• Hallo allemaal,

    Ik heb een vraagje. Ik zit al even in mijn hoofd om een Story te gaan maken met allemaal foto's. Dat kennen jullie wel toch? Maar nu was mijn vraag vinden jullie dat wel allemaal leuk? En hebben jullie daar wel behoevende aan? Want ik wil niet dat de story dan helemaal niet word bekeken en zo.

    Je mag dan je eingen dingen inzenden wat of wie je maar wil. Ik ga dan voor je zoeken.

    Ik hoop dat jullie het een leuk idee vinden. Laat het me weten via een Reactie of via de poll,

    Lots of love,
    Anouk

    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 14:31 ]

    Zou het leuk vinden om een Beautiful pictures {Mooie (thema) foto's} te hebben?


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Je moet lekker doen wat je zelf wilt natuurlijk, maar zelf zal ik er geen gebruik van maken. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    Je moet lekker doen wat je zelf wilt natuurlijk, maar zelf zal ik er geen gebruik van maken. ;D


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik zoek mijn foto's liever zelf, omdat ik vaak erg kieskeurig ben. Maar als jij hier plezier aan kan beleven, moet je het vooral doen. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."