• Yep. Ik heb het vandaag laten doen; mijn haar af laten knippen. Ik ben super opgelucht en blij met het resultaat!




    26 - 02 - '16

    Thunderstruck schreef:
    Dankjulliewel ;3

    @Nana; je hoeft het niet te doen. Als je twijfelt zou ik het niet doen. Dat zei de kapper ook aan mij. Pas als je er voor de volle 100% achter staat moet je het doen (;
    Ah nee, ik maak me daar alles behalve druk om. Tis dat mn haar eindelijk weer eens mooi lang is en mn frou net is uitgegroeid. Dus het is nogal zonde om er dan meteen de schaar weer in te zetten. Mss als ik ga werken dat ik het wel wat korter knip, want de meeste laboranten hun haar zijn kort geknipt. Sowieso dat ik mezelf eens een jaren 20 kapsel trakteer.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 10:30 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wauw, dat staat je echt heel leuk! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wow, het staat je echt super!

    Mijn zus heeft vrijdag mijn haar ook zowat gehalveerd, maar dat is zeker niet zo kort.


    Happy Birthday my Potter!

    Staat je goed!


    16 - 09 - '17

    Dankjulliewel! <3


    26 - 02 - '16

    Avarosa schreef:
    (...)Ah nee, ik maak me daar alles behalve druk om. Tis dat mn haar eindelijk weer eens mooi lang is en mn frou net is uitgegroeid. Dus het is nogal zonde om er dan meteen de schaar weer in te zetten. Mss als ik ga werken dat ik het wel wat korter knip, want de meeste laboranten hun haar zijn kort geknipt. Sowieso dat ik mezelf eens een jaren 20 kapsel trakteer.


    Jaren twintig kapsels zijn ook leuk! :3
    Maar ja, ik zou er gewoon goed over nadenken. Je zou ook ooit zoiets als Marilyn Monroe kunnen doen. Die heeft ook een awesome kapsel (:


    26 - 02 - '16

    Wauw, dat staat echt super mooi, Erieka!

    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 11:09 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Thunderstruck schreef:
    (...)

    Jaren twintig kapsels zijn ook leuk! :3
    Maar ja, ik zou er gewoon goed over nadenken. Je zou ook ooit zoiets als Marilyn Monroe kunnen doen. Die heeft ook een awesome kapsel (:
    Maar wel ontzettend veel werk. Want dat zit zo in van die golven. Mn mama en Jelle vinden me mooier met lang haar, maar die hebben gewoon niet door hoe onhandig lang haar is volgens mij.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oh wat leuk! Eerst dacht ik dat het niet zo zou worden, maar dit staat je heel mooi (:


    wat was dit ookalweer

    Hedeby schreef:
    Wauw, dat staat echt super mooi, Erieka!


    Dankjewel! :3

    Avarosa schreef:
    (...)Maar wel ontzettend veel werk. Want dat zit zo in van die golven. Mn mama en Jelle vinden me mooier met lang haar, maar die hebben gewoon niet door hoe onhandig lang haar is volgens mij.


    Da's dan wel weer waar ja. Dit haar is daarentegen relatief weinig werk; een beetje poeder erin, beetje wax, warrig maken en klaar! :3

    Stylinsexual schreef:
    Oh wat leuk! Eerst dacht ik dat het niet zo zou worden, maar dit staat je heel mooi (:


    Ik vond het ook wel even spannend, haha ;3


    26 - 02 - '16

    Idd en lekker fris bij warm weer.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oh het staat je heel goed! Je lijkt er een stuk opener (is dat een woord?) door!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Staat je super!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Avarosa schreef:
    Idd en lekker fris bij warm weer.


    Precies en zoals Eledhel al zegt; ik lijk er opener door (:

    Eledhel schreef:
    Oh het staat je heel goed! Je lijkt er een stuk opener (is dat een woord?) door!


    Dat valt mij ook op ja. Eerst verborg ik me achter m'n haar en werd ik gelijk meer gesloten. Ik heb ook het idee dat ik er vriendelijker uitzie (:

    Gibbs schreef:
    Staat je super!


    Thank you dearie <3


    26 - 02 - '16

    Wow, dat staat je heel erg leuk zeg! ^^


    Medb - Pronouced as [me-èv]