• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 18 •
    Beatle • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Loctavia • Saartje • Jillz • 16 •
    McLoughlin • Kim • Appelsap • 18 •
    Bjergsen • Jaimy • Passoa • 17 •
    Hanaemi • Merel • Ouzo • 16 •
    Offspring • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Brego • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Larents • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 17 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Thylan • Rani • - • 19 •
    DeDDDG3maaleenS • Leah • Water • 14 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17 •
    Offside • Aurora • Bloody Mary • 14 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Ambrose • Cherona • Butterscotch • 22 •
    Solangelo • Linde • - • 13 •
    Tylan • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Jonty • Kyle • Ijsthee • 18 •
    JaceLightwood • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Beatus • Loeka • Coca Cola • 14 •
    HelenaRavenclaw • Sharon • Safari • 20 •



    Song of the night: Edge Of A Revolution - Nickelback

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 26 januari.
    - Rani met Honest | Kodaline
    - Sylvie met Mickey Singh & Waseem Stark - Bad Girl
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Just a reminder:
    Naamsveranderingen / Leeftijdsveranderingen / Song of the night suggesties / Andere dingen die verandert moeten worden in de beginpost, drop dat ook even in het gastenboek van Nightclub alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 18:56 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dit is het NOS gebouw (toevallig dat ik die ook op de foto gezet heb, haha)



    En dit is RTL, er naast

    [ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 21:31 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat is er aan de hand? Ik kan niet echt volgen..


    16 - 09 - '17

    Kort samengevat: een af andere gewapende gek is de studio van npo (nederlandse publieke omroep) ingelopen en heeft gedreigd met een wapen dat er 98 hackers klaar stonden om alles plat te gooien en 8 nucleaire bommen klaarstonden om te exploderen als hij geen zendtijd zou krijgen. De man is opgepakt. De politie is nog bezig om alles te onderzoeken.


    26 - 02 - '16

    Kalon schreef:
    Kort samengevat: een af andere gewapende gek is de studio van npo (nederlandse publieke omroep) ingelopen en heeft gedreigd met een wapen dat er 98 hackers klaar stonden om alles plat te gooien en 8 nucleaire bommen klaarstonden om te exploderen als hij geen zendtijd zou krijgen. De man is opgepakt. De politie is nog bezig om alles te onderzoeken.


    O_O
    Wtf is dat tegenwoordig toch zeg...


    16 - 09 - '17

    Tylan schreef:
    (...)

    O_O
    Wtf is dat tegenwoordig toch zeg...


    Yep. Hij was gestuurd namens een af andere hackers collectief en de man leek, naar mijn idee dan, erg in de war. Ik denk dat die man niet helemaal 100% was.


    26 - 02 - '16

    Kalon schreef:
    (...)

    Yep. Hij was gestuurd namens een af andere hackers collectief en de man leek, naar mijn idee dan, erg in de war. Ik denk dat die man niet helemaal 100% was.


    O_o


    16 - 09 - '17

    Tylan schreef:
    (...)

    O_o

    Hij was waarschijnlijk verward, ja, maar hij had zich wel netjes aangekleed voor de tv, namelijk strak in het pak.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Blijkbaar staat heel Twitter vol met de naam van de man.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    McLoughlin schreef:
    (...)
    Hij was waarschijnlijk verward, ja, maar hij had zich wel netjes aangekleed voor de tv, namelijk strak in het pak.


    Wtf, het wordt raarder met de moment.


    16 - 09 - '17

    Of hij wilde de mol bekend maken, aangezien het tussen zijn tv programma's op fb staat :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tylan schreef:
    (...)

    Wtf, het wordt raarder met de moment.

    Hij dacht vast: "Ik kom op televisie, dus ik moet me op z'n minst netjes aankleden."


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Jonty schreef:
    Of hij wilde de mol bekend maken, aangezien het tussen zijn tv programma's op fb staat :W


    Hahaha xD

    @Kim, ja vast, maar dan nog, heel vreemd gewoon.


    16 - 09 - '17

    Tylan schreef:
    (...)

    Hahaha xD

    @Kim, ja vast, maar dan nog, heel vreemd gewoon.

    Klopt.
    Maar Nederland is ook gewoon een vreemd land waar vreemde dingen gebeuren.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    McLoughlin schreef:
    (...)
    Klopt.
    Maar Nederland is ook gewoon een vreemd land waar vreemde dingen gebeuren.


    Aslof België of andere landen beter zijn?


    16 - 09 - '17

    Ik ga slapen, laters (doeg)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.