Alvast een waarschuwing dat er in mijn verhaal geen punten en kommas etc in voor gaan komen want dat is deel van het probleem
Mijn shift doet het niet meer waardoor ik geen hoofdletters meer kan gebruiken behalve als ik caps lock gebruik
Midden in een woord besluit mijn toetsenbord dat het leuk is om hoofdletters te gaan gebruiken zonder dat ik dit wil
Ook kan ik ineens geen tekens meer gebruiken dus geen vraagtekens kommas punten uitroeptekens etc
Ik denk dat ik op een verkeerd knopje heb gedrukt maar ik zou geen idee hebben welke dat precies is
Het gebeurde nadat ik mijn laptop schoonmaakte met een doekje en ik dus aan mijn toetsenbord heb gezeten
Ik heb mijn laptop al opnieuw opgestart omdat ik dacht dat dat zou helpen maar toen kon ik er bijna niet meer opnieuw inkomen omdat ik een uitroepteken in mijn wachtwoord heb zitten en ik die niet meer kan gebruiken
Is me op de een of andere manier toch gelukt maar ik wil het dus liever niet nog een keer proberen
Heeft iemand enig idee wat dit is en hoe ik dit kan verhelpen
Alvast bedankt x
"Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."