• Ik zat dus met een idee voor SOTY, maar ik zit, again, met name troubles. Ik wilde mijn protagonist eerst Lena noemen, maar toen bedacht ik me dat iemand haar hoofdpersonage voor SOTY al zo heette, dus dat dat niet zo'n goed plan was. Dus, willen jullie even zo lief zijn te stemmen? De namen op plaats twee en drie worden dan aan de andere belangrijke personages gegeven. Liefst heb ik een Nederlandse naam - je moet het op z'n minst kunnen uitspreken in het Nederlands, voor als jullie nog iets anders weten. (:

    Alvast bedankt! (:

    Edit: Om de stemming te kunnen zien, heb ik zelf even anders aangeduid, omdat dat zonder reactie niet bepaald veel invloed heeft op de keuze. (:

    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 16:21 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ben voor Jade gegaan!


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik heb gekozen voor Jenna, aangezien dat de meest originele naam is in de lijst. Ik denk dat er zo'n duizend lotte's rondlopen op de wereld :')


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik twijfelde tussen Jade en Jenna, maar dan vind ik Jade toch iets mooier. :'D


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Uit die lijst zou ik voor Jenna kiezen. (:

    En niet dat je ze niet kunt gebruiken, maar Jade en Juliette vind ik nou geen heel Nederlandse namen, haha. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    That's me, sorry :p

    Ik zou gaan voor Jenna of Jade!

    Debbaut schreef:
    Ik ben voor Jade gegaan!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Square schreef:
    Uit die lijst zou ik voor Jenna kiezen. (:

    En niet dat je ze niet kunt gebruiken, maar Jade en Juliette vind ik nou geen heel Nederlandse namen, haha. :'D


    Hier hoor je ze wel vaker voorbij komen. Dan niet uitgesproken als Jaid, maar letterlijk als Jaadu, en Juliette kom je hiet in Oost- en West-Vlaanderen ook vrij vaak tegen, maar dan ook meer uitgesproken als Juuljet, ipv op z'n Frans of Engels. ^^

    En bedankt om te stemmen, iedereen!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Frodo schreef:
    Ik heb gekozen voor Jenna, aangezien dat de meest originele naam is in de lijst. Ik denk dat er zo'n duizend lotte's rondlopen op de wereld :')


    Yeah, weet ik, maar ik wil ook geen heel speciale naam of zo, want dag past gewoon niet in mijn verhaal. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb voor Jenna gekozen. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Jenna!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Tigresse schreef:
    Ik heb voor Jenna gekozen. (:

    Jenna of Janna c:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Jenna spreek ik op zen Engels uit, dus zo Nederlands vind ik het niet en Juliette ook niet echt. Jade lijkt ook niet Nederlands, maar ik zag dat je bedoelde als in Jaadu, wat ik vaker als Yade zie geschreven. Sorry voor het zeuren, haha. Ik ga dus kiezen voor Suzanne/Susan, omdat Lotte een veel voorkomende naam is.


    16 - 09 - '17

    Bedankt om te stemmen, iedereen! Ik ga sowieso de meeste namen gebruiken in het verhaal, en de belangrijkste rollen zullen wellicht de namen met de meeste stemmen krijgen, haha.
    Mijn hoofdpersoon wordt dus Jenna. ^^ Super bedankt, iedereen!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried