• Hooii,
    Ik wil een Ryan Sheckler serie beginnen maar willen jullie eerst wat vragen invullen ?Het idee zet ik hier al (:
    (naam) is juist 17 geworden wanneer ze met haar familie van Europa naar Amerika verhuist.Ze is Amerika totaal niet gewent en moet zich toch wel aanpassen.Ze komt in het begin van het nieuwe schooljaar en moet dus onmiddelijk naar school.Ze raakt daar aan de praat met Taylor , de meisjes worden vriendinnen en Taylor nodigt (naam) uit om naar een feestje te komen.Daar leert ze Ryan kennen en wordt verliefd maar dan moet ze onverwacht terug naar Europa.
    http://www.nicewallpapers.info/pics/sport/Ryan-Sheckler/Ryan-Sheckler_000.jpg

    ROLLEN
    bf.hoofdrol
    vriendin Tony
    vriendin Casey
    Vriendin Tom (ToHo)
    Vriendin Georg (ToHo)

    Foto
    Name
    Age (+17)
    De andere jongens hebben geen vriendin.Nu vraag je je af waarom ToHo erbij zit , dat zie je wel in de loop van het verhaal.


    -x-


    The soul needs autumn.

    Het gaat niet door,
    Sorry mensen.Misschien komt er ooit zo'n serie!
    Hier mag dus een slotje op ...


    The soul needs autumn.

    Nouw ja zeg,, Hoezo niet!?


    Dunno ><

    Er reageert toch niemand op -_-'
    Dus is het geen goed idee ...


    The soul needs autumn.

    Goed idee: Juuaah (H)

    TH erin ?: denket niet,want TH heeft niks met Ryan of Skaten te maken,dus zou nogal raar zijn =D

    Rollen: die vn Ryan zn vriendin is niet meer beschikbaar...dus nee :D

    origineel: Mss omdat er nog niet zoveel Ryan-verhalen zijn,maar het is niet echt nieuw ofzoo...kwou zelf nog,een jaar geleden een serie starten over Ryan,maar ik zou er teveel werk mee gehad hebbe,dusjaa xD

    maken? als de eerste goed is,gaak wel verder:D

    xx


    everybody needs a song.