• Ooit, lang, lang geleden op een site hier ver vandaan schreef ik Justin Bieber fanfictions. Nou ja, eigenlijk had ik meer plezier in het maken van covers. Deze week heb ik besloten dat weer op te pakken, maar dan voor jullie geweldige verhalen. Blablabla, hierbij presenteer ik mijn oude en nieuwere covers. En bied ik met liefs aan op jouw verzoek er ook één te maken voor jouw verhaal. Tadadadum.



    Nodige informatie:
    Titel verhaal (op cover/niet op cover) |
    Gebruikersnaam (op cover/niet op cover) |
    Korte beschrijving (spoiler) |
    Eventuele foto's (spoiler; geen bewerkte foto's, goede kwaliteit, url) |
    + Uitleg wat voor foto's je wilt, ook als je foto's bijvoegt (zodat ik ook zelf kan zoeken) |
    Beschrijving sfeer en/of kleuren |
    Horizontaal/verticaal |
    Extra tekst |
    Opmerkingen |

    Wachtlijst:
    Afgerond
    Bezig
    Wachtend

    - Burnley
    - Denys
    - lovelyreads
    - LittleBrego
    - Isimat
    - Avarosa
    - Merchantson
    - lovelyreads
    - xEloquence
    - Sangster

    Ik maak max. 3 covers in het weekend, 2 max. doordeweeks per dag. i.vm. school & schrijven, be patient with me.

    Als je een cover door mij gebruikt, verwacht ik wel dat er op een soort manier credit word gegeven. Dus mijn naam wordt vermeld etc. Zeggen dat je iets zelf hebt gemaakt, terwijl dat niet zo is, is niet erg lief. Thank you very mucho.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2015 - 16:45 ]


    awake my soul.

    Net op 't moment dat ik al m'n covers heb :'D Maar ik zal dit topic zeker in gedachten houden hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tremaine schreef:
    (...)

    Photoshop (CS6) en dankjewel :')


    Heb je het jezelf aangeleerd of volg je een dergelijke richting? Indien het eerste, please gimme some tips (;
    Je mag het gesprek ook verder zetten in het gb als je liever niet hebt dat ik je topic vul met vragen.


    I was raised to be charming, not sincere. -- prince charming

    Titel verhaal (op cover/niet op cover) | Heb ik nog niet; dus niet op de cover
    Gebruikersnaam (op cover/niet op cover) | N. Merchantson (klein op de cover niet erg opvallend)
    Korte beschrijving |

    Nog niet echt een duidelijke samenvatting..maar: Het gaat over twee zussen die hun pleeggezin verlaten en verhuizen naar hun geboorteplaats om een nieuw leven te beginnen. Als ze horen over een oude legende, die hen vreemd genoeg bekend voorkomt gaan ze op onderzoek uit, alleen maar om uit te vinden dat het bestaat. Elven, Nimfen, Pixies...alles is mogelijk. En hun doel is om hen met een bevroren hart, te doen ontdooien

    Eventuele foto's (spoiler; geen bewerkte foto's, goede kwaliteit, url) |
    + Selena Gomez als FC voor hoofdpersoonFoto 1
    en voor de achtergrond e.d: Foto2 Foto3 foto4 (misschien dat je hier iets leuks mee kan? zo niet no prob!) foto5 foto6 foto7 foto8
    Als je nog een soort bevroren hart kunt vinden...ook tof haha
    Beschrijving sfeer en/of kleuren | IJzig, mysterieus maar ergens ook wel spannend. Niet sprookjesachtig omdat er elfjes in voorkomen zeg maar. hij mag best wat donkerder zijn, maar niet té
    Horizontaal/verticaal | Verticaal
    Extra tekst | geen extra tekst
    Opmerkingen | verras me maar haha! Hoop dat je er iets mee kan! ^^

    [ bericht aangepast op 15 jan 2015 - 17:04 ]


    The Definition of Insanity

    lovelyreads schreef:
    Besloten alvast een aanvraag in te dienen (:

    Titel verhaal (WEL op cover) | Onvoorwaardelijk
    Gebruikersnaam (WEL op cover) | Lovelyreads
    Korte beschrijving |
    Haven. Een klein plaatsje met grootse geheimen…
    Duke Crocker geniet op zijn scheepsdek van de ondergaande zon, totdat er die avond een verwarde vrouw naar hem toe komt. Haar kleren zijn doorweekt, haar haren in de war en ze weet niet waar ze is, wat er gebeurd is of wie ze is…
    De bewoners lijken meer van deze onbekende vrouw te weten, maar houden zich angstvallig op de achtergrond. Al snel blijkt dat de verdachte komst van de vrouw zonder herinneringen niet de enige vreemde gebeurtenis is in Haven…

    Eventuele foto's |

    Hieronder een paar afbeeldingen van de hoofdpersonen. Graag 1 hiervan gebruiken en die mag best de aandacht trekken.
    Klik <-- Als je voor deze afbeelding kiest: graag zonder tekst.
    Klik <-- deze heeft wel mijn voorkeur, maar als je toch voor die andere kiest: geen probleem.
    Hieronder nog een paar afbeeldingen, kijk maar met welke je wat kan:
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik

    + Uitleg wat voor foto's je wilt, ook als je foto's bijvoegt (zodat ik ook zelf kan zoeken) | Het is een fanfictie van de syfy serie Haven. Dus als je er niet helemaal uit komt, kan je dat altijd nog googlen (:
    Beschrijving sfeer en/of kleuren | Het is een mysterieus verhaal, dus mag best wel wat grauw en duister. Niet te donker daarentegen en wel gebruik van kleur. Maakt me niet zoveel uit wat voor een kleuren, als het maar geen roze is.
    Horizontaal/verticaal | Verticaal
    Extra tekst | Nee.
    Opmerkingen | Misschien dat je het logootje (z)onder de tekst kan verwerken in de cover: Klik voor logo (hoeft niet per se)
    Maak er maar wat moois van en succes!


    Ohja een beetje laat maar ik zie dat je nu bezig bent met mijn aanvraag: zou je dezelfde cover 2 keer kunnen maken: 1 keer MET mijn username en 1 keer ZONDER mijn username? Ik hoop dat dat je nog gaat lukken (: Alvast thanks!


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    lovelyreads schreef:
    (...)






    Hope you like it :') Ik heb allebei de foto's gebruikt en met de foto van de vuurtoren in het donker, komt het logo er nog een beetje in terug.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2015 - 16:35 ]


    awake my soul.

    Lees het nu pas, extra zonder username komt eraan!


    awake my soul.

    Titel verhaal (WEL op cover) | Liefde maakt blind
    Gebruikersnaam (wel EN niet op cover) | Lovelyreads. Zou je ook hier weer twee dezelfde covers kunnen maken? Eentje met username en eentje zonder?
    Korte beschrijving


    'Hoe is het om...' Ik weet nog hoe ik wanhopig zocht naar de juiste woorden.
    'Om blind te zijn?' vulde James lachend mijn vraag aan.
    'Ja...?'
    'Ja, Sarah. Vertel eens: hoe is het om blind te zijn?' verraste James me. Ik snapte niet waar hij op doelde. Maakte hij een grapje? Zat hij me nou te plagen? Zijn gezicht was echter bloedserieus.
    'Eh..,' begon ik ongemakkelijk, niet wetend hoe ik hierop moest antwoorden.
    'We zijn toch allemaal blind?' ging James verder. 'Misschien niet in het zicht, maar wel voor de gevaren. Onze valkuilen. Onze zwaktes. Dus vertel me: hoe is het om blind te zijn?'
    ~
    Het verhaal van een bijzondere vriendschap tussen een blinde jongen en een meisje dat op haar geheel eigen manier blind is...

    Eventuele foto's |
    Kijk maar met welke afbeeldingen je iets kan (:
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik

    + Het verhaal gaat over blind zijn in beide betekenissen van het woord: het letterlijke blind zijn en het figuurlijke blind zijn. Ik hoop dat je beide een beetje in de cover kan verwerken (: Misschien dat je ook iets kan met plaatjes van ogen en plaatjes van rozen.
    Beschrijving sfeer en/of kleuren | Het is een romantisch drama. Absoluut niet te vrolijk, maar ook weer niet te duister. Opnieuw vind ik alle kleuren best, behalve roze haha.
    Horizontaal/verticaal | Verticaal
    Extra tekst | Nee.
    Opmerkingen | Succes!


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Tremaine schreef:
    (...)





    Hope you like it :') Ik heb allebei de foto's gebruikt en met de foto van de vuurtoren in het donker, komt het logo er nog een beetje in terug.


