George is in dit maakt hij wellicht een keer in een jaar mee, dit is een bijzonder moment x')
George Weasley
Zijn mond viel wat open wat mijn grijns breder maakte, aangezien ik wist dat hij dacht dat ik boos zou worden, wat ik dus niet werd en kroop waat over mij heen en zijn lippen vol tegen die van mij aandrukte die ik speels terug beantwoordde voorsat zijn handen bij mijn nek voelde en Merlin; ik snap jet echt niet meer. De ene moment haat ik mijn leven zo erg dat ik depressief in de hoekje van de badkamer zit, en de andere moment bekogelen we onze vrienden met waterballonnen.
Je maakt het me echt enorm moeilijk om van je af te blijven
Ik glimlachte en tot mijn grootste ellende schoot de deur open, alweer, waar ik Angelina bij de deuropening zag staan, dat meisje die deze mooie moment verstoord heeft en ik greep naar een waterballon maar eerder staarde ik verbaasd naar Campbell die een bakje tevoorschijn haalde en er een touw aan vast naakte die hij tor mijn verbazing aan zijn hoofd bevestigde. Na dit ga ik Leo in een bezemkast opsluiten en hem ondervragen wat hij Campbell aan heeft gedaan. Eigenlijk is dit een soort terapie voor hem. Nou ja.. voor ons beiden. Want hier ben ik niet gewend aan geraakt. Toch fijn om te weten dat Leo zijn enige invloed is.
Ik heb een gevangene; Fred Weasley. Als je ook maar een stap verder naar binnen doet; dan krijg je zijn hoofd opgestuurd.
En wederom kon ik niets anders doen dan verbaasd maar hem kijken, haast geamuseerd toen hij een vuilniszak oppakte en plotseling een foto van mij maakte met de fotocamera die om zijn nek hing waardoor ik er haast verblind van werd maar zag nog net dat hij de foto van mij op de vuilniszak bevestigde.
'Eh- Camp..?'
Mestbom
beantwoordde hij mijn vraag die niet eens gesteld had en dacht haast dar hij mijn gedacjtes kon lezen en keek toe hoe hij het aanstak en het naar Angelina toe gooide en meteen daarna de lippen van Campbell tegen die van mij aan voelde.
Ik hou van je. Als je bij mij in het team wilt dan ben je vrij om te volgen- als je tegenpartij bent ben ik genoodzaakt je te vermoorden.
Ik la hte verward en schudde even met mijn hoofd.
'Campbell,'
Snel
! fluisterde hij nog en greep naar de bak die hij als een gevechtshelm over zijn hoofd gooide en door de stofwolk van de mestbom verdween. Lachend schudde ik met mijn hoofd en drukte mijn mouw tegen mijn neus aan toen Angelina begon te kokhalzen.
'Weet je Angelina, Camp word beïnvloed door mij, Fred en Leo. En als hij eenmaal deze ene gezicht van hem altijd laat zien, ga jij echt wel er aan. Dus pas maar op.' Grapte ik en ook ik pakte ik mijn "gevwchtshelm" die ik met een speelse lach opzette en de lokaal uit rende ik zag nog net Leo die gwraakt werd door de waterballon van Campbell waarna Leo letterlijk zijn hele bak naar Campbell gooide en begon te fladderen als een vlinder, aangezien hij klets nat was door mij en Camp. Ik rende naar hem toe en sprong zo tegen zijn rug aan waarna ik met mijn handen hem de grond neer duwde en de waterballon van het vloer pakte die ik vol op Leo gooide.
'George- George, wacht- ik ben al kletsnat,' riep hij lachend waarna ik bijna uitgleed en halt nam.
'Dit was voor het een uithalen van een grap zonder mij erbij te hebben.' Zei ik en rende verder het gang in en zag Campbell nog net een bezemkast inlopen. Ik had nog een waterballon in een hand en die ga ik nu dus verstandig gebruiken. Ik liep beende de bezemkast in, sloot de deur achter mij en murmelde nog: 'dit is voor het denken dat je niets bij mij mag doen maar wel bij Leo.' Zei ik met een grijns en hield de waterballon tussen ons in en boorde mijn nagels erin waardoor het uit elkaar spatte, recht Camp zijn gezicht in.
'Nooit gedacht dat jij zo los zou gaan, Camp.' Lachte ik dan en opende de deur een klein beetje waarna ik mijn stok eruit stak, wachtend tot iemand zou komen. En inderdaad kwam Leo an aangelopen waardoor ik de waterval weer tevoorschijn haalde, maar deze keer sprong Leo aan de kant en werd de persoon die achter hem stond kletsnat; de vrouw die al een preek aan Leo gaf, professor Anderling. Happend naar adem sloot ik de deur weer dicht en perste me tegen het muur aan.
'We zijn er aan.' Murmelde ik dan zachtjes en ondanks dat, perste ik een grijns tevoorschijn.
Saving people, hunting things, the family business デ--▸