• Yep. Ik heb het vandaag laten doen; mijn haar af laten knippen. Ik ben super opgelucht en blij met het resultaat!




    26 - 02 - '16

    Ferrars schreef:
    Wow, bij mij zou het waarschijnlijk echt niet staan, maar bij jouw staat het echt super mooi! Ik ben jaloers :c


    Om eerlijk te zijn had ik zelf ook niet verwacht dat het zo goed zou worden ;3

    Ideomotor schreef:
    Het staat je goed!


    Dankjewel!


    26 - 02 - '16

    Gaaaf, het staat je supergoed en je lijkt meteen een stuk volwassener!
    Dit haar is trouwens ook echt perfect voor een stel mooie oorbellen


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Kreynta schreef:
    Gaaaf, het staat je supergoed en je lijkt meteen een stuk volwassener!
    Dit haar is trouwens ook echt perfect voor een stel mooie oorbellen



    Dankjewel! Ik denk ook dat mensen mij nummer ouder gaan schatten en dus sneller serieus zullen nemen ;3
    Verder draag ik eigenlijk nooit grote oorbellen, enkel knopjes zoals deze:


    26 - 02 - '16

    Het staat je idd echt geweldig!


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Het staat je idd echt geweldig!


    Dankjewel ;3


    26 - 02 - '16

    Wow! Dat is een grote verandering zeg, haha. Maar het staat je echt heel erg leuk! (:


    Maybe she loved mysteries so much she became one

    Ik vind het er echt heel erg leuk uitzien :3 het staat je echt geweldig

    Ik weet nog wat voor gevoel ik had toen ik ook mijn haar enorm kort liet knippen...zoooo fijn <3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik vind het echt geweldig staan!


    -

    OakenshieId schreef:
    Oooh wauw! Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat het je zo goed zou staan.(bloos)


    Rt!, Maar staat geweldig :3


    ~My Mind Is Free~

    Oh dat staat je echt heel mooi! Het maakt je gezicht ook smaller c:

    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 17:54 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Dankjulliewel! ;3


    26 - 02 - '16

    Dus toch gedaan? Het staat je echt super!
    Ik denk er al lang over om mijn haar kort te laten knippen, maar ik ben bang dat het tegenvalt en dat mijn hoofd dan 'nogal breed' is haha. Maar dat is bij jou helemaal niet het geval, het is super leuk! (:

    Swatz schreef:
    Dus toch gedaan? Het staat je echt super!
    Ik denk er al lang over om mijn haar kort te laten knippen, maar ik ben bang dat het tegenvalt en dat mijn hoofd dan 'nogal breed' is haha. Maar dat is bij jou helemaal niet het geval, het is super leuk! (:


    Dankjewel!
    Als je er echt 100% zeker over bent, zou ik het gewoon doen. Bij twijfel goed nadenken, pro's en cons afwegen (kreeg ik als advies van Avarosa) en op basis daarvan je keuze maken (;


    26 - 02 - '16

    Je doet me denken aan Stockard Channing in Grease

    Cherilyn schreef:
    Je doet me denken aan Stockard Channing in Grease


    Ik heb het even opgezocht en inderdaad, er zitten wat overeenkomsten in. De lengte is ongeveer hetzelfde bijvoorbeeld ;3


    26 - 02 - '16