• Hallo! Ik zoek een cover voor mijn story Cinderella. Natuurlijk kennen jullie het verhaal Assepoester wel, maar aangezien mijn versie er niet echt op lijkt, zet ik er toch even een uitleg bij.

    Isa is een meisje dat thuis niet bepaalt de populairste is. Haar zusjes sluiten haar vaak buiten, en haar moeder vind dat ZE maar raar is. Als Isa op een nacht wakker schrikt, struikelt ze over een boek. Zodra ZE erin begint te lezen, komt ZE erachter dat het van ene Sembra was. Wie dat is weet ZE niet, maar nadat ZE is begonnen, gebeuren er allemaal dingen tegelijkertijd. De Prins geeft onverwacht een bal, en er duikt steeds een meisje Op dat verdacht veel op Isa zelf lijkt.


    Ik heb voorkeur voor bepaalde soort plaatjes, maar het hoeft niet allemaal tegelijkertijd.

    Een meisje met bruin haar en bruine ogen, twee Mag ook. (voor Isa's dode moeder)

    En jongen met pijl en boog.

    Een vergif of toverdrank.

    Iets wat je aan Assepoester doet denken, bijv. Een muiltje.


    Ik wil er Cinderella op, en als je het mooi vind staan Mag A.T.A de Goede Er ook bij.
    Ik wil dat de sfeer mysterieus en zweverig is.

    De cover is de tweede van DestinyMoon geworden.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2015 - 9:14 ]


    obsessive rage

    Waarom staat in de uitleg ZE altijd met hoofdletters?
    Ik kan wel iets proberen maar dat wordt dan morgen


    Remember, everyone you will ever meet knows something you don't.

    BadDreams_ schreef:
    Waarom staat in de uitleg ZE altijd met hoofdletters?
    Ik kan wel iets proberen maar dat wordt dan morgen


    Typte op mijn mobiel, en die maakt er altijd ZE van in plaats van ze. Alvast heel erg bedankt :)


    obsessive rage

    SirenSinging schreef:
    (...)

    Typte op mijn mobiel, en die maakt er altijd ZE van in plaats van ze. Alvast heel erg bedankt :)


    Oh handig haha
    Ik had het vandaag best wel druk maar wil nog wel een poging wagen morgen
    Als het goed is heb ik niks geplant dan...


    Remember, everyone you will ever meet knows something you don't.

    Poging:


    Hij is aanklikbaar en dan wordt hij groter^^


    Remember, everyone you will ever meet knows something you don't.

    BadDreams_ schreef:
    Poging:


    Hij is aanklikbaar en dan wordt hij groter^^


    Hij is erg mooi, dankje :) (Ik kijk nog even door, mijn zus wil ook wat proberen)


    obsessive rage



    Tadaaa


    “The worst part about dying is that you’re all alone in it, no matter how many people die also.”



    Poging twee, mijn eerste faalde.


    “The worst part about dying is that you’re all alone in it, no matter how many people die also.”

    DestinyMoon schreef:



    Poging twee, mijn eerste faalde.


    Deze is mooi!


    obsessive rage