• Door de bovenstaande foto (dit is een meisje/vrouw van youtube en ik heb een screenshot gemaakt).

    Want het lijkt lichter onder haar ogen, een schuine(weglopende?) streep. En nu ben ik dus nieuwsgierig naar wat dit kan zijn.

    Zelf dacht ik aan concealer (niet geheel uit gesmeerd) of de belichting.

    Wat denken jullie?

    (Als dit topic bij Lifestyle hoort, mijn excuses)

    Wat denken jullie dat de lichte strepen onder haar ogen zijn?


    Physics is awesome

    Ik denk dat het gephotoshopt is :W


    26 - 02 - '16

    Insouciant schreef:
    Ik denk dat het gephotoshopt is :W


    Dat snap ik niet helemaal. Je bedoelt dat het bewust zo is gedaan?


    Physics is awesome

    Gewoon een oplichtende concealer of zelfs poeder. Vrouwen willen vaak dat dat deel lichter lijkt.


    Your make-up is terrible

    Beckmann schreef:
    (...)

    Dat snap ik niet helemaal. Je bedoelt dat het bewust zo is gedaan?


    Ja. Waarschijnlijk met de 'healing brush'. Dat is zo'n brush waarmee je oneffenheden kan weghalen. Als je dat overmatig onder de ogen doet krijg je ongeveer zo'n effect.


    26 - 02 - '16

    Een concealer die lichter is dan de normale huidskleur. Dat is nou eenmaal een trend binnen de make-up wereld.


    'Nobody said it was easy

    Amiable schreef:
    Een concealer die lichter is dan de normale huidskleur. Dat is nou eenmaal een trend binnen de make-up wereld.


    Dat zou verklaren waarom het de hele tijd in de video te zien is. Maar ik vind het wel apart. Ik kan ook niet zeggen dat ik het mooi vind.


    Physics is awesome

    Insouciant schreef:
    (...)

    Ja. Waarschijnlijk met de 'healing brush'. Dat is zo'n brush waarmee je oneffenheden kan weghalen. Als je dat overmatig onder de ogen doet krijg je ongeveer zo'n effect.


    Maar zij had het in een video van 5 minuten, zou het dan ook kunnen?


    Physics is awesome

    Beckmann schreef:
    (...)

    Maar zij had het in een video van 5 minuten, zou het dan ook kunnen?


    Daar zijn ook programma's voor ja, maar de make-up zou ook kunnen.


    26 - 02 - '16

    Dit is geen photoshop hoor, en ik weet vrij zeker ook geen make up. Bij sommige mensen staat dat gedeelte van de huid gewoon wat meer naar buiten en dan valt het licht er op.


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    Dit is geen photoshop hoor, en ik weet vrij zeker ook geen make up. Bij sommige mensen staat dat gedeelte van de huid gewoon wat meer naar buiten en dan valt het licht er op.


    Dat is niet logisch, dan zouden andere delen van haar gezicht ook zo op moeten lichten.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat is niet logisch, dan zouden andere delen van haar gezicht ook zo op moeten lichten.


    Inderdaad, waarom zou het dan alleen bij haar ogen zo zijn?


    Physics is awesome

    Ugh ik weet niet hoe ik het uit moet leggen. Frustrerend.


    i put the fun in funeral

    Zeker weten concealer.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Amiable schreef:
    Een concealer die lichter is dan de normale huidskleur. Dat is nou eenmaal een trend binnen de make-up wereld.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Wat het ook mag zijn, het is niet mooi.


    ©1998