• Yep. Ik heb het vandaag laten doen; mijn haar af laten knippen. Ik ben super opgelucht en blij met het resultaat!




    26 - 02 - '16

    Thunderstruck schreef:
    (...)

    Dankjewel!
    Als je er echt 100% zeker over bent, zou ik het gewoon doen. Bij twijfel goed nadenken, pro's en cons afwegen (kreeg ik als advies van Avarosa) en op basis daarvan je keuze maken (;


    Ja, daar zit wat in. Het is alleen wel wat meer werk dan lang haar, blijkt zo. Of is dat niet het geval?

    Swatz schreef:
    (...)

    Ja, daar zit wat in. Het is alleen wel wat meer werk dan lang haar, blijkt zo. Of is dat niet het geval?


    In mijn geval niet. Ik hoef het enkel na het wassen droog te föhnen, beetje van dat poeder erin kneden en dan met wax warrig maken ;3


    26 - 02 - '16

    Thunderstruck schreef:
    (...)

    In mijn geval niet. Ik hoef het enkel na het wassen droog te föhnen, beetje van dat poeder erin kneden en dan met wax warrig maken ;3


    Ja, het verschilt natuurlijk per kapsel. Maar dat is dan in ieder geval al een voordeel! Haha (:

    Swatz schreef:
    (...)

    Ja, het verschilt natuurlijk per kapsel. Maar dat is dan in ieder geval al een voordeel! Haha (:


    Haha zeker weten! Nooit meer haar dat in mijn gezicht waait ;3


    26 - 02 - '16

    Normaal ben ik niet zo'n fan van kort haar bij meisjes, maar het staat je wel geweldig, ik vind het zelf mooier dan dat lange haar.


    None but ourselves can free our minds.

    sc4rs schreef:
    Normaal ben ik niet zo'n fan van kort haar bij meisjes, maar het staat je wel geweldig, ik vind het zelf mooier dan dat lange haar.


    Dankjewel! :3
    Ik vind het zelf ook een verbetering


    26 - 02 - '16

    Thunderstruck schreef:
    (...)

    Haha zeker weten! Nooit meer haar dat in mijn gezicht waait ;3


    Haha, nee klopt! :')

    Ooh, het staat je echt prachtig!
    Zoiets wil ik al tijden doen, maar ik vrees dat het me echt niet gaat staan, lol.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    DeDDDG3maaleenS schreef:
    Ooh, het staat je echt prachtig!
    Zoiets wil ik al tijden doen, maar ik vrees dat het me echt niet gaat staan, lol.


    Dankjewel!
    Je kan het altijd aan een kapper vragen, zij hebben vaak goede adviezen en weten goed wat wel of niet goed staat ;3


    26 - 02 - '16

    Het staat je wel leuk. Je hebt er een goed gezicht voor, maar ik vind het toch zonde van je haar... :X


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Het staat je wel leuk. Je hebt er een goed gezicht voor, maar ik vind het toch zonde van je haar... :X

    Dankjewel. Ik vind het zelf geen zonde. Ik kan dat lange haar missen als kiespijn :W


    26 - 02 - '16

    Thunderstruck schreef:
    (...)
    Dankjewel. Ik vind het zelf geen zonde. Ik kan dat lange haar missen als kiespijn :W

    Bovendien: het groeit toch weer aan, en dan heb je de kans het opnieuw af te knippen haha.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    (...)
    Bovendien: het groeit toch weer aan, en dan heb je de kans het opnieuw af te knippen haha.


    Exactly. Niet dat ik het ooit weer zo lang wil hebben..:Y)


    26 - 02 - '16

    Het staat je super! Je ziet er ook volwassen en fris uit. (:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.