• aangezien hier geen topic over is en ik het graag wil weten: Doet een wenkbrauwpiercing pijn? :O


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Ik weet niet, volgens mij niet. Ze brengen hem aan door je wenkbrauw wat naar voren te 'trekken' en ik geloof met zo'n buisje. Het moet je trouwens ook wel staan, vind ik.


    No growth of the heart is ever a waste

    geeeen ideee!!!
    ik weet het echt niet:P volgens me neef niet xD maar die heeft er geenxD


    your eyes are like stars in the night.

    Ik zie dat je 11 bent. Ik zou op die leeftijd zeker nog een tijd wachten want wie weet verandert je mening ten opzichte van die piercing nog.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zie dat je 11 bent. Ik zou op die leeftijd zeker nog een tijd wachten want wie weet verandert je mening ten opzichte van die piercing nog.


    ja, ik mag er een als ik 14 ben, maar ik wilde gewoon wat info optrommelen inplaats van te googlen.. daar hebben ze echt enge info -.-''


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    k zou het niet weten of het pijn doet,,
    mr ik vind het wel heel mooi,
    ik moet zegge, ik vind zelfs 14 jaar wat te jong om al een piercing in je gezicht te hebben, maar langs de andere kant, die kan je ng altij uitdoen als je ze moe bent (in tegenstelling tot bv. en tattoo)


    Als je de smaak van liefde eenmaal te pakken krijgt <3

    ik heb een wenkbrauwpiercing, doet echt geen pijn hoor. zelfs minder dan een prikje bij de dokter.
    als je het zeker weet dat je er eentje wil, dan moet je dat doen. voor de pijn moet je geen bang hebben.

    Jha. Ik heb van iemand gehoord en die had er zeer van gehad. En ik heb da gezien bij iemand die da liet zette en die zach helemaal wit. Dus volgens mij doet het wel pijn jha :')

    Ik zou het niet weten x'] heb er geen.
    Ik hoorde ergens .. van iemand .. dat het niet pijn doet.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik ken iemand die heeft er pas 1 laten zetten en die zei dat het heel erg pijn deedxD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.