• Marsmallows boven een kaars roosteren natuurlijk! Ik zag marsmallows liggen, ik zag kaarsen staan en toen dacht ik; zou het lukken? En ja hoor, het gaat prima!
    En waarom onder het kopje creativiteit? Nou, ik vond het erg creatief bedacht van mezelf!

Doen jullie ook wel eens dit soort dingetjes? Creatief iets verzinnen omdat je je verveeld, of dat je iets lekkers ziet en er eens wat anders mee wil doen?

Ich liebe dich 27.12.23

Dit heb ik ook wel eens gedaan (met plastic vorken -dat was een minder slim idee haha)

Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

Niphredil schreef:
    Dit heb ik ook wel eens gedaan (met plastic vorken -dat was een minder slim idee haha)

Plastic en vuur, hmmm, geen goeie combi ;p

Ich liebe dich 27.12.23

Jaloooeeers. Er staan hier ook kaarsjes aan, maar vorige week hebben we de marshmallows opgemaakt. D: Eet smakelijk in ieder geval! :'D

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

Jonty schreef:
    (...)

Plastic en vuur, hmmm, geen goeie combi ;p

nee haha. We konden wel kunst maken van de gesmolten vorken!

Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

Wiarda schreef:
    Jaloooeeers. Er staan hier ook kaarsjes aan, maar vorige week hebben we de marshmallows opgemaakt. D: Eet smakelijk in ieder geval! :'D

Hahah, thanks!

Ich liebe dich 27.12.23

Niphredil schreef:
    (...)

nee haha. We konden wel kunst maken van de gesmolten vorken!

Nou, dan ben je dus creatief bezig geweest :Y)

Ich liebe dich 27.12.23

Haha, leuk ;3

26 - 02 - '16

Insouciant schreef:
    Haha, leuk ;3

Je moet het echt een proberen, Erieka. Het is echt zo lekker ;3

Ich liebe dich 27.12.23

Ach, wat leuk! Wij hebben wel kaarsjes aan, maar geen marshmallows.

The monsters running wild inside of me. I'm faded

hahaha geweldig idee :Y)

"Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

Great idea

16 - 09 - '17

Leuk dat het ook met een kaars werkt. Iets lekkers, haal ik meestal kant en klaar dus dan kan ik nog weinig mee doen. Behalve cupcakes versieren.

Eet smakelijk (nog)!

Physics is awesome

Hahah thanks iedereen, zeker proberen zou ik zeggen!

Ich liebe dich 27.12.23

Oh doe ik ook altijd ^^. Dat is zo lekker *-*.

Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

Ik heb dat vroeger ook nog veel gedaan. Nu niet meer of ik eet die zak in een keer op.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?