    Geweldig, I love it!!! Super bedankt (: (: (:


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Oh je maakt echt prachtige covers!

    Titel verhaal (op cover/niet op cover) | Nemesis (Wel)
    Gebruikersnaam (op cover/niet op cover) | xEloquence (Als het er goed bij past wel)
    Korte beschrijving |

    Het is een Divergent verhaal, over Tobias zijn initation.
    Wanneer Demi Lynn zestien jaar word, heeft zij de keuze om van factie te wisselen. Iets waar ze eigenlijk nog helemaal niet klaar voor is. Wanneer ze voor Dauntless kiest heeft ze niet door dat ze zich op glad ijs bevind. Met gevaar voor eigen leven en met levenslange vrienden komt ze door Initation. Dauntless veranderd haar als persoon, zowel innerlijk als uiterlijk.

    Nemesis is een griekse meedogenloze godin van de gerechtigde wraak. Ze was de beschermvrouwe van de gladiatoren. Dit slaat op de hoofdpersoon Demi.

    Eventuele foto's |
    Haha ik kan super veel leuke foto's van haar vinden.
    Foto: Klik
    Foto: klik
    Foto: klik
    Foto: Klik (Deze vond ik wel erg gaaf)
    Foto:
    Foto: klik
    Foto: klik (deze vind ik echt bij Dauntless passen)
    Foto: klik (Deze kleuren vind ik erg mooi)
    Foto: klik

    Voor Demi zat ik te denken aan de actrice Mila Kunis, dus je kunt aardig spelen met foto's. Ze kiest voor Dauntless, dus het is veel actie. Maar als je een aantal mooie foto's van haar vind mag je die gebruiken.

    + Uitleg wat voor foto's je wilt, ook als je foto's bijvoegt (zodat ik ook zelf kan zoeken) |
    Beschrijving sfeer en/of kleuren | Kleuren met een donker tintje, iets mysterieus. Kleuren die kracht uitstralen.
    Horizontaal/verticaal | Verticaal
    Extra tekst | Is niet nodig.
    Opmerkingen: Verras mij maar! Ik hoop dat je er iets mee kunt..

    [ bericht aangepast op 5 jan 2015 - 18:21 ]


    "Sometimes the wrong choices, leads us to the right places"

    Titel verhaal (op cover/niet op cover) Twisted [Ik wil wel graag een versie zonder de titel, want ik ben nog niet zeker c:]

    Gebruikersnaam (op cover/niet op cover)

    Korte beschrijving (spoiler) |

    Nevaeh is een detective van de FBI en krijgt een zaak in haar handen gedrukt van een politieagent die is vermoord door een seriemoordenaar - de moordenaar laat allerlei opvallende dingen zien zodat het duidelijk is dat hij/zij het heeft gedaan. Ze is vastbesloten om de dader te vinden en achter slot en grendel te zetten en daarbij komt ze er ook achter dat ze niet is wie ze zelf denkt wie ze is. Het is een spel voor verraad en misdaad.

    Eventuele foto's (spoiler; geen bewerkte foto's, goede kwaliteit, url) |
    Nevaeh
    One
    Two

    Jongen
    Uno
    Dos

    Voor Nevaeh had ik Alexandra Daddario met donkere haren in gedachte (lichte haren net als op foto 2 maakt ook niet erg veel uit) en voor de jongen (die nog geen naam heeft) heb ik Dave Franco in gedachte, maar dan het liefst wel in een pak of overhemd. Het verhaal gaat ook over de FBI en de maffia, misschien dat je daar iets mee kan?

    Beschrijving sfeer en/of kleuren | Grimmig, donker, maar toch veel actie.

    Horizontaal/verticaal | Verticaal graag

    Extra tekst | Marie A.W ergens in het klein
    Opmerkingen |

    [ bericht aangepast op 6 jan 2015 - 18:11 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Merchantson schreef:
    Titel verhaal (op cover/niet op cover) | Heb ik nog niet; dus niet op de cover
    Gebruikersnaam (op cover/niet op cover) | N. Merchantson (klein op de cover niet erg opvallend)
    Korte beschrijving |
    Nog niet echt een duidelijke samenvatting..maar: Het gaat over twee zussen die hun pleeggezin verlaten en verhuizen naar hun geboorteplaats om een nieuw leven te beginnen. Als ze horen over een oude legende, die hen vreemd genoeg bekend voorkomt gaan ze op onderzoek uit, alleen maar om uit te vinden dat het bestaat. Elven, Nimfen, Pixies...alles is mogelijk. En hun doel is om hen met een bevroren hart, te doen ontdooien

    Eventuele foto's (spoiler; geen bewerkte foto's, goede kwaliteit, url) |
    + Selena Gomez als FC voor hoofdpersoonFoto 1
    en voor de achtergrond e.d: Foto2 Foto3 foto4 (misschien dat je hier iets leuks mee kan? zo niet no prob!) foto5 foto6 foto7 foto8
    Als je nog een soort bevroren hart kunt vinden...ook tof haha
    Beschrijving sfeer en/of kleuren | IJzig, mysterieus maar ergens ook wel spannend. Niet sprookjesachtig omdat er elfjes in voorkomen zeg maar. hij mag best wat donkerder zijn, maar niet té
    Horizontaal/verticaal | Verticaal
    Extra tekst | geen extra tekst
    Opmerkingen | verras me maar haha! Hoop dat je er iets mee kan! ^^


    Ik heb mijn aanvraag aangepast! ^^


    The Definition of Insanity

    > Titel {Wel of niet op de cover) De titel is hidden blossom, die moet wel op de cover, evenals (wel een stuk kleiner dan de titel) SOTY
    > Naam op de cover? zo ja, welke? De naam Nina van Apeldoorn moet op de cover
    > Beschrijving van de story

    Dae Huang woont in Noord-Korea. Vanaf het eerste gezicht lijkt Dae een doodgewoon Koreaans meisje van zeventien maar achter haar en haar familie schuilt een levensgevaarlijk geheim. Een geheim dat het leven van hen kan verwoesten. Dae en haar familie zijn Christelijk, iets wat streng verboden is in het huidige Noord-Korea.
    Wanneer de familie verraden word, worden ze opgepakt door de Noord-Koreaanse autoriteiten, maar Dae weet uit hun handen te blijven en ze vlucht.
    Tijdens haar vlucht ontdekt Dae steeds meer over haar eigen verleden, maar bovenal stuit ze op een schokkend geheim over de Noord-Koreaanse regering.

    “Hidden blossom” is een verhaal over de oorlog tussen Noord- en Zuid-Korea, over hartverscheurende familiegeschiedenissen en over het strenge regime in Noord-Korea, maar ook is het een spannend verhaal wat je zal meeslepen in een reis door het verleden, het heden en de toekomst.

    > Gewenste afbeeldingen collectie weheartit Hiervan niet de foto's van het blonde meisje of de jongen.
    > Horizontaal of verticaal? wat jij het mooist vind
    > Lettertype? (beschrijven) Bloemig of aziatisch (natuurlijk niet in het chinees geschreven
    > Sfeer van de cover Aziatisch, historisch, mysterieus, een element van kersenbloesem, maar niet té roze!
    > Extra's? niet zwart-wit aub
    Succes!!
    xoxo


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    Mijn aanvraag mag eruit!


    - God only knows

    Sorry voor de 'vertraging', toetsweek is volgende week en het is best wat belangrijker deze keer dan andere toetsweken. Dus ik ben erg druk, daarbij is mijn konijn de afgelopen tijd erg ziek geweest en gisteren overleden. Klinkt een beetje slap allemaal, maar ik had haar al 9 jaar (binnen, niet in de tuin ofzo) dus ja, dat is allemaal best moeilijk. Duuuus, sorry sorry sorry, ik probeer het zo snel mogelijk weer op te pakken. En als verzoeken vervallen, laat dat dan graag even weten!


    awake my soul.

    Tremaine schreef:
    Sorry voor de 'vertraging', toetsweek is volgende week en het is best wat belangrijker deze keer dan andere toetsweken. Dus ik ben erg druk, daarbij is mijn konijn de afgelopen tijd erg ziek geweest en gisteren overleden. Klinkt een beetje slap allemaal, maar ik had haar al 9 jaar (binnen, niet in de tuin ofzo) dus ja, dat is allemaal best moeilijk. Duuuus, sorry sorry sorry, ik probeer het zo snel mogelijk weer op te pakken. En als verzoeken vervallen, laat dat dan graag even weten!

    N'awh sterkte. Ik weet hoe het voelt om een geliefd huisdier te verliezen, and it sucks. Hopelijk gaat het snel weer wat beter met je.


    Quiet the mind, and the soul will speak.