Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Ik heb zo'n lief vriendje tegen wie ik alles kan zeggen en over alles kan praten, maar soms is het toch ook fijn om eens tegen een vrouw te kunnen praten.
Ik dacht: "Ooh. Die video duurt vast maar een minuut of twintig."
Wat blijkt, de video duurt een uur en een kwartier.
Sorry Sean, dat duurt me iets te lang..
"If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."
Assassin schreef:
Ik heb zo'n lief vriendje tegen wie ik alles kan zeggen en over alles kan praten, maar soms is het toch ook fijn om eens tegen een vrouw te kunnen praten.
If you want to, you can always talk to me. <3
OTOFT: Pff. Been, hou op. Ik weet dat ik te lang onder de douche heb gestaan, maar het was koud erbuiten. Maar stop toch met trillen.
• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •
Assassin schreef:
Indeed. In ieder geval, ik weet hoe het voelt. Als je er iets aan hebt, kun je altijd een berichtje op mijn page droppen 8D.
Yaaay, volgens mij ging dat best goed. Heel erg benieuwd naar de uitslag, al wil ik niet te veel hopen.
En nog een keer: yaaay. Infamous First Light bij ps4 plus. Zooo nice. C: