Oké, waarom is er nog geen NCIS fantopic?
Wel even ter verduidelijking: Ik heb het in dit topic niet over NCIS LA of NCIS NO, maar over de andere NCIS. ^^
Dus, dames en heren! Ik presenteer u: HET NCIS FANTOPIC!
Praat hier over NCIS. Fangirl over alle leuke momenten, maar er zijn natuurlijk ook de minder leuke momenten.
NCIS, een geweldig programma! Ben jij ook fan?
Praat hier over NCIS. Fangirl over alle leuke momenten, maar er zijn natuurlijk ook de minder leuke momenten.
NCIS, een geweldig programma! Ben jij ook fan?
Ik ben fan!
Naam Yolanda Nancy Inge Kyle Tialda Kim Chloë F. Céline Erieka Linda Nicoline Felicia |
Quizletnaam Zweinstein Herzschmerz Square KillianHook Scribe Madrugada Sempre Kili Eunomia GrumpyCat Elros Andersen StephenFry |
Favoriete personage DiNozzo, Gibbs Abby, DiNozzo, Ducky, Gibbs, McGee, Palmer, Ziva Abby Abby Abby, DiNozzo, Gibbs, McGee Abby, DiNozzo, Gibbs Abby Abby, DiNozzo, Ducky, Gibbs, McGee, Ziva Abby, DiNozzo, Gibbs, Ziva Abby, Gibbs Abby, DiNozzo, Ducky, McGee Ziva Ducky |
Graag wil ik jullie wel vragen om spoilers te plaatsen onder een spoilerknop. Is wel zo netjes, denk ik. (:
[ bericht aangepast op 4 feb 2015 - 17:37 ]
"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis