• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Campbell Saunders

    Met een schrok kwam ik bibberend omhoog tot ik Georges armen herkende die me omhoog trok die me dicht tegen hem aandrukte. ‘Z-zo k-k-koud; Camp, w-we g-gaan echt d-d-ood vriezen als w-we n-niet naar b-b-binnen gaan.’ Ik knikte bevestigend wat meteen de adrenaline wat door mijn lichaam had geborreld meteen terug naar zijn hok deed gaan terwijl ik met moeite door de sneeuw liep- wat iets makkelijker was voor George gezien hij langer was dan ik; om uiteindelijk toch bij de kasteel te raken wat me niet warmer leek te maken. Zelfs de Gryffindor leerlingenkamer niet waar George voor de haardvuur neer plofte en ik mezelf bekeek; helemaal onder de sneeuw alsof ik een sneeuwmonster was.
    ‘O-oh merlin, m-m-ensen zeggen dat ik e-erg gevaarlijk bezig ben soms, nooit geloofde ik het. Nu wel. M-misschien is het e-een goed idee als we gaan douchen, met heet water. Jij kan wel eerst en daarna ga ik wel.’ Zachtjes drukte ik een kus op zijn lippen voordat ik als een bevroren popje de trappen opliep; de slaapkamers in waar ik mijn la opentrok. Mijn keuze was snel gemaakt; ik had maar een trui en nog een schoolbroek over die ik maar beetpakte voordat ik naar Georges kant keek. Ik kon ook kleding voor hem pakken. Dat scheelde weer voor hemzelf. Toch wat onzeker liep ik naar zijn hutkoffer. Ik heb er maar één keer in gezeten en dat was om een cadeautje voor zijn verjaardag er in te verstoppen- wat hij waarschijnlijk toch niet leuk vond. Wat moest ik in merlijnsnaam dan ook aan hem geven.. zachtjes ritste ik de hutkoffer open alsof ik een bank overviel waar ik meteen Georges Weasley trui vond van zijn moeder en een zachte broek die ik voor hem pakte met een stel warme sokken.
    Snel ritste ik de hutkoffer dicht om met Georges kleding en mijn-soort van kleding de trap af te lopen en naar George keek die nog steeds bij de haardvuur stond. Even liep ik langs hem heen om zijn kleding al in de douches te leggen tot ik weer om de deur keek waar een bevroren George stond. Verder was de hele leerlingenkamer leeg evenals de douches. Even keek ik van de douches en weer naar George voordat ik naar hem toeliep om met trillende handen zachtjes zijn blouse te ontknopen voordat ik hem mee trok; de deur toe naar de douche om daar zijn blouse van zijn schouders te laten scheiden voordat ik iets aarzelend naar mijzelf keek. George zou toch geen nieuwe littekens of wonden herkennen tussen mijn oude; en daarnaast- hij heeft al eerder mijn bovenlichaam gezien- hoewel ik voor deze keer een stapje verder ging waar ik stiekem al weken naar hunkerde sinds ik hem weer zag. Voorzichtig ontknoopte ik mijn blouse voordat ik het van mijn schouders liet glijden om zachtjes aan zijn broek te frunniken die over zijn benen omlaag gleed. Het was niet de eerste keer dat ik George bijna naakt gezien had; enkel in zijn onderbroek gehuld. Dit was ook bij ’t Nest gebeurd en eerlijk gezegd voelde het fijn om zijn warme huid te voelen in plaats van pyjama stof toendertijd; maar dit is wel de eerste keer dat ik zo ver zou gaan…

    Pampam pam xd


    "Oh, dankjewek Camp. Ik was een beetje bevroren, te bevrolren om te bewegen. Naja, ik ga maar douchen naast jouw hokje.' En met dat marcheerde ik fluitend naar de douche naast die van hem toe om de deur achter mij op slot te gooien."

    Zo graag wil ik dit schrijven x') maar doe je dit expres :'o je weet sat ik me ongemakkelijk voel bij zulke posts en er waarschijnlijk heel erg lang ga doen om een redelijke post terug te schrijven x'o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    NoStranger schreef:
    May blackmailt hem en als mensen erachter komen dat hij een Weasley is, heeft hij geen eer meer.


    Als je het gewoon tegen Kealan zegt. Kealan maakt het niet uit of hij een Weasley is of niet. Het enige wat voor Kealan uitmaakt is dat je bij hem bent en hem nooit meer los laat. Iets wat Kealan niet kan zeggen omdat hij niet ervan houd om over zichzelf en zijn emoties te praten. Dus weet je nog hoe Victoire er uit zag? ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    "Oh, dankjewek Camp. Ik was een beetje bevroren, te bevrolren om te bewegen. Naja, ik ga maar douchen naast jouw hokje.' En met dat marcheerde ik fluitend naar de douche naast die van hem toe om de deur achter mij op slot te gooien."

    Zo graag wil ik dit schrijven x') maar doe je dit expres :'o je weet sat ik me ongemakkelijk voel bij zulke posts en er waarschijnlijk heel erg lang ga doen om een redelijke post terug te schrijven x'o


    I know :'D en daarom kan ik nu Lindes hart breken >;'( omdat zij Kealans breekt..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Als je het gewoon tegen Kealan zegt. Kealan maakt het niet uit of hij een Weasley is of niet. Het enige wat voor Kealan uitmaakt is dat je bij hem bent en hem nooit meer los laat. Iets wat Kealan niet kan zeggen omdat hij niet ervan houd om over zichzelf en zijn emoties te praten. Dus weet je nog hoe Victoire er uit zag? ^^


    Voor Jonah is het iets wat hij liever negeert omdat hij hoopt dat het weggaat. Hij is bang dat Kealan hem dan niet goed genoeg meer vindt. Eh je hebt me ooit een foto gestuurd.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    (...)

    I know :'D en daarom kan ik nu Lindes hart breken >;'( omdat zij Kealans breekt..


    Dit deed je ooit ook bij goblet omdat ik veels te snel achter elkaar postte en jij wilde wat ruimte om te ademen waardoor je dit postte en ik er iets van vier uur over deed tot ik een post van iets van tweehonderd worden geschreven had :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Dit deed je ooit ook bij goblet omdat ik veels te snel achter elkaar postte en jij wilde wat ruimte om te ademen waardoor je dit postte en ik er iets van vier uur over deed tot ik een post van iets van tweehonderd worden geschreven had :')


    Campbells post heeft ook redelijk lang geduurd. Dus I don't mind.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya





    Victoire.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Stop met die plaatjes want Jnah is toch veel knapper (:
    En ik ben echt heel benieuwd naar de post.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik was de naam van de FC van Victoire vergeten dus ik moest r even opzoeken x'D Je weet toch alleen dat ik de naam; Dylan Everett kan onthouden :$


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Haha de fc van May is Lily Collins, hoewel ik misschien ook Lucy Hale aka Aria Montgomery wilde kiezen aangezien ik je dan vol kan Spammen met een foto van Jonah en May die kussen (A)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    'Merlin, je was geweldig. George had gelijk, ik heb een verschrikkelijke invloed op jou. Maar dat maakt me helemaal niks uit, want ik vind je nog leuker zo, denk ik. Hoewel ik wel nog steeds de gene wil zijn die jou beschermd en niet andersom, want ik ben nog steeds twee jaar ouder dan dat jij bent.'
    Ik lachte even en stompte hem speels in zijn arm.
    'Wie zegt dat ik jouw beschermde? Het was zelf verdediging.' Grapte ik met een glimlach en liet mijn hand van zijn arm naar zijn hand glijden die ik vast pakte en er naar bleef staren.
    'En bijna geen twee jaar meer. Ik ben bijna jarig en dan hebben we nog een jaartje tot ik meerderjarig word.'
    Ik keek op en glimlachte even.
    'Maar ik denk dat je ouders niet gaan willen dat je zo snel uit huis zal gaan. Dus maak er maar drie jaar van; begrijpen ik ook wel. Familie gaat altijd voor.'

    Van onderwerp naar onderwerp; over enthousiast Ralf.
    Ralf calm down x'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    NoStranger schreef:
    Haha de fc van May is Lily Collins, hoewel ik misschien ook Lucy Hale aka Aria Montgomery wilde kiezen aangezien ik je dan vol kan Spammen met een foto van Jonah en May die kussen (A)


    Ik vind persoonlijk Chrissy mooier dan Lily zowel Aria. Idk; ze is like perfect..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley

    Hij stompt mij speels tegen mijn arm en ik grijns breed. 'Wie zegt dat ik jouw beschermde? Het was zelf verdediging.' Hij pakt mijn hand en ik pak die van hem ook stevig vast. Hij blijft naar onze handen staren en ik kijk naar zijn ogen.
    'En bijna geen twee jaar meer. Ik ben bijna jarig en dan hebben we nog een jaartje tot ik meerderjarig word. Maar ik denk dat je ouders niet gaan willen dat je zo snel uit huis zal gaan. Dus maak er maar drie jaar van; begrijpen ik ook wel. Familie gaat altijd voor.' Ik haal mijn schouders op.
    'George vind het goed en de rest van mijn familie zal ermee moeten leven. Behalve als jij nog een jaar moet wachten omdat jij het te snel vindt gaan, dat vind ik goed, want...' Ik kan niet vertellen waarom, want een brulbrief komt aangevlogen. Ik kijk in paniek naar de brief en trek Ralf mee naar een leeg lokaal zodat niemand het hoort. Daar open ik de brief.
    'FRED WEASLEY, HOE DURF JE ZOMAAR IEMAND TEN HUWELIJK TE VRAGEN DIE JE NOG MAAR EEN JAAR KENT EN DIE NOG MAAR VIJFTIEN IS. VIJFTIEN! EN DAT ZONDER HET MET ONS TE BESPREKEN. WIJ MOESTEN HET HOREN VAN LUCIUS MALFOY DIE EROM LACHTE. WE ZIJN DIEP TELEURGESTELD EN DIT MOETEN WE IN DE KERSTVAKANTIE BESPREKEN!' opeens wordt de brief rustiger en draait hij zich naar Ralf toe.
    'Ralf, liefje, laat je even weten of je kerst bij ons viert?'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    (...)

    Ik vind persoonlijk Chrissy mooier dan Lily zowel Aria. Idk; ze is like perfect..


    Meh, ik weet het niet. Maar ach, Victoire is vast een Veela ofzo. Werken die eigenlijk wel op jongens die niet op meiden vallen? En op meiden die op meiden vallen? Nu ben ik nieuwsgierig...


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    (...)

    Meh, ik weet het niet. Maar ach, Victoire is vast een Veela ofzo. Werken die eigenlijk wel op jongens die niet op meiden vallen? En op meiden die op meiden vallen? Nu ben ik nieuwsgierig...


    Ja sorreh dat was ze vorig jaar ook al; dus nu ook... dat was ik vergeten te vertellen (A) oh wat als may stiekem gay is :'D en dan op Victoire valt?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya