Hee allemaal,
Mijn vriendinnen zijn laatst naar Parijs geweest met tekenen en aangezien ik geen tekenen heb, mocht ik niet mee. Nu is mijn vriendin, S, best close geworden met mijn wiskundeleraar die ook mijn mentor is. Nou is het niet haar leraar maar wel haar tweede mentor, dus als er iets met haar echte mentor, kan ze naar hem toe.
S vertelde me in alle geuren en kleuren dat hij haar dingen gezegd had dat als hij tien jaar jonger was, hij het wel geweten had. Dit vond ik best vreemd voor een leraar, maar oké. Hij ging haar ook midden in de nacht 'heeeey' appen, zeggen dat als hij kunstenaar was, hij haar op een groter doek zou tekenen dan dat de Mona Lisa getekend was en gewoon van die grapjes maken waarvan de andere leraren echt dachten: nee, dat moet je niet doen.
Ze heeft in de kerstvakantie veel geappt met hem, gewoon voor de lol. Er is ook echt niks aan de hand tussen die twee (alleen dat S hem heel knap vindt, maar dat terzijde), maar toch, als ik het er met mensen over heb, zeggen zij wel dat het best vreemd is.
Mijn vraag is eigenlijk, hoe ver mag een leraar hierin gaan? Zijn er grenzen? En zo ja, is dit per school verschillend of staat het ergens landelijk vermeld?
"I solemnly swear that i am up to no good."