• Mijn moeder heeft een plaatje dat bewerkt moet worden voor haar werk, heel simpel, maar mijn laptop heeft geen zin in Photoshop, dus vroeg ik me af of jullie konden helpen. ;3



    Het is een klein plaatje, als je een grotere kan vinden is het ook goed, maar dat lukte mij niet. Anyway, de letters moeten eraf en er moet 'drink water' komen te staan. Guusje is namelijk het logo van haar Peuteropvang en de mascotte. ;3 Daarom wilt ze die graag.

    Iemand die mijn moeder uit nood wilt helpen?

    [ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 22:14 ]


    Your make-up is terrible

    Ik zou wel willen helpen, maar ik kan het niet. Dus aan mij heb je vrij weinig. :')

    Wel een lief plaatje though, dat wilde ik eventjes zeggen. ^^ hopelijk kan iemand anders het plaatje wel voor je bewerken!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hier is in ieder geval al een wat grotere versie. ^^
    Ik kan ook wel even de tekst proberen te vervangen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dankjewel Inge. ;3


    Your make-up is terrible

    Tekst weghalen uit een plaatje kan ik niet, dus ik kan helaas niet helpen.


    16 - 09 - '17

    Hier is het plaatje in ieder geval zonder tekst. (:
    Ik denk dat de tekst gewoon op de plek van "handen wassen" moet? Heb je een voorkeur voor een bepaald lettertype?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Maakt niet zoveel uit waar de tekst komt, gewoon waar het goed staat. ;3 Het moet een simpel en dik lettertype zijn wat goed te lezen is.
    Hehe, ik ben hier al zo blij mee, het scheelt een hoop gevloek op mijn laptop.


    Your make-up is terrible

    Eentje met een heel normaal lettertype, eentje met een wat ander lettertype en eentje met Comic Sans, want waarom niet. :'D




    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    @Inge
    Oeh, die met "Drink water!" is leuk! ;D

    Vergeef me, ik kon het echt niet laten. x)

    [ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 22:46 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mijn moeder is helemaal blij, dankjewel! Ze vind de middelste het leukst (ik stiekem ook).


    Your make-up is terrible

    Gibbs schreef:
    @Inge
    Oeh, die met "Drink water!" is leuk! ;D

    Vergeef me, ik kon het echt niet laten. x)


    Je bent hilarisch, Yolanda. :Y)



    Michonne schreef:
    Mijn moeder is helemaal blij, dankjewel! Ze vind de middelste het leukst (ik stiekem ook).


    Geen probleem! ^^ Ja, die middelste vond ik zelf eigenlijk ook het leukst, haha.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hoe haal je in hemelsnaam tekst uit een plaatje?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    Hoe haal je in hemelsnaam tekst uit een plaatje?


    Haha, dat is gemakkelijker dan het lijkt bij een plaatje zoals dit. Ik heb er gewoon blauw overheen geschilderd, zodat het bij de achtergrond past. ^^
    Het is alleen lastig iets weg te werken als de achtergrond ingewikkeld is.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)
    Haha, dat is gemakkelijker dan het lijkt bij een plaatje zoals dit. Ik heb er gewoon blauw overheen geschilderd, zodat het bij de achtergrond past. ^^
    Het is alleen lastig iets weg te werken als de achtergrond ingewikkeld is.

    Maar hoe gaat het dan bij de kleuren die in elkaar overlopen? :o


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    (...)
    Maar hoe gaat het dan bij de kleuren die in elkaar overlopen? :o


    Een beetje klungelen met kwasten met vervagende randen, om de overgang vloeiend te laten lijken. Dat soort dingen heb je standaard in Photoshop en GIMP. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik leef onder een steen volgens mij. Ik had geen flauw idee dat zoiets kon. :x


    Quiet the mind, and the soul will speak.