• Hoi allemaal :)
    Nou ben ik de laatste weken al een beetje aan het googlen naar leuke kapsels enzo, maar ja, ik kan er zelf niet echt over oordelen of het bij mij / mijn gezicht zou passen :') Ik weet dat ik naar een kapper kan gaan voor advies, maar dat is toch weer anders dan wanneer 'leeftijdsgenoten' er over oordelen, want ja, die kom je ook sneller tegen en oordelen vaak ook veel eerlijker naar mijn idee dan

    Dit ben ik:



    (let niet op mijn slaperige gezicht, want ik ben dan al wel sinds vanochtend vroeg wakker, ik ben gewoon moe haha :') )

    Maar meestal heb ik het nooit los (want ik vind dat gewoon niet leuk staan bij mij, idk, gewoon niet) dus mensen zien mij meestal zo:


    oh lord, waarom sta ik nooit normaal op 'selfies' die ik met mn webcam maak. Nou ja, let niet op mijn vage gezichtsuitdrukking dan :Y)


    En ik vond dit eigenlijk wel leuk:





    De haarkleur enzo moet je maar even wegdenken van deze plaatjes, want dat gaat 'm sowieso niet worden :'D
    Maar ik vond dit wel nice eigenlijk.


    Dus ja, nu vraag ik eigenlijk jullie advies: Denken jullie dat dat mij zou staan/bij mijn gezicht zou passen of denken jullie "nah." graag eerlijk oké, maar dat zijn jullie vast wel

    En als jullie iets anders weten wat misschien wel zou passen, voel je vrij om plaatjes te posten :)

    Alvast bedankt!
    x

    gosh wat heb ik lang getwijfeld of ik een topic zou openen haha. Nou ja, heb ik nu toch gedaan


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Oh ik vind los haar juist leuk bij je!
    Misschien dat je een iets langer kapsel zou moeten nemen. Als ik heel eerlijk ben denk ik niet dat zo kort je heel goed zal staan. En niet om je onzeker te laten voelen(!) maar je hebt een iets te rond hoofd om zo kort haar te nemen. Je zou eventueel iets op schouderlengte kunnen nemen? (:
    (ik ga even wat zoeken als ik wat kan vinden)

    [ bericht aangepast op 25 jan 2015 - 12:02 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb er een beetje rekening mee gehouden dat je een pony wil? (: Ik heb ook een beetje gekeken naar hoe je haar valt en kom dan ook op deze modellen uit.






    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik denk dat je het misschien beter halflang (dus dat het net boven je schouders stopt, een soort lange bob) kunt dragen dan helemaal kort, ik denk dat dat je beter staat. Ook moet je bedenken dat je bij de kapsels die jij als voorbeeld uitgezocht hebt iedere ochtend vrij lang voor de spiegel moet staan om het in model te krijgen; ik weet niet of je daarop zit te wachten
    Edit: Precies wat Jonty zegt! De kapsels die zij opgezocht heeft zouden je denk ik heel leuk staan c: Maar dan moet je dat zelf natuurlijk ook mooi vinden, want dat is het belangrijkste

    [ bericht aangepast op 25 jan 2015 - 12:12 ]


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Jonty schreef:
    Oh ik vind los haar juist leuk bij je!
    Misschien dat je een iets langer kapsel zou moeten nemen. Als ik heel eerlijk ben denk ik niet dat zo kort je heel goed zal staan. En niet om je onzeker te laten voelen(!) maar je hebt een iets te rond hoofd om zo kort haar te nemen. Je zou eventueel iets op schouderlengte kunnen nemen? (:
    (ik ga even wat zoeken als ik wat kan vinden)


    Haha, ik weet dat mijn hoofd nogal rond (nou ja, bol :P ) is, maar daarom dacht ik ook "Laat ik even om advies vragen"

    Dank je voor je eerlijke mening haha.
    maar als ik mn haar los heb dan nee, sorry, ik vind het er niet uit zien :') Tenminste, niet als het zo is als op die foto, en dat is het vaak :')


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Haha, ik weet dat mijn hoofd nogal rond (nou ja, bol :P ) is, maar daarom dacht ik ook "Laat ik even om advies vragen"

    Dank je voor je eerlijke mening haha.
    maar als ik mn haar los heb dan nee, sorry, ik vind het er niet uit zien :') Tenminste, niet als het zo is als op die foto, en dat is het vaak :')


    Nou, ik vind je haar los heel leuk. Geef je ook een heel vriendelijke uitstraling ^-^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    Ik heb er een beetje rekening mee gehouden dat je een pony wil? (: Ik heb ook een beetje gekeken naar hoe je haar valt en kom dan ook op deze modellen uit.







    Haha, nee, geen pony, daar ben ik eindelijk vanaf haha :P Maar die bovenste foto in de spoiler die vind ik echt leuk :) Dankje voor het zoeken.


    Kreynta schreef:
    Ik denk dat je het misschien beter halflang (dus dat het net boven je schouders stopt, een soort lange bob) kunt dragen dan helemaal kort, ik denk dat dat je beter staat. Ook moet je bedenken dat je bij de kapsels die jij als voorbeeld uitgezocht hebt iedere ochtend vrij lang voor de spiegel moet staan om het in model te krijgen; ik weet niet of je daarop zit te wachten
    Edit: Precies wat Jonty zegt! De kapsels die zij opgezocht heeft zouden je denk ik heel leuk staan c: Maar dan moet je dat zelf natuurlijk ook mooi vinden, want dat is het belangrijkste


    Haha, lang voor de spiegel staan, dat's een no go (ik ben meestal al iets te laat mn bed uit dus uh, nee :') )


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Hou wel in gedachten dat als de kapper het doet en het thuis niet zo uitziet, maar ik zou wel voor halflang gaan en niet zo kort.

    Wat heb je mooi haar! Zonde dat je het niet echt laat zien.

    Ik zou het niet zo kort doen als op die foto's maar net als wat Jonty zegt op schouderlengte. Ik denk dat het je goed zal staan!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Haha, nee, geen pony, daar ben ik eindelijk vanaf haha :P Maar die bovenste foto in de spoiler die vind ik echt leuk :) Dankje voor het zoeken.


    Ik denk ook dat die je heel leuk zal staan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)

    Ik denk ook dat die je heel leuk zal staan.


    Ik heb 'm opgeslagen op mn computer, ik weet niet wanneer de kapper komt (we hebben een thuiskapper so yeah) maar dan kan ik die laten zien.

    En misschien dat ik in de tussentijd ook nog wat anders tegenkom of zie, maar dat merk ik dan wel haha.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Maleficia schreef:
    Wat heb je mooi haar! Zonde dat je het niet echt laat zien.

    Ik zou het niet zo kort doen als op die foto's maar net als wat Jonty zegt op schouderlengte. Ik denk dat het je goed zal staan!


    Idk, ik vind het er zelf raar uit zien als ik het los heb dus ja, op de een of andere reden durf ik het dan ook niet los te laten ofzo, geen idee wat het is :P Maar ja, ik dacht "Daar moet eens verandering in komen" want 't is al bijna 7 jaar zo :')


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Ik heb 'm opgeslagen op mn computer, ik weet niet wanneer de kapper komt (we hebben een thuiskapper so yeah) maar dan kan ik die laten zien.

    En misschien dat ik in de tussentijd ook nog wat anders tegenkom of zie, maar dat merk ik dan wel haha.


    Ik zou graag het resultaat zien (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)

    Ik zou graag het resultaat zien (:


    Ik maak denk ik ook wel een topic aan als ik 't gedaan heb :) Maar ik weet niet hoe lang t duurt voordat de kapster komt dusja


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik ben 't helemaal eens met Jonty. Maar ja, als je het niet probeert dan weet je 't niet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hm, ik denk inderdaad dat zulk kort haar niet zo leuk bij je gezicht past. Ik ben het ook eens met Kyle, inclusief de kapsels die hij heeft uitgezocht. Maar enfin, het is jouw haar. c:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."