Naam:Iris Huis in 't Veld (Donar)
Leeftijd:12-08-1992 (22)
Iets over mezelf: Ik had altijd al iets meer verhalen schrijven, echter liep ik altijd vast. Toen ik op Quizlet kwam werd ik eigenlijk weer gemotiveerd om te gaan schrijven. Ik had vroeger altijd het idee dat ik niet goed was, of in ieder geval nooit goed genoeg om het aan iemand te laten zien. Op Quizlet werd ik aangemoedigd en kreeg weer de durf om te gaan schrijven. Natuurlijk heb ik hier op Quizlet ook veel niet afgeschreven, maar ik heb nu eindelijk mn manier gevonden. De oude onafgemaakte verhalen zijn intussen verwijderd, ik heb geleerd om aan 1 verhaal tegelijkertijd te schrijven. Mijn Nederlands niveau is in de korte tijd hier op Quizlet van minder dan F1 naar F2 en hoger gegaan. Ik voel dat ik mij hier kan ontwikkelen en ben daarom erg loyaal aan Quizlet.
In mijn vrije tijd doe ik buiten schrijven nog meer dingen. Zo maak ik (historische en fantasy) kostuums die ik draag op evenementen zoals de Elf fantasy fair. Op gelijk soort evenementen ben ik standhouder en doe ik aan reenactment (het na spelen van de tijd). Ik sta daar met een vrouw met 3 uilen, zelf doe ik kaartlezingen en de verkoop van zelfgemaakte sieraden (sinds dit jaar).
Ik ben begonnen met het spelen van tin whistle en bodhran, twee Ierse instrumenten die vrij moeilijk zijn. Dit ben ik gaan doen door mijn diepe liefde voor Keltische en Ierse muziek.
Ik ben geen fantastische tekenaar, maar het is wel een hobby. Ik steek er veel tijd in en beleef er erg veel plezier en ontspanning aan. Vaak zijn dit inspiratie tekeningen voor mijn kleding en voor mijn verhalen.
Ik ben gek op piercings en tatoeages, Momenteel heb ik 8 (helix, industrial, stretchers 10mm) piercings en 4 tatoeages. Ik heb op mijn linker onderarm een tekst in het latijn staan, een Keltische knopenband rond mijn linker enkel, een grote raaf met Keltische knoop op mijn halve rug (deze word in februari afgemaakt) en op mijn rechterarm een Maori dubbel twist. Er komen er vast nog wel een aantal bij.
Ik ben aan het afstuderen dit jaar, ik hoop in juni mijn diploma MMZ specifieke doelgroepen MBO4 te behalen. Ik woon samen met mijn vriend, daar ben ik ondertussen bijna 4,5 jaar mee samen.
Afgeronde onbekende personen verhalen:
Iedereen is dood... iedereen. Het vuur greep razend snel om zich heen, huizen werden verzwolgen in de snijdende hitte. Ik dacht dat de duivel ons kwam halen, de duivel... Ergens had ik ook wel gelijk, ergens was het waar! Ja koning Hores en zijn mannen, waren de afkomstig van duivel ik wist het zeker! Zij waren in ieder geval elk bestoken met duivelse gedachtes, gevoed door zes van de zeven zondes.
Ik ben maar een simpele vrouw, ik ben alleen... Maar ik ben gemaakt tot de zesde zonde en ik zal wreken wat deze mannen hebben gedaan. Ik zal hen elk op een passende manier naar de krochten van de hel sturen, daar waar zij thuis horen. Dan pas zal ik vrede kennen.
Een verhaal dat je meesleept in het begrip naar een psychisch zieke vrouw die veel heeft gezien in een tijd van genadeloze oorlog. Een vrouw die leeft in het bijzijn van de mensen die haar hebben verziekt.
Winnaar story of the year 2014
Telt 106828 woorden
Link naar De strijd om Ira
Lopend verhalen:
Sommige kinderen worden zonder kansen geboren, gedoemd het zwarte schaap van de samenleving te zijn. De goden zijn wezens met hun eigen plan en soms gunnen zij een van die kinderen een tweede kans. Zij hebben een plan met hen. Ik was er een van, mijn ouders verstootte mij vlak na mijn geboorte, gedoemd te sterven in het donkere bos werd ik gezegend met de gift om de toekomst te zien. Cados, de god van de chaos had medelijden met mij en koos mij als zijn lieveling. Hij had een plan met mij en stuurde mij op pad via vreemde dromen en voorspellende blikken.Mijn pad was vreemd, onvoorspelbaar en gevaarlijk. Ik moest wel lopen, gestuwd door de vreemde blikken in de toekomst, met de hand van Cados op mijn schouder. Hij had mij niet voor niets gekozen.
Genre's: Avontuur, Fantasy, Drama en Historisch
Deelnemer story of the year 2015
Link naar De reis van de raven
[ bericht aangepast op 26 jan 2015 - 13:49 ]
Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.