• Hooi! (:


    Gisteren was de Groningen Quizlet meeting. Het was echt óntzettend leuk! Veel gepraat, gelachen en gegeten etc.
    Er is toen ook bedacht dat we ''The Mean Girls'' zouden heten. Maar al snel werd die naam veranderd; Inge kwam namelijk met badeendjes aanzetten. Ieder één badeend!
    Toen werd de naam veranderd naar ''The Mean Badeendjes''. Alleen toen we Alicia zagen met een ballon, kon de naam niet blijven bestaan. Het werd wéér veranderd, maar nu naar ''The Mean Badeendjes Balonnen''.
    Natuurlijk werd er ook veel gehugged, dusja. De uiteindelijke naam werd dan ook: ''The Mean Badeendjes Ballonen Knuffels''. TADAAAAA!

    Dus tsja. Naar aanleiding van Inges badeendjes, heb ik mijn Quizletprofielfoto veranderd naar mijn badeendje. Hij/zij/het draagt trots een Q op zijn/haar/het's borst. Nee joh, ik heb die Q helemaal niet iets teveel naar rechts geschreven joh.... (aa)


    Hebben nog meer mensen profielfoto's die met Quizlet te maken hebben? SHOW ME! :3


    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 19:58 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Aah, dat verklaart mijn 'waaaaaat?!?' reactie. :'D


    Hahahah x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Tergelegenheid heb ik de (on)officiele Quizlet-ballon als profielfoto (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Duskfury schreef:
    Tergelegenheid heb ik de (on)officiele Quizlet-ballon als profielfoto (:

    RIP


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Duskfury schreef:
    Tergelegenheid heb ik de (on)officiele Quizlet-ballon als profielfoto (:


    Oeeeeeh, I approve! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hahaha, dit is geweldig, Yolanda. Goed gebruik gemaakt van je badeend. *O*

    Nina zei dat ze de hare voor een project voor school wilde gebruiken, dus ik ben benieuwd hoe dat uitpakt. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Duskfury schreef:
    Tergelegenheid heb ik de (on)officiele Quizlet-ballon als profielfoto (:


    BALLON FEELS. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Hahaha, dit is geweldig, Yolanda. Goed gebruik gemaakt van je badeend. *O*

    Nina zei dat ze de hare voor een project voor school wilde gebruiken, dus ik ben benieuwd hoe dat uitpakt. :'D


    *Kuchkuch* lees Annemieks reactie even op de vorige pagina *kuchkuch*


    Oeh wat voor project? Nu ben ik ook wel benieuwd! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    *Kuchkuch* lees Annemieks reactie even op de vorige pagina *kuchkuch*


    Oeh wat voor project? Nu ben ik ook wel benieuwd! c:


    Ik heb het gezien, ja. :Y) Maar badeenden zijn in principe niet vierkant, dus dat wordt een beetje lastig. Ik zal eens zien wat ik kan doen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik heb het gezien, ja. :Y) Maar badeenden zijn in principe niet vierkant, dus dat wordt een beetje lastig. Ik zal eens zien wat ik kan doen.


    Och je photoshop skills zijn er vast wel goed genoeg voor. :Y)

    Stelt zich nu een Minecraft badeend voor, lol..


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat leuk :'D. Ik zou heel graag naar een Quizlet meeting willen gaan, maar tenzij het in Eindhoven is denk ik niet dat ik er heen mag :3.

    Square schreef:
    (...)

    Ik heb het gezien, ja. :Y) Maar badeenden zijn in principe niet vierkant, dus dat wordt een beetje lastig. Ik zal eens zien wat ik kan doen.


    Ja maar dat maakt jouw vierkant gemaakte badeend dan heel speciaal. Beter photoshop je een vierkante badeend :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Ik vind hem hel erg tof :Y)


    I am an idiot, I move.

    Square schreef:
    (...)

    Ik heb het gezien, ja. :Y) Maar badeenden zijn in principe niet vierkant, dus dat wordt een beetje lastig. Ik zal eens zien wat ik kan doen.


    Een vierkant met een snavel :3


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Square schreef:
    (...)

    Ik heb het gezien, ja. :Y) Maar badeenden zijn in principe niet vierkant, dus dat wordt een beetje lastig. Ik zal eens zien wat ik kan doen.


    [ bericht aangepast op 5 jan 2015 - 0:01 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Gaudino schreef:
    (...)

    [ img ]


    Het plaatje werkt niet. :c

    Edit: Oh, wacht, ik heb nu gewoon de hele link gekopieerd en geplakt en eh, wow. Ik had niet verwacht dat er zoveel vierkante eenden te vinden zouden zijn via Google. Bedankt dat je me hierop hebt geattendeerd. Dit voegt echt iets toe aan mijn leven. :Y)




    Vooral die laatste is geweldig, haha. :'D

    [ bericht aangepast op 5 jan 2015 - 0:08 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan