• Hello!
    Ik begin het photoshoppen aardig onder de knie te krijgen. Hier zal ik wat photoshop creaties neerzetten die door mij zijn gemaakt. Als je er een van wilt gebruiken, voor bijvoorbeeld een story, dan ben ik bereid die aan te passen aan jouw wensen zodat je hem kan gebruiken. Ook mag je hier een aanvraag doen voor bijvoorbeeld een cover. Nou ja, ik denk dat ik nu wel genoeg verteld heb. Hiernaast zijn wat voorbeelden.


    Het lijstje dat je in dient te vullen:


    (User)name:
    Titel:
    Afbeeldingen: (het liefst van redelijk goede kwaliteit. Ook wil ik best wel zelf zoeken, maar ik zou het op de prijs stellen als je dan een goede omschrijving geeft van wat je wil)
    Lettertype/font: (dafont.com)
    Sfeer:
    Kleuren: (zwart/wit of sepia, bijvoorbeeld)
    Horizontaal/Verticaal:
    Eventuele extra eisen:

    In de maak:
    *
    *
    *
    *
    *
    *

    Af:
    * Emrys [met titel] [zonder titel]
    * Beckmann [cover]
    * Phortion [cover]
    * Perconte [cover]
    * Pulchre [cover]
    * Avarosa [cover]
    * Gibbs [cover]
    * Gotika [cover 1] [cover 2]
    * silverhorse [cover]
    * Firenzee [cover]
    *
    *
    *
    *
    *
    *


    Note: Ik ben ook maar een mens en ik kan niet heksen. Er zullen dagen komen dat ik niet de hele dag met photoshop bezig kan zijn, want ik heb naast Quizlet ook nog een leven. Dus als je dan langer moet wachten, sorry.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2015 - 20:31 ]


    26 - 02 - '16

    Okey, haha. Ik ga toch een cover aanvragen. Ik hoop dat het helpt voor inspiratie ^.^

    (User)name: Jerina
    Titel: Loverboys/vieze jongens
    Afbeeldingen: Dit zijn links naar de grotes ;D


    Lettertype/font: Wat op het plaatje past. Ik vond de lettertypes uit various gothic wel mooi.
    Sfeer: Verdrietig, beangstigend, gevaarlijk
    Kleuren: Wat het handigste is voor jou, maar het is nogal een schokkend verhaal, dus het handigste is denk ik donkere kleuren.
    Horizontaal/Verticaal: Het liefst verticaal, maar horizontaal is ook goed.
    Eventuele extra eisen: Het verhaal gaat over een meisje die ziet dat haar beste vriendin langzaam in de klauwen van een loverboy valt. Haar vriendin is al duizend keer gewaarschuwd en ze weet zelfs de verhalen, maar ze verlangt teveel naar liefde om te stoppen.
    Het verhaal word geschreven vanuit het oogpunt van meisje 2. Misschien handig om te weten ;)
    En ohja, neem je tijd. Als je dat doet komen de mooiste dingen eruit! :D


    ~My Mind Is Free~

    Moeten die foto's er allemaal op? D:
    Dat wordt wel een beetje veel, denk ik..


    26 - 02 - '16

    Haha nee hoor! Haha dit zijn foto's die je eventueel kunt gebruiken. En om aan te geven hoe het eruit zou kunnen zien ;D
    Nee als ze er allemaal op moeten lijkt het net een circustent.. xD


    ~My Mind Is Free~

    Gotika schreef:
    Haha nee hoor! Haha dit zijn foto's die je eventueel kunt gebruiken. En om aan te geven hoe het eruit zou kunnen zien ;D
    Nee als ze er allemaal op moeten lijkt het net een circustent.. xD


    Ah oke ^^
    Ik zal vanavond er eens mee bezig gaan, na het eten ^^


    26 - 02 - '16

    Okey leuk! Ben benieuwt :3


    ~My Mind Is Free~

    Ik heb al iets ontworpen, maar ik moet nog bezig met een donker filter er overheen.
    Wat denk je van de opstelling? De manier van hoe de plaatjes er op staan?


    26 - 02 - '16

    Whaaw mega gaaf!! De opzet is mooi, alleen de titel = loverboys/vieze jongens
    Haha.. Maar kzit te twijfelen of ik toch alleen vieze jongens zou doen,.. haha


    ~My Mind Is Free~

    Gotika schreef:
    Whaaw mega gaaf!! De opzet is mooi, alleen de titel = loverboys/vieze jongens
    Haha.. Maar kzit te twijfelen of ik toch alleen vieze jongens zou doen,.. haha


    Ik dacht dat je een van de twee wilde :W
    Maar ja, laat maar weten wat je wilt qua titel. Dan ga ik wat filters proberen. Ik moet enkel wel zo eten, binnen nu en tien minuten denk ik. Dus dan ga ik na het eten maar verder.


    26 - 02 - '16

    Haha me2, volgens mij werd ik net geroepen ;P
    Zou je er één kunnen maken met vieze jongens, en een met loverboys/vieze jongens? Alleen loverboys heb je al ;P
    Zo met die tekst van dat plaatje erboven, denk ik namelijk dat loverboys het beste is haha.


    ~My Mind Is Free~

    Gotika schreef:
    Haha me2, volgens mij werd ik net geroepen ;P
    Zou je er één kunnen maken met vieze jongens, en een met loverboys/vieze jongens? Alleen loverboys heb je al ;P
    Zo met die tekst van dat plaatje erboven, denk ik namelijk dat loverboys het beste is haha.


    Ik kan ook nog wel proberen in plaats van dat random plaatje, een van de andere random plaatjes er in te doen. (;
    Of ik zoek zelf even iets ^^


    26 - 02 - '16

    Echt mooi. Ik wil er ook wel eentje. Wacht even ben zo terug met de plaatjes :)


    “Some beautiful paths can't be discovered without getting lost.”

    Kalon schreef:
    (...)

    Ik kan ook nog wel proberen in plaats van dat random plaatje, een van de andere random plaatjes er in te doen. (;
    Of ik zoek zelf even iets ^^


    Dat mag altijd :) Laat je creativiteit maar los hoor ;D


    ~My Mind Is Free~

    mijn cover:

    (User)name: schrijf maar Nikè op
    Titel: Samotrace
    Afbeeldingen: (het liefst van redelijk goede kwaliteit. Ook wil ik best wel zelf zoeken, maar ik zou het op de prijs stellen als je dan een goede omschrijving geeft van wat je wil):




    Lettertype/font: (dafont.com) Ik weet niet als het maar sierlijke letters zijn
    Sfeer: magish
    Kleuren: (zwart/wit of sepia, bijvoorbeeld) sepia
    Horizontaal/Verticaal: verticaal
    Eventuele extra eisen:wolf rechts elf links verder niks


    “Some beautiful paths can't be discovered without getting lost.”

    silverhorse schreef:
    mijn cover:
    (User)name: schrijf maar Nikè op
    Titel: Samotrace
    Afbeeldingen: (het liefst van redelijk goede kwaliteit. Ook wil ik best wel zelf zoeken, maar ik zou het op de prijs stellen als je dan een goede omschrijving geeft van wat je wil):




    Lettertype/font: (dafont.com) Ik weet niet als het maar sierlijke letters zijn
    Sfeer: magish
    Kleuren: (zwart/wit of sepia, bijvoorbeeld) sepia
    Horizontaal/Verticaal: verticaal
    Eventuele extra eisen:wolf rechts elf links verder niks


    Heb je misschien nog een betere foto van de elf? De elf staat hier niet in zijn/haar geheel op, dus ik kan daar niet zo veel mee. Sorry ;x

    Dan begin ik denk ik vanavond ook met die van jou, nadat die van Gotika af is ;3


    26 - 02 - '16

    Gothika:


    26 - 02 - '16