• Marsmallows boven een kaars roosteren natuurlijk! Ik zag marsmallows liggen, ik zag kaarsen staan en toen dacht ik; zou het lukken? En ja hoor, het gaat prima!
    En waarom onder het kopje creativiteit? Nou, ik vond het erg creatief bedacht van mezelf!

Doen jullie ook wel eens dit soort dingetjes? Creatief iets verzinnen omdat je je verveeld, of dat je iets lekkers ziet en er eens wat anders mee wil doen?

Ich liebe dich 27.12.23

Dat ga ik ook eens proberen! ^^

"Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

CaptianHook schreef:
    Ach, wat leuk! Wij hebben wel kaarsjes aan, maar geen marshmallows.

Bijnmijnhebben we wel kaarsen maar die staan niet aan ook hebben we geen marsmellows
    Dus daar komt niks van in :(
    Maar ik kan wel chocolade nemen en fruit een kaars aansteken de chocolade laten smelten en dan het fruit erin stoppen! :)
    Smakelijk! :Y)

You are my piece of paradise.

Dat doen wij ook altijd als we een vuur aansteken buiten, 's avonds. Echt heerlijk!

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Nenya schreef:
    Dat doen wij ook altijd als we een vuur aansteken buiten, 's avonds. Echt heerlijk!

Haha ja, maar in de winter gaat dat niet dus doe ik het zo :Y)

Ich liebe dich 27.12.23

Merthur schreef:
    (...)

Haha ja, maar in de winter gaat dat niet dus doe ik het zo :Y)

Juist wel. 's Avonds gezellig bij het vuur zitten. Soms doen we het ook gexoon aan de haatd binnen. ^^

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Nenya schreef:
    (...)

Juist wel. 's Avonds gezellig bij het vuur zitten. Soms doen we het ook gexoon aan de haatd binnen. ^^

Heb geen haard en was alleen thuis, dus dan ga ik geen vuurtje maken buiten. Vandaar deze heck :p

Ich liebe dich 27.12.23

Dit is echt geweldig! Nog nooit aan gedacht :')

Shit, dat is een goed idee. :')

ars moriendi

Oh dit wordt echt een idee voor zaterdag als ik zelf alleen thuis zit (':

It's never gonna happen, Guys.

Haha, gezellig! Ik heb het wel eens met ander eten gedaan, niet met marshmallows. Ik vind dat leuk om te doen maar tegelijk ben ik bang dat er kaarsenvet verdampt en in m'n eten terecht komt en dat het dus schadelijk is, haha. :') (Geen idee of dit echt zo is, ik kan niet alles weten.)

Ik wil een tuin vol egels

Ik doe het altijd met mijn zusje boven het gasfornuis, met heel veel drama van ouders. Jummeh!

wat was dit ookalweer