• Stiekem heb ik deze een week geleden al geschreven en toen wilde ik er nog een topic over maken, maar dat ben ik vergeten. :x

Sprankje hoop

Als er buiten knallen zijn
    En lichtjes op het meer
    Steekt papa een soort stokje aan
    En zie ik mama weer

Dan vraag ik of ze niet een keertje
    Terug naar hier wil komen
    Maar dan echt ook helemaal
    En niet meer in mijn dromen

Dan dooft het sprankelstokje uit
    En is mama weer heel ver;
    Daarboven, achter al die kleur
    In haar grote Mama-ster

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

Mooi gedicht!

16 - 09 - '17

Wauw. Ik vind echt dat je een gedichtenbundel moet maken hoor. En dan misschien uitgeven.
    Je gedichten zijn echt prachtig, deze ook weer!

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Gibbs schreef:
    Wauw. Ik vind echt dat je een gedichtenbundel moet maken hoor. En dan misschien uitgeven.
    Je gedichten zijn echt prachtig, deze ook weer!

Dan moet ik eerst eens genoeg gedichten schrijven om te kunnen bundelen. :'D Maar heel erg bedankt! ^^

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

Wiarda schreef:
    (...)

Dan moet ik eerst eens genoeg gedichten schrijven om te kunnen bundelen. :'D Maar heel erg bedankt! ^^

Ahjoh, komt wel goed. :Y)

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Echt een heel erg mooi gedicht, Jip. Ook zo ... ik ga niet zeggen speels, want dat past niet echt bij het thema denk ik, maar je begrijpt vast wat ik bedoel.

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

Ah, mooi. Heel kinderlijk en lief maar op een andere manier ook weer niet. Gaaf!

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

Oh gosh, nu wil ik iets knuffelen. :c
    Prachtig, zoals iedere keer. Ik weet niet hoe je het doet, maar blijf er alsjeblieft mee doorgaan.

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Zo simpel, maar wel supermooi <3

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain