• Hello!
    Ik begin het photoshoppen aardig onder de knie te krijgen. Hier zal ik wat photoshop creaties neerzetten die door mij zijn gemaakt. Als je er een van wilt gebruiken, voor bijvoorbeeld een story, dan ben ik bereid die aan te passen aan jouw wensen zodat je hem kan gebruiken. Ook mag je hier een aanvraag doen voor bijvoorbeeld een cover. Nou ja, ik denk dat ik nu wel genoeg verteld heb. Hiernaast zijn wat voorbeelden.

Het lijstje dat je in dient te vullen:

(User)name:
    Titel:
    Afbeeldingen: (het liefst van redelijk goede kwaliteit. Ook wil ik best wel zelf zoeken, maar ik zou het op de prijs stellen als je dan een goede omschrijving geeft van wat je wil)
    Lettertype/font: (dafont.com)
    Sfeer:
    Kleuren: (zwart/wit of sepia, bijvoorbeeld)
    Horizontaal/Verticaal:
    Eventuele extra eisen:

In de maak:
    *
    *
    *
    *
    *
    *

Af:
    * Emrys [met titel] [zonder titel]
    * Beckmann [cover]
    * Phortion [cover]
    * Perconte [cover]
    * Pulchre [cover]
    * Avarosa [cover]
    * Gibbs [cover]
    * Gotika [cover 1] [cover 2]
    * silverhorse [cover]
    * Firenzee [cover]
    *
    *
    *
    *
    *
    *

Note: Ik ben ook maar een mens en ik kan niet heksen. Er zullen dagen komen dat ik niet de hele dag met photoshop bezig kan zijn, want ik heb naast Quizlet ook nog een leven. Dus als je dan langer moet wachten, sorry.

[ bericht aangepast op 31 jan 2015 - 20:31 ]

26 - 02 - '16

Als je me zou willen helpen met een cover, hier wat informatie. Ik heb al covers binnengestuurd gekregen, maar ik ben heel benieuwd wat jij ervan zou maken :3 . Alvast bedankt!

(User)name: Firenzee
    Titel: We're flying to Hogwarts
    Afbeeldingen:

Lettertype: Dat maakt eigenlijk niet veel uit.
    Sfeer en kleuren: Omdat er in mijn template wat rood zit, mag de cover ook een rode tint hebben. Het mag zeker geen triestige sfeer hebben, ook niet persé vrolijk. Meer neutraal.
    Horizontaal.

I wanna be a wizard!

silverhorse schreef:
    Dat je bijv. een andere dag als je een idee hebt voor een cover, nog zo'n invullijstje voor een cover geeft. Dus dat je meerdere covers mag hebben.

Tuurlijk! Je mag zoveel aanvragen doen als je wil (;

26 - 02 - '16

Firenzee schreef:
    Als je me zou willen helpen met een cover, hier wat informatie. Ik heb al covers binnengestuurd gekregen, maar ik ben heel benieuwd wat jij ervan zou maken :3 . Alvast bedankt!

(User)name: Firenzee
    Titel: We're flying to Hogwarts
    Afbeeldingen:

Lettertype: Dat maakt eigenlijk niet veel uit.
    Sfeer en kleuren: Omdat er in mijn template wat rood zit, mag de cover ook een rode tint hebben. Het mag zeker geen triestige sfeer hebben, ook niet persé vrolijk. Meer neutraal.
    Horizontaal.

Ik zet je op de lijst ;3

Wil je je username wel of niet er op?
    Ik weet trouwens niet of het me gaat lukken met de gif.. Ik zal eens tutorials raad gaan plegen het vanavond proberen ;3

[ bericht aangepast op 31 jan 2015 - 15:34 ]

26 - 02 - '16

Kalon schreef:
    (...)

Tuurlijk! Je mag zoveel aanvragen doen als je wil (;

Oke, leuk dan neem ik leuk een abonnement op dit topic.

“Some beautiful paths can't be discovered without getting lost.”

Kalon schreef:
    (...)

Ik zet je op de lijst ;3

Wil je je username wel of niet er op?
    Ik weet trouwens niet of het me gaat lukken met de gif.. Ik zal eens tutorials raad gaan plegen het vanavond proberen ;3

Oeps sorry, die gif hoeft niet. Verkeerd :s. Hier de afbeelding: http://i60.tinypic.com/2ias9is.jpg

Bedankt dat ik op de lijst mag (: . En mijn username hoeft eigenlijk niet.

I wanna be a wizard!

Firenzee schreef:
    (...)

Oeps sorry, die gif hoeft niet. Verkeerd :s. Hier de afbeelding: http://i60.tinypic.com/2ias9is.jpg

Bedankt dat ik op de lijst mag (: . En mijn username hoeft eigenlijk niet.

Oke ;3
    Ik zal vanavond iets proberen ^^

26 - 02 - '16

Firenzee:

26 - 02 - '16

Ik heb tussendoor ook even een cover voor mijn eigen story 'Numb' gemaakt ;3

26 - 02 - '16

Heel erg bedankt!

I wanna be a wizard!

Firenzee schreef:
    Heel erg bedankt!

Graag gedaan (:

26 - 02 - '16

Kan je ook een plaatje fotoshoppen dat je gewoon iets we haalt en toevoegt. Wil je dat voor mij doen. :)

Ik zou graag dit plaatje Zo willen hebben dat de staart van de leeuw weg is en dan lichtbruine stekels rond zijn nek. En dat alles zodat het lijkt alsof het een geheel is. Mag dat.

silverhorse schreef:
    Kan je ook een plaatje fotoshoppen dat je gewoon iets we haalt en toevoegt. Wil je dat voor mij doen. :)
    Ik zou graag dit plaatje Zo willen hebben dat de staart van de leeuw weg is en dan lichtbruine stekels rond zijn nek. En dat alles zodat het lijkt alsof het een geheel is. Mag dat.

Ik weet niet of ik dat kan..

26 - 02 - '16

oke. kan je wel alleen de staart weg halen, of overschilderen?

silverhorse schreef:
    oke. kan je wel alleen de staart weg halen, of overschilderen?

Ik kan dus niet dingen eraf halen en een achtergrond in de plaats doen ;c
    Zover ben ik niet photoshop.

26 - 02 - '16

Kalon schreef:
    (...)

Ik kan dus niet dingen eraf halen en een achtergrond in de plaats doen ;c
    Zover ben ik niet photoshop.

Het is best makkelijk. ;3 Als je ze kan zien, moet je even deze en deze bekijken. Hiermee heb ik een hele ezel uit een plaatje gekregen. 8D

Your make-up is terrible