• • Unable To Stay, Unwilling To Leave. •



    When You Have Left
    All You Have
    You Cannot Stay
    You Cannot leave

    When Hope Is Gone
    All Is Crushed
    You Cannot Leave
    You Cannot Stay


    Anastasia Weder is een Duits-Nederlands meisje, die in de oorlog naar haar grootouders verhuist. Daar duikt een joodse familie onder, voor de gevolgen van Hitler. Wat Anastasia niet weet is dat haar vader al naar de werkkampen zijn gebracht, voor het laten onderduiken van Joden. Ze moet, door deze omstandigheden heel voorzichtig zijn. Vooral met de Duitse soldaten.
    Op een dag klopte de SS aan bij de boerderij waar Anastasia woont. Angstig waarschuwt zij de joodse familie. De soldaten zoeken meteen na het open doen van de deur naar de joden.
    Maar niet alles soldaten zijn, als de meeste denken.
    De grootouders doen er alles aan om de joden verborgen te houden. Zo komen er dwangarbeiders werken en SS' ers zijn vaak op bezoek. Anastasia raakt verwikkeld in een lastige relatie, waar geheimen van grootse belang zijn.
    Moet ze weg gaan? Of juist blijven?

    ©LittleBrego
    Nederlands geschreven -kan Engelse en/of Duitse woorden bevatten-
    Speelt zich af tijdens de Tweede Wereldoorlog

    Gelieve niets gebruiken voor eigen gebruik.


    In dreams, we enter a world that’s entirely our own.

    Ga je weer verder met dit verhaal? Want volgens mij heb ik dit verhaal al eens gelezen.


    Physics is awesome

    @Beckmann
    Ja ik was wel van plan om veder te schrijven, maar in verband met mijn studie heb ik helaas niet meer zoveel tijd om iedere week te posten. Maar ik probeer weer zoveel mogelijk te schrijven (:


    In dreams, we enter a world that’s entirely our own.