze laat de boel zeker niet over zich heen lopen. Ze is een goede prater maar kan ook zeker goed naar de meningen en verhalen van anderen luisteren. Laura is een persoon wat bijna altijd vrolijk is. Zo staat ze gewoon in het leven en haar gedrag is dus ook zo. Je zult haar niet snel chagrijnig zien en als ze dat is zal ze er zeker een goede reden voor hebben. Laura is ook een onafhankelijk meisje wat sterk in haar schoenen lijkt te staan maar soms toch ook kwetsbaar is. Mensen lijken altijd naar haar toe te komen met problemen en soms kan ze dan iets te veel gewicht op zich nemen. Laura zal altijd voor anderen opkomen zodra ze weet dat ze onrechtvaardig behandeld worden. Dat is ook zeker iets waar Laura niet tegen kan; onrechtvaardigheid. Laura is meestal aardig maar tegen mensen die geen aardigheid verdienen doet ze ook niet aardig. Laura zou nooit iemand verraden omdat ze weet hoe het voelt om verraden te worden.
    Uiterlijk: Laura is zeker een mooi meisje te noemen. Ze heeft dik bruin haar tot haar borst met een lichte slag erin. Haar ogen zijn hazelbruin met enkele tintjes groen. Laura heeft een mooi gezicht. Het is zo'n dat je gezicht na een keer gezien te hebben nooit meer vergeet. Laura heeft een best wel bleke huid die in de zomer bruin kan worden maar ook snel verbrand. Laura heeft over het algemeen een leuke uitstraling. Ze is gewoon een leuk meisje om te zien.
    Extra: Eigenlijk heet ze Gerard en is ze een vierentachtig jarige pedo.


    Das echt super awesome.
    Ik heb eigenlijk geen tweede naam en ik ben jarig op 5 augustus.
    Ik zelf vindt het innerlijk echt wel goed kloppen, voor in hoeverre ik iets weet van mijn eigen gedachtegang en de eerste paar regels van het uiterlijk lijken zo goed dat het bijna eng lijkt. Ik heb alleen geen bleke huid die verbrand. Mijn opa is spaans dus ik heb een lichte, lichte, hele lichte tint.
    But ik vindt het echt super awesome.


    She was always looking for more..

    Mangata schreef:
    (...)

    Zou ik jou doen? Doe jij mij dan ook?


    Dan doe ik Xantha, of jullie het er nou mee eens zijn of niet. Dit wordt echt mijn nieuwe hobby.


    She was always looking for more..

    Waldeinsamkeit schreef:
    (...)

    Dan doe ik Xantha, of jullie het er nou mee eens zijn of niet. Dit wordt echt mijn nieuwe hobby.


    Hehe, succes *wenkbrauwkriebel*


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    NOOOOOO, ik zou Henk doen :') Wie doet mij dan?


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Waldeinsamkeit schreef:
    Jente "Henk"

    Naam:
    Jente "Henk".
    Ondanks dat haar echte naam Jente is, wordt ze door ontzettend veel mensen Henk genoemd. Dit is omdat ze eerst zo verlegen was dat ze haar echte naam niet wilde zeggen. Iemand verzon daarom 'Henk' wat Jente zo erg vond dat ze gelijk vertelde hoe ze echt heet. Dit was alleen tevergeefs, want Henk leek al geboren te zijn.

    Leeftijd:
    Jente is 14 jaar oud en verjaart op 4 juni, in de vroege zomer. Vaak is het al mooi weer op deze dag.

    Innerlijk:
    Jente is niet de drukste persoon op de wereld, al zit ze er soms niet ver vandaan. Ze is nooit degene die zichzelf schreeuwend introduceert, maar ze kan wel ineens zingend een gesprek binnenvallen, of heel random jooooooo zeggen. Dit is ergens wel apart, omdat de meeste mensen gewoon: hoi, hoe gaat het, zeggen. Wel is het typisch kenmerkend voor haar. Ze is erg praatgraag, maar ondanks dat is ze niet overdreven aanwezig. Als je haar met een instrument zou vergelijken zou dat een piano zijn, met erg mooie klassieke tonen. Terwijl ze toch wel erg veel praat, lijkt ze op een andere manier toch wel rustig, wat een mooie situatie is. Soms kan ze zich ietwat afvragen wat anderen van haar vinden, maar ze kan ook wel erg impulsieve ideeën hebben waarbij ze niets aantrekt van wat anderen daarvan vinden. Als je haar net kent zal ze enkel wat zakelijk overkomen omdat ze vooral bang is dat mensen haar overdreven vinden, maar dat kan veranderen in de loop van de tijd dat je haar kent. Het heeft tijd nodig om haar echt te leren kennen, omdat ze niet zomaar bij je eerste ontmoeting al haar diepste geheimen blootgeeft. Ze is wat voorzichtig als je haar net kent, ze past goed op haar woorden. Ze is erg goed in het opbouwen van een gesprek en hoe langer je met haar praat, hoe losser ze wordt in haar woorden. Je kan dan ook wel wat meer over haar te weten komen als je langer dan een paar minuten met haar praat. Eigenlijk heeft ze ook een diepgaandere kant dan ze op het eerste gezicht laat merken. Die laat ze eigenlijk maar vrij weinig zien, al is het soms meer als grappig bedoeld. Ze kan wel eens woorden gebruiken waarvan de meesten mensen niet weten dat het bestaat, maar dat is niet het enige. Ze kan soms zinnen zeggen waar je echt over na kan denken en ze is dan ook soms erg filosofisch. Dit vinden de meesten mensen erg leuk van haar, al is ze er soms ook erg verlegen over. Het is niet iets waar ze mee loopt te pronken. Ook is het niet echt een prioriteit van haar karakter. Ze is ook gewoon een jong meisje die lol wilt maken in het leven. Ze houdt erg veel van haar vrienden en ze weet ze ook altijd goede raad te geven. Ze is altijd vrolijk te noemen of in een lachbui.

    Uiterlijk:
    Jente heeft mooie lichte en bruine haren die tot iets boven het midden van haar rug komen. Ze zijn soms een beetje golvend, al zijn ze soms ook gewoon stijl. Wel zijn haar lokken vaak erg dun. Ook zijn ze zo licht dat ze vaak bijna blond lijken. Ze heeft groene ogen, al zijn ze ook een tikkeltje blauw en grijs. Ze is verder erg slank en over het algemeen is ze een gewoon erg mooi meisje. Ze heeft een redelijk bleke huid, maar niet overdreven bleek.


    Dit is zo leuk om te lezen (: Het innerlijk klopt eigenlijk wel. Zeg ik soms zinnen waar je echt over na kan denken? Ik dacht dat ik gewoon geen inhoud had :')


    -

    Trohman schreef:
    NOOOOOO, ik zou Henk doen :') Wie doet mij dan?


    Doe mij nog een keer haha. Ik doe jou.


    -

    Mangata schreef:
    (...)

    Doe mij nog een keer haha. Ik doe jou.


    Maar wat ik ging zeggen komt basically op hetzelfde neer :')


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Trohman schreef:
    NOOOOOO, ik zou Henk doen :') Wie doet mij dan?


    But ik zou Henk eerder al doen, dat is hoe we hierop zijn gekomen. Sorry, het spijt me ontzettend.


    She was always looking for more..

    Mangata schreef:
    (...)

    Dit is zo leuk om te lezen (: Het innerlijk klopt eigenlijk wel. Zeg ik soms zinnen waar je echt over na kan denken? Ik dacht dat ik gewoon geen inhoud had :')


    Ja, ik vond het ook leuk om te lezen. Henk, dit was echt een goed idee van je. En ja, I guess zo. Weet je wel, die ene avond ooit dat iedereen heel filosofisch praatte?


    She was always looking for more..

    Damn, ik ben klaarwakker en een idee voor een verhaal ligt op het puntje van mijn tong :') Ik wil gewoon één keer een episch idee hebben en de guts om het uit te werken


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Ik ben het zat. Ik ga smut lezen/schrijven.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Waldeinsamkeit schreef:
    (...)

    Ja, ik vond het ook leuk om te lezen. Henk, dit was echt een goed idee van je. En ja, I guess zo. Weet je wel, die ene avond ooit dat iedereen heel filosofisch praatte?


    Haha. Ja, dat weet ik nog.. welk topic was dat? Heel lang geleden..


    -

    Trohman schreef:
    Damn, ik ben klaarwakker en een idee voor een verhaal ligt op het puntje van mijn tong :') Ik wil gewoon één keer een episch idee hebben en de guts om het uit te werken


    OMG, WIJ MOETEN ONS VERHAAL NOG VERDER UITWERKEN. DAT WAS IK HELEMAAL VERGETEN.


    She was always looking for more